Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Het feit dat we nu een nieuwe hoofd jeugdopleidingen hebben gehaald aan de hand van profielschetsen en niet meer omdat het een bekende naam is van vroegah geeft mij wel het gevoel dat we op een buitenlandse naam gaan uitkomen. 29 jarige gozer overigens, lekker hoor om al zoveel naam gemaakt te hebben bij KV Mechelen en nu Rangers dat Feyenoord en Manchester City achter je aan zitten. :D 

10 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Snap de opmerking betreft Smal ook niet helemaal. Zeker gezien de blessure van Hartman nu.

Ik heb liever spelers die wat toevoegen. Als je Smal haalt kan je net zo goed Lopez houden, en die heeft er al helemaal niks te zoeken.

22 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik heb liever spelers die wat toevoegen. Als je Smal haalt kan je net zo goed Lopez houden, en die heeft er al helemaal niks te zoeken.

Snap ik maar hopelijk snap jij ook dat het hier gaat om een back-up speler. Smal heeft zich bewezen in de Eredivisie (wat Lopez nooit heeft gedaan) is transfervrij en is gewoon een prima back. Snap niet zo goed wat je hier niet aan ziet zitten tenzij je betere opties voor ogen hebt met betere kwaliteiten en voor dezelfde prijs.

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Snap ik maar hopelijk snap jij ook dat het hier gaat om een back-up speler. Smal heeft zich bewezen in de Eredivisie (wat Lopez nooit heeft gedaan) is transfervrij en is gewoon een prima back. Snap niet zo goed wat je hier niet aan ziet zitten tenzij je betere opties voor ogen hebt met betere kwaliteiten en voor dezelfde prijs.

Gezien de blessure van Hartman, zou Malacia niet open staan voor een terugkeer op huurbasis?

8 minuten geleden zei Oerlie:

Gezien de blessure van Hartman, zou Malacia niet open staan voor een terugkeer op huurbasis?

Moet je denk ik niet willen. Fysiek veel ongemakken, en schijnt ool mentaal niet 100% te zijn laatste tijd.

4 minuten geleden zei aron24:

Ja, dit zat er aan te komen. Heeft het 3 jaar geweldig gedaan. En Liverpool is wel een grote stap, waar niemand nee tegen gaat zeggen.

Ben wel benieuwd voor hoeveel miljoenen hij vertrekt.

Iets minder dan 15 miljoen als ik het goed begrijp.