Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Als je nu al opmerkingen hoort van: 'We waren denk ik nog een beetje moe van donderdag.' vraag ik me echt af wat je bij Feyenoord doet. Kunnen niet eens 3 wedstrijden in een week ballen, waarvan er twee tegen tegenstanders waren waar je je normaal gesproken niet overdreven hoef in te spannen. Heerenveen uit kan je verliezen of gelijk spelen maar de manier waarop. :-D Ons centrale duo is ook echt afgrijselijk. Het is een wonder dat dat nog intact is want mama mia. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei 007mark:

Als dat 5-0 voor die Georgiërs wordt, dan spring ik hier persoonlijk van de hoogste brug over de Donau af.

Wel verontrustend dat blijkbaar 4 users dit 'leuk vinden'.

Oh en over Ié: Zal die slechter zijn dan Botje? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bakkes12:

'Edgar Lé is in Nederland om zijn transfer af te ronden'

Nou @Magikarp je geluk kan niet op. Je boy Edgar komt ook nog eens naar Feyenoord.. :-D 

Om te janken.

4 minuten geleden zei 007mark:

Wel verontrustend dat blijkbaar 4 users dit 'leuk vinden'.

Oh en over Ié: Zal die slechter zijn dan Botje? :D

Er is een filmpje met highlights van de beste man. In genoemd filmpje staat een fragment dat ie 3 meter onder de bal door gaat door een hele slechte timing. Highlights is het Engelse woord voor hoogtepunten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Magikarp:

Om te janken.

Er is een filmpje met highlights van de beste man. In genoemd filmpje staat een fragment dat ie 3 meter onder de bal door gaat door een hele slechte timing. Highlights is het Engelse woord voor hoogtepunten. 

Ik lees ook allemaal opmerkingen als: voordat hij fit is staan we al 10e. En we zijn hem gewoon fit aan het stomen voor Trabzonspor (of welke club die ook vandaan komt) want voorlopig is die dat nog niet. :-D Heerlijk beleid. Heb je die foto in van der valk ook gezien? Het is ook weer zo'n wannebe ventje. Zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bakkes12:

Ik lees ook allemaal opmerkingen als: voordat hij fit is staan we al 10e. En we zijn hem gewoon fit aan het stomen voor Trabzonspor (of welke club die ook vandaan komt) want voorlopig is die dat nog niet. :-D Heerlijk beleid. Heb je die foto in van der valk ook gezien? Het is ook weer zo'n wannebe ventje. Zucht.

Als een speler fit is en er wat van kan is het geen slecht idee om hem te huren om de tijd tot de jeugdspelers ver genoeg zijn om het op te vangen. Punt twee is het geval al niet, maar punt één dus ook al niet? Janken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou die Edgar zal vrijdag wel gepresenteerd gaan worden na de wedstrijd in Georgië. Hoop daarbij dat er iets van die Argentijnen naar buiten gaat komen. Nu is het voornamelijk gissen. Lees steeds berichten over die Gaich dat die eerst tussen de 10-15 miljoen moest kosten en nu nog 'maar' 8. Dit geeft wel hoop aangezien het bedrag niet aan het stijgen is. :-D Ben wel benieuwd wat de bedoeling is, dat rugnummer 4 nog niet vergeven is (ook al zijn er twee CV's gehaald) geeft nog hoop op die Senesi. Eigenlijk zou je ook echt nog een CV en een SP moeten aantrekken. Wat mij betreft haal je ze allebei want in Nederland gaan we niets vinden, nergens anders hebben wij scouts dan maar gokken op FM en het management van Stam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Magikarp:

Daar wilden ze meer dan 6 miljoen voor toch, die Senesi? Dan die Adolf nog voor 8+. Lijkt me sterk.

San Lorenzo blijkt te moeten verkopen omdat ze de Copa Libertados gemist hebben ofzoiets dergelijks. Weet er het fijne niet van maar goed. Zal wel in combinatie met een Amerikano gaan gebeuren. Lekker investeren in die Argentijnen. Als het niets wordt kunnen ze nog bij Gauchos gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet te lang over nadenken, 1-1 prima en weer terug naar Nederland. Hier kan je niet moe van zijn geworden.

Volgende ronde zeer waarschijnlijk Hapoel Beer Sheva. Kan alleen maar fout gaan natuurlijk.

Edit: Wat MM zegt inderdaad.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een nieuwe spits die de concurrentie aan kan gaan met Nicolai Jorgensen. Ricky van Wolfswinkel was dichtbij een transfer naar De Kuip, maar door een ernstige blessure ging dat niet door. Nu lijkt er ook een streep te kunnen door het volgende target, Adolfo Gaich.

San Lorenzo, de huidige club van Gaich, ontvangt vandaag namelijk een bod van omgerekend 10,8 miljoen euro van Real Betis. Dat meldt de Argentijnse journalist Daniel Fava. Ook Lazio, Everton en Benfica zijn nog altijd in de race om de spits.

Feyenoord hoopte met behulp van investeerders de spits binnen te kunnen halen. Dat leek echter te gaan om een bod van acht miljoen euro. Het lijkt erop dat een hoger bedrag niet haalbaar is voor de Rotterdammers. 

Geen verrassing natuurlijk. Weet niet waar ze zichzelf allemaal lopen te verhoeren maar naast die Amerikanen hebben ze nu dus ook contacten met andere investeerders (die niet verder komen dan 8 miljoen dus wat is je ziel waard?) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites