Beppu Gepost April 21 Share Gepost April 21 Zerrouki herpakt zich wel prima laatste kwartier. Stengs daarentegen is echt heel weinig vandaag. Voor de neutrale toeschouwer is deze bekerfinale tot nu toe nog geen feest. Zaadpot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 21 Share Gepost April 21 Enige hoogtepunt was het vuurwerk tot nu toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 21 Share Gepost April 21 Gewoon geen uitgespeelde kans gehad. Maar goed, Nieuwkoop beslissende penalty straks, geen stress. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 21 Share Gepost April 21 Die commentator doet alsof Nec Feyenoord helemaal ondersteboven speelt. Iets betere tweede helft en je rolt ze op. Irritant festivalpubliek die Nec supporters met die wapperende sjaaltjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 21 Share Gepost April 21 Tijd voor weer wat vuurwerk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 21 Share Gepost April 21 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Tijd voor weer wat vuurwerk. Laat Vincent Schildkamp het niet horen. Die deed net bij het vuurwerk ook echt alsof er een massamoord werd gepleegd: "Dit is van een ongekende treurigheid." Dat valt wel mee hoor Vincent, het is maar vuurwerk. We laten de rook opstijgen en gaan zo weer verder. Overdrijf niet zo, zuurpruim. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost April 21 Share Gepost April 21 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Tijd voor weer wat vuurwerk. U vraagt wij draaien 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21 Share Gepost April 21 Wat ik vooral niet vind kunnen is dat je op intensiteit wordt afgetroefd de eerste helft. Dat is juist Feyenoords sterkte normaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost April 21 Share Gepost April 21 Wat doet Stengs toch allemaal joh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 21 Share Gepost April 21 Stengs <-> Lingr en Paixao <-> Ivanusec aub 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 21 Share Gepost April 21 Debiel gedoe altijd weer in zo'n finale 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 21 Share Gepost April 21 Is het nieuwe stadion al klaar? Want dan stel ik gecontroleerd uit laten fikken voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost April 21 Share Gepost April 21 14 minuten geleden zei Urbeto: Laat Vincent Schildkamp het niet horen. Die deed net bij het vuurwerk ook echt alsof er een massamoord werd gepleegd: "Dit is van een ongekende treurigheid." Dat valt wel mee hoor Vincent, het is maar vuurwerk. We laten de rook opstijgen en gaan zo weer verder. Overdrijf niet zo, zuurpruim. Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat Gewoon kappen met die shit, zoals Sarretje zou zeggen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21 Share Gepost April 21 Tijdens de bekerfinale al beginnen aan het aanleggen van de Arne Slotgracht, ik vind het gezien het veldspel wat voorbarig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 21 Share Gepost April 21 4 minuten geleden zei Rogier.: Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat Gewoon kappen met die shit, zoals Sarretje zou zeggen. Maar Urbeto is niet de Algemeen Directeur van Feyenoord. Ik vind het ook een vreselijk irritante vent en vuurwerk hoort niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost April 21 Share Gepost April 21 Ik had een stuk liever vuurwerk op het veld gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 21 Share Gepost April 21 12 minuten geleden zei Rogier.: Blijf het altijd bijzonder vinden hoe jij van een in mijn ogen welbeschaafde nette jongeman verandert in een dorpse tokkie zodra het over Feyenoord gaat Gewoon kappen met die shit, zoals Sarretje zou zeggen. Dat valt wel mee hoor. Ik stoor me gewoon altijd mateloos aan dat overdreven gezeik om wat fakkeltjes en rookbommen. Er gaat niemand kapot aan en het is doorgaans goed voor de sfeer. Let wel, dan heb ik het over vuurwerk zoals in de 12e/13e minuut. Dit nu net met de brand in de gracht gaat natuurlijk nergens over, maar dat is overduidelijk een exces en niet de norm van hoe het er doorgaans met vuurwerk aan toegaat in stadions. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 21 Share Gepost April 21 Het zijn altijd weer de jongens met de grote penissen die het verschil maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21 Share Gepost April 21 Dat juichen van Paixao duurt maar en duurt maar. Nou ja, in ieder geval gescoord vandaag. Hoera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 21 Share Gepost April 21 Zoals ik dus al zei, goede speler die Paixao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost April 21 Share Gepost April 21 Wat doet die Minteh nou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21 Share Gepost April 21 Dom dom dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 21 Share Gepost April 21 Pffff dom, maar ook 2 zwaar gestrafte gele kaarten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21 Share Gepost April 21 Zojuist zei 007mark: Pffff dom, maar ook 2 zwaar gestrafte gele kaarten. Vind je? Lijkt me twee schoolvoorbeelden van gele kaarten dit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 21 Share Gepost April 21 Letterlijk de weg kwijt lijkt ook wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts