Pino Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Zojuist zei MetalMichael: Aangezien Pino zijn wachtwoord helaas niet gaat vergeten hier wat positief nieuws: Gast........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Aangezien Pino zijn wachtwoord helaas niet gaat vergeten hier wat positief nieuws: Van der Heijden en Ayoub niet mee naar Israël. Hopelijk betekent het voor beiden een op handen zijnde transfer. Je kunt hem toch gewoon bannen? Constant laag niveau, uitlokken, Limburgs zijn...opties zat. Jammer dat t voor Ayoub niet is gelukt, zullen toch een hoop dingen achter de schermen spelen, hoor o.a. dat hij vorig jaar strontvervelend is geweest. Gun beiden een leuke club in de EDV. Denk niet dat Utrecht Ayoub nu nodig heeft, maar maybe H'veen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei PJHoutman: Je kunt hem toch gewoon bannen? Constant laag niveau, uitlokken, Limburgs zijn...opties zat. Jammer dat t voor Ayoub niet is gelukt, zullen toch een hoop dingen achter de schermen spelen, hoor o.a. dat hij vorig jaar strontvervelend is geweest. Gun beiden een leuke club in de EDV. Denk niet dat Utrecht Ayoub nu nodig heeft, maar maybe H'veen ofzo. Las dat ze hem goed zat zijn. Ayoub dan he, ff voor alle duidelijkheid. 27 augustus 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Ayoub zijn naam gaat ook bij ons rond, huurbasis. Hoe concreet dit is weet ik niet. Ook Summerville wordt nog steeds genoemd maar ik heb mijn twijfels of hij, op zo'n jonge leeftijd, de speler is die wij nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 13 minuten geleden zei MetalMichael: Las dat ze hem goed zat zijn. Ayoub dan he, ff voor alle duidelijkheid. Wij jou ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Wij jou ook Waarvan akte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Zojuist zei MetalMichael: Waarvan akte. Warm he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 We hebben genoeg middenvelders, dus denk dat Ayoub inderdaad niet meer nodig is. Zie bij Jong dan ook liever iemand spelen van 18/19 jaar dan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 4 minuten geleden zei 007mark: We hebben genoeg middenvelders, dus denk dat Ayoub inderdaad niet meer nodig is. Zie bij Jong dan ook liever iemand spelen van 18/19 jaar dan hem. Zal het doorgeven aan Troost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Zal het doorgeven aan Troost. Jij hebt vandaag wel bijzonder weinig te doen, of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 1 minuut geleden zei 007mark: Jij hebt vandaag wel bijzonder weinig te doen, of niet? Heb vanaf een uur of 9 een flink stuk van die training erdoorheen geknald en zit nu heel baldadig en oververhit het moment dat ik ga werken uit te stellen inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Heb vanaf een uur of 9 een flink stuk van die training erdoorheen geknald en zit nu heel baldadig en oververhit het moment dat ik ga werken uit te stellen inderdaad Ben je al ver? Om even een inschatting te maken hoelang het totaal gaat duren. Ga zelf morgenmiddag een deel doen, en vrijdag een nog groter deel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 (bewerkt) 8 minuten geleden zei 007mark: Ben je al ver? Om even een inschatting te maken hoelang het totaal gaat duren. Ga zelf morgenmiddag een deel doen, en vrijdag een nog groter deel. Van de zelfstudie/van wat er momenteel beschikbaar is moet ik enkel nog Disconnection & Communication doen. Vrijdag ben je wel klaar, het zijn filmpjes waar we denk ik 95% al wel van gehoord hebben gister. De tests zijn ook goed te doen (als je alles goed leest en niet een paar keer met een slaperige harses dezelfde vraag 3x verkeerd leest ) Ik ga vanavond ook nog ff zitten voor de CL pot, puur om een beetje bekend te raken met de app qua locatie van de knoppen en wat er gebeurt als ik ergens op druk. 27 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 6 minuten geleden zei Magikarp: Van de zelfstudie/van wat er momenteel beschikbaar is moet ik enkel nog Disconnection & Communication doen. Vrijdag ben je wel klaar, het zijn filmpjes waar we denk ik 95% al wel van gehoord hebben gister. De tests zijn ook goed te doen (als je alles goed leest en niet een paar keer met een slaperige harses dezelfde vraag 3x verkeerd leest ) Ik ga vanavond ook nog ff zitten voor de CL pot, puur om een beetje bekend te raken met de app qua locatie van de knoppen en wat er gebeurt als ik ergens op druk. Ah thanks, succes vanavond dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Waarvan akte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 36 minuten geleden zei 007mark: Ah thanks, succes vanavond dan Bedankt pik. 3 minuten geleden zei joostmakaay: godverdomme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Op 23-8-2019 om 12:51 zei Twan1810: Novakovich mag echt wegblijven wat mij betreft. Type Buylykin, leuk voor de middenmoot maar niks voor de top. Zou zelf nog eerder Guidetti huren dan geld steken in Novakovich of Szalai, die nu genoemd worden. Dan haal je in ieder geval een echt karakter binnen die niet hoeft te wennen. Die komt dus niet, heeft getekend bij Mainz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Nieuw gerucht voor de spits: 2-voudig Chileens international ook nog. Feyenoord is nog altijd druk op zoek naar een nieuwe spits. De Rotterdammers hopen de selectie te versterken met een nummer negen. Volgens France Football is de stadionclub uitgekomen bij Ignacio Jeraldino. Jeraldino is een 23-jarige Chileen die afgelopen seizoen een goede indruk maakte. Bij Audax Italiano La Florida scoorde hij in achttien wedstrijden negen keer en wist hij drie assists af te leveren. Volgens het Franse medium hebben de Rotterdammers al een bod van anderhalf miljoen euro gedaan en zijn Racing Genk en FC Nantes ook geïnteresseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Ook nog. Alsof het wat voorstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Chilenos bij Feyenoord zijn altijd een onverdeeld succes,dus prima transfer lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Oh, die. Las ook nog gerucht over een 24-jarige Rus van Mlada Boleslav. Vorig seizoen 22 goals in Tsjechië, en dit jaar staat de teller ook al op 5 goals uit 4 wedstrijden. Kans is echter groot dat hij voor een kleine 3 miljoen naar CSKA gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Op 23-8-2019 om 12:51 zei Twan1810: Zou zelf nog eerder Guidetti huren dan geld steken in Novakovich of Szalai, die nu genoemd worden. Dan haal je in ieder geval een echt karakter binnen die niet hoeft te wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 3 uur geleden zei Pino: Het zal niet gebeuren maar gek is het niet vind ik. Met Guidetti erbij heb je wel echt een ploeg die ervoor kan knokken, een echte vechtersploeg. En in principe zou hij natuurlijk 'maar' de tweede spits van Feyenoord zijn. Maargoed, hoop dat we in ieder geval nog iemand halen voor de spits want met Narsingh win je echt geen enkele veldslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Zojuist zei Twan1810: Het zal niet gebeuren maar gek is het niet vind ik. Met Guidetti erbij heb je wel echt een ploeg die ervoor kan knokken, een echte vechtersploeg. En in principe zou hij natuurlijk 'maar' de tweede spits van Feyenoord zijn. Maargoed, hoop dat we in ieder geval nog iemand halen voor de spits want met Narsingh win je echt geen enkele veldslag. Guidetti heeft in zijn hele carriere 1 seizoen goed gespeeld, die wil je toch niet terug halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten