putdus Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart (bewerkt) Hij ontnam geen scoringskans?? Zelden zoveel onzin bij elkaar gehoord 31 maart bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 1 minuut geleden zei putdus: Hij ontnam geen scoringskans?? Zelden zoveel onzin bij elkaar gehoord Tip: Lees je eigen posts hier eens hardop voor. Tot volgende week zondag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Einde seizoen voor Q Wat enorm sneu voor die jongen dat hij dit weer oploopt. Mist hierdoor ook het EK en een transfer. Uiteraard voor de club ook kloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Wat een klotenieuws zeg. Hopelijk komt hij er wel weer helemaal bovenop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Ik verwacht uiteraard spanddoeken voor Q zijn herstel!! Als Bijlow het al krijgt, die bijna altijd geblesseerd is.... Wel mooi kut hoor.... I Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Bedankt voor je bijdrage maatje. Hoe was de zalm net met de lunch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Wat hou ik toch van deze club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Geen spandoek dus :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Haha, ik vind dit wel cringe hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Erwin.: Haha, ik vind dit wel cringe hoor Je moet uniek blijven toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Is er hier al spanning voor zondag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 4 minuten geleden zei La Pulga: Is er hier al spanning voor zondag? Wat is er zondag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wat is er zondag? Verrassing, ik vertel je het wel een keertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 minuut geleden zei La Pulga: Verrassing, ik vertel je het wel een keertje. Spannie de pannie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 22 minuten geleden zei La Pulga: Verrassing, ik vertel je het wel een keertje. Meer spanning voor Volendam. Ik bekijk het per wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Wilde net zegge. Hebben donderdag ook gewoon nog een potje te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ok sorry, tot donderdagavond dan stel ik de vraag opnieuw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-bereikt-akkoord-moussa-tweede-aanwinst Ik call het alvast, maar dit gaat echt een flop worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Erg matige speler idd. Zal wel weer vijftien wedstrijden duren voor Slot (als die blijft) weet wie zijn buitenspelers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Julian Jenner 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Jongens, lees ff het perspectief: Feyenoord ziet in Moussa de opvolger van Alireza Jahanbakhsh. De Rotterdammers hebben aangegeven de cluboptie niet te lichten en zijn contract is al formeel opgezegd. De stadionclub maakt een transfervergoeding over meerdere termijnen naar de Belgische club Patro Eisden om Moussa over te nemen. Zijn contract liep tot medio 2025. In die optiek snap ik de transfer wat meer want Alireza, heerlijke vent maar jezus wat hij allemaal van zijn voeten liet schieten gedurende de wedstrijd Aan strijdlust ontbrak t m niet maar dit was echt zo'n typische hardwerk voetballer zonder te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 9 uur geleden zei 007mark: https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-bereikt-akkoord-moussa-tweede-aanwinst Ik call het alvast, maar dit gaat echt een flop worden. Hoop dat ze de netten laten hangen in de Kuip. Anders krijgen ze het nog druk op de eerste hulp. Wat een overhypte speler zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april We hebben hem! En iedereen wilde hem hé. Heerlijk projectje voor Slot en co. Dit wordt een sensatie in 2025/2026. Volgend jaar nog even rustig wennen aan het befaamde Feyenoord voetbal en af en toe invallen. Het jaar daarop gaan we los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 33 minuten geleden zei Beppu: We hebben hem! En iedereen wilde hem hé. Heerlijk projectje voor Slot en co. Dit wordt een sensatie in 2025/2026. Volgend jaar nog even rustig wennen aan het befaamde Feyenoord voetbal en af en toe invallen. Het jaar daarop gaan we los. Bedoel je niet, niemand wilde hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten