MetalMichael Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden In de rust lekker Zechiël voor Timber brengen. Geen risico op blessures en kaarten nemen bij 2-0 voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Waarom speel je deze bal in Timon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Het inspelen kan trouwens wel, maar dan moet je hem wel aan de juiste kant inspelen en niet net een metertje te veel naar rechts (links voor hoe Timber staat) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei bas huijsmans: Waarom speel je deze bal in Timon? De keuze op zich snap ik nog wel, maar de uitvoering is dramatisch. Als je zo'n bal speelt moet hij strak in de voeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei MetalMichael: De keuze op zich snap ik nog wel, maar de uitvoering is dramatisch. Als je zo'n bal speelt moet hij strak in de voeten zijn. Zie mijn post ook die ik net plaatste haha. Dan zijn we het er over eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Lekker laten staan die blunderende Duitser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Zerrouki ook jongeh kom op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden L Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Met die pass van Milambo naar Hadj Moussa zie je dat het een goede voetballer is hoor. Veel spelers zouden hem een klein tikje breed geven naar de eerste die vrij staat ipv het overzicht te hebben dat iemand anders er beter voor staat. Een uitstekende voordeelsituatie van Makkelie trouwens hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Gelukkig zijn Santi en vooral Hadj Moussa echt geniaal vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Hadj Messi Lekkere aanval dit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Read doet t ook fantastisch vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden Ik vind Read ook echt een lekkere speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zechiël Wel een risicootje om Timber te laten staan. 1 uur geleden bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Na die wissels lijkt het nergens meer op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Nou kijk ik niet wekelijks naar Heracles, maar op basis hier van denk ik toch dat Benita niet zo heel veel toekomst heeft in Rotterdam. De tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 7 minuten geleden zei PJHoutman: Nou kijk ik niet wekelijks naar Heracles, maar op basis hier van denk ik toch dat Benita niet zo heel veel toekomst heeft in Rotterdam. De tering. Zeker niet als je Read ziet spelen Met vlagen heel goed maar die fouten gaan je echt opbreken. Gelukkig maakt PSV dezelfde fouten dus ik verwacht een 3-4 volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Er waren 2 dissonanten vandaag voor de wissels: Stengs en Wellenreuther. Zerrouki 1 ontiegelijke zeikbal achterin en een zooi kutcorners, maar verder niet heel slecht. Stengs is geen rechtsbuiten en hij lijkt nog helemaal niet fit. Houdt bij alles in en je ziet hem geen enkele keer iets snels doen of een sprint inzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 47 minuten geleden Share Geplaatst 47 minuten geleden 9 minuten geleden zei Sick Blik: Er waren 2 dissonanten vandaag voor de wissels: Stengs en Wellenreuther. Zerrouki 1 ontiegelijke zeikbal achterin en een zooi kutcorners, maar verder niet heel slecht. Stengs is geen rechtsbuiten en hij lijkt nog helemaal niet fit. Houdt bij alles in en je ziet hem geen enkele keer iets snels doen of een sprint inzetten. Stengs is een zeikerd. Als die de bal niet krijgt loopt die met zo’n verongelukte kop rond. Zeiken als die gewisseld wordt terwijl die sinds zijn rentree maar 1 bal goed geraakt heeft en voor de rest voornamelijk balverlies lijdt of duels verliest. Nee wat mij betreft neem je afscheid van m in de winter, ik zou er niet rouwig om zijn. Idem dito met die Duitser maar dat is wel heel wishful thinking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 minuten geleden Share Geplaatst 15 minuten geleden Ben het er wel mee eens dat je prima op die 2 kan gaan doorselecteren. Maar wel pas in de zomer. Je selectie is te smal met al die blessures om ze zo snel weg te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten