Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei MetalMichael:

Heeft nochtans meer wedstrijden voor Feyenoord gekeept dan Wellenreuther. Op basis waarvan kun je hem dan wel als Feyenoord doelman beoordelen?

Ho wacht dat doe ik niet he.

Ik zeg alleen dat ik het wel knap/gedurfd vind om Wellenreuther de kans te geven, die het goed doet en die in iedergeval wat meer zekerheid geeft dan Bijlow.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las in de kwalificatie "klasse beslissing" wat anders. Goed dat je t ff uitlegt.

Vind het een gedurfde beslissing. We gaan zien hoe het uitpakt. Wellenreuther heeft iig geen reden gegeven dat hij zijn Anderlecht vorm gaat oppakken. Maar wat gebeurt er als de druk er, qua concurrent, vanaf is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godsamme zeg, je moet er toch niet aan denken dat Santi naar Nottingham vertrekt en we straks een heel seizoen naar Ueda moeten gaan kijken. Door die berichtgeving over Buanotte is er natuurlijk ook flinke kritiek ontstaan op 1908 (en terecht). Rutger met zijn alterego Bombarda die de boel weer helemaal gek maakt. 'Ik breng alleen zaken die de club niet schaden' nou ik kan zo heel wat voorbeelden brengen van de afgelopen week die de club gewoon schaden, te beginnen met dat Wellenreuther eerste doelman zou gaan worden voordat de opstellingen of wat dan ook bekend waren. ;c Waarom zou je dat in godsnaam naar buiten gooien, en dan gister op Twitter zielig gaan doen en zeggen dat die niets meer in de journalistiek ambieert maar gewoon van zijn netwerken wilt blijven profiteren. Ja Bevertje is gewoon gebruikt door zijn zogenaamde netwerk, en nu mensen daar iets van zeggen probeert die met de staart tussen zijn benen weg te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Rutger met zijn alterego Bombarda

Zie dit vaker voorbij komen, maar heeft ook iemand daar maar iets van bewijs voor. 

Vind de gaat inmiddels een beetje sneu. Wel des legioens overigens. Vaak is een speler ook het pispaaltje en kan men niet meer normaal kijken/doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Magikarp:

Schijnt gestopt te zijn met lamatours naar Machu Picchu

Gek, zag hem daar gisteren nog rondlopen

Op 5-8-2024 om 12:02 zei MetalMichael:

Van der Kraan (T) brengt overigens het nieuwtje dat Atletico 2,5 miljoen op Bijlow heeft geboden.  Nou heb ik niet echt een idee wat je zou moeten kunnen krijgen, maar denk dat ik met 8-12 miljoen niet heel gek zit?

In alle eerlijkheid: welke topclub zou Bijlow willen vastleggen voor meerdere miljoenen? Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, maar er zijn ook genoeg andere keepers die (bijna) net zo goed zijn en wel grotendeels fit zijn. Lijkt me een hele lastige situatie, maar ik zou niet gek opkijken als er geen enkele club met meer dan 5 miljoen aan komt zetten.

Ontzettend zonde voor zo’n goede keeper als Bijlow. Knap dat je met zo’n matig wedstrijdritme zo vaak een goed niveau weet aan te tikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

welke topclub zou Bijlow willen vastleggen voor meerdere miljoenen?

Ik hoorde laatst Atletico genoemd worden. Dat vind ik geen gekke optie. Redelijk oude keeper om nu redelijk goedkoop alvast een opvolger in huis te halen. Kan zich dan een jaar aanpassen en wellicht dat een compleet nieuwe omgeving en manier van trainen kan helpen om de blessuregevoeligheid eruit te krijgen. Weet zo niet of er meer clubs in een situatie zitten met een redelijk oude keeper die binnenkort aan vervanging toe is, maar dat soort clubs zie ik het nog wel doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Ik hoorde laatst Atletico genoemd worden. Dat vind ik geen gekke optie. Redelijk oude keeper om nu redelijk goedkoop alvast een opvolger in huis te halen. Kan zich dan een jaar aanpassen en wellicht dat een compleet nieuwe omgeving en manier van trainen kan helpen om de blessuregevoeligheid eruit te krijgen. Weet zo niet of er meer clubs in een situatie zitten met een redelijk oude keeper die binnenkort aan vervanging toe is, maar dat soort clubs zie ik het nog wel doen

Oblak is net 31 niet per se oud voot een keeper.

Maar als dat bod van Atletico waar is dan verwacht ik niet dat er topclubs zijn die hem willen en 10 of meer willen betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Hoorde je dat laatste genoemd worden, ja? Staat letterlijk in de post die Rogier boven je quote he...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MATCHDAY!!

Zin in nieuwe seizoen toch wel, nu gaat pas echt beginnen. Wel kuttijd, zaterdag 16.30. Ook even geen rekenkng mee gehouden helaas en dus al andere plannen staan. Kleine pronostiekje zegt mij dat we snel achter komen, maar het wel over de streep trekken; 3-1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er weer lekker in, ik dacht dat we morgen pas speelden huhuhu.

3 minuten geleden zei Magikarp:

Ik ben er ZO klaar voor om PJ en MetalMichael weer met belachelijke takes te zien komen, om dan met z’n allen weer unaniem geirriteerd te raken door die gekke Galatasaraysupporter uit Enschede. 

Je hebt het misschien gemist omdat je een tijdje weg bent geweest, maar ik kom helaas alleen nog met correcte takes. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites