PJHoutman Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Zijn er al ergens goede onderzoekjes te lezen naar dat Qatarese bedrijf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 54 minuten geleden zei MetalMichael: Dan moet je misschien even lezen waarom de docu er nu is en waarom het een groot ding is voor hem. Bovendien zijn dit zn laatste maanden bij Feyenoord. Oké duidelijk. Het stotteren dus oa. Maar rappen doet ie natuurlijk al veel langer in zijn vrije tijd, niet alleen gisterenavond. Des te knapper om te gaan rappen, als je al zolang stottert. Was maar een vraag hoor, ik zou ook zelf verbaasd zijn als er bijvoorbeeld documentaire over Arsenal speler Martinelli zou zijn. Binnenkort maar eens kijken dan, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 41 minuten geleden zei Kyrill: Des te knapper om te gaan rappen, als je al zolang stottert. Volgens mij is het vaak zo dat zingen of rappen makkelijker gaat dan praten voor mensen die stotteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Volgens mij is het vaak zo dat zingen of rappen makkelijker gaat dan praten voor mensen die stotteren Zijn twee losse dingen in het brein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart 1 minuut geleden zei MetalMichael: Zijn twee losse dingen in het brein. Volgens mij is het zo dat zingen en rappen niets te maken heeft met praten voor mensen Zo goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 13 uur geleden zei PJHoutman: Zijn er al ergens goede onderzoekjes te lezen naar dat Qatarese bedrijf? @neva kan je er tot in detail over vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 14 uur geleden zei PJHoutman: Zijn er al ergens goede onderzoekjes te lezen naar dat Qatarese bedrijf? Ik heb m'n best gedaan toen ze ons overnamen. Zal wel enigszins voorzichtig zijn met wat ik zeg. Wij zijn zo'n beetje hun grootste acquisitie tot nu toe, als een voormalig Rotterdams familiebedrijf in de haven met zo'n 350 werknemers. Dat was Kramer Group, ook een sponsor van Feyenoord (op de reclameborden). Concullega van Van Donge en De Roo. Het Qatarese bedrijf is een relatief jong bedrijf, 49 procent is in handen van Milaha, een groot logistiek bedrijf in Qatar en 51 procent is in handen van Mwani Qatar, een staatsbedrijf in havenautoriteit. Huidige top van Q bestaat uit een mix van Arabieren en Europeanen, de huidige CEO is een Brit. De bedrijven die daar weer achter zitten ken ik eigenlijk niet, maar lijken volledig uit Arabieren te bestaan. Ze hebben kort na de oprichting in 2016 opdracht gekregen om van een grote zandbak een haven te maken in Hamad, waar hun eerste terminal ontstond. Ze richten zich dus op haventerminals met een haven in Hamad, Antalya en binnenkort in Polen. Hoofdkantoor zit in Doha. Ze willen verder uitbreiden naar Duitsland en België in de toekomst. Ze hebben bij Q zelfs vrouwen in managementfuncties lopen. Het nieuwe management dat bij ons geïnstalleerd wordt is ook voor de helft vrouwelijk en bestaat uit Nederlanders en Belgen. Met andere woorden, Q is een mooie façade van een staatsbedrijf. Al heb ik het idee dat ze meer het boekje aanhouden als dat ons bedrijf voorheen deed, dus ik mag nog niet klagen. Maar daar is het misschien te vroeg voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Morgen in Feyenoord gewaad en tulband naar de Kuip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 58 minuten geleden zei Beppu: Morgen in Feyenoord gewaad en tulband naar de Kuip! Nu snap ik ook waarom er een tulband bij het laatste Feyenoord Magazine zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Feyenoord bezig met Hadj Moussa van Vitesse. Ajax en Psv hebben ook interesse schijnt. Slot oreert al maanden over een buitenspeler die 'domineert in de één tegen één'. Dat kan hij wel. Nu nog een eindproduct. Zie het opzich wel zitten in hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Nog geen twee dagen Qatarees en nu al een Hadj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Op Pasen de wederopstanding van Feyenoord in de titelrace! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 7 minuten geleden zei Beppu: Op Pasen de wederopstanding van Feyenoord in de titelrace! Eigenlijk zijn we al kampioen. Welke wedstrijd zullen we kiezen om het af te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Dit kan inderdaad niet meer misgaan. 5 mei thuis tegen Nec worden we kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 23 minuten geleden zei Arezo: Dit kan inderdaad niet meer misgaan. 5 mei thuis tegen Nec worden we kampioen! Ik zal PEC inlichten dat we de 5e liever tegen NEC spelen. Zullen ze vast begrip voor hebben. Ze hebben het tenslotte tegen de huidige en aankomende kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Nee niet op 5 mei alsjeblieft. Dan ga ik s avonds naar The Black Keys. Beter een weekje later! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Nee niet op 5 mei alsjeblieft. Dan ga ik s avonds naar The Black Keys. Beter een weekje later! Not sure if @bas huijsmans or @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Dat krijg je wel een beetje als je naar een wijven rockband gaat Bassie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Toen we in 2017 kampioen werden, speelden we op 1e Paasdag ook thuis tegen FC Utrecht. Kan geen toeval zijn, breng die schaal maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Ik ga het kampioenschap in het Olympisch Stadion in Amsterdam vieren dan. #NietBang #MoetJeKommeDan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Zucht, typisch weer. PSV gister verloren en we beginnen weer als een stel slappe zakken. Ook weer een standaardsituatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Ik zal vast niet de enige zijn die zich weer loopt te ergeren aan Zerrouki? Die haalt alle tempo uit het spel en vaak speelt die hem nog niet naar de juiste kleur ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Verrassend wel, normaliter is het een soort Pirlo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Oei, dat ziet er niet goed uit bij Hartman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 10 minuten geleden zei PJHoutman: Verrassend wel, normaliter is het een soort Pirlo. Wel dezelfde snelheid Positief dat Hartman gewoon loopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten