Bakkes12 Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 3 minuten geleden zei Magikarp: Is ook wel zo, denk alleen dat ie op dit moment meer van trainingen met Berghuis en Stam leert dan van Klaas Wels en wedstrijdjes tegen Frank Korpershoek. Zou zelf denken 'schaaf die jongen een jaartje bij met goede trainingen en laat het hem daarna in de praktijk brengen bij een andere club'. Maar meer dan dé voetbalkenner en talentenspotter van MU ben ik ook niet dus wie ben ik om dat te zeggen Zit zeker een kern van waarheid in. Zou natuurlijk ook heel goed uit kunnen pakken. Alhoewel ik denk dat als je m aan een Sparta/RKC oid uitleent die ook op een prima (Eredivisie) niveau uitkomt. Jong Feyenoord is ook niet je van het natuurlijk. Het is wel een twijfelgeval want ik heb wel de verwachting dat Berghuis na dit seizoen pleitte is (mits die een degelijk seizoen speelt) en dan is dit wel het jaar om mee te trainen etc. Ondanks dat het geen zelfde soort spelers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Zeker voor z'n leeftijd deed ie het heel goed. Als je 17 bent ben je nog gewoon een B-junior toch? En dan meekunnen in de JL, dat is prima. Hij moet nu gewoon geduld hebben, zn meters maken op de training en in Jong, en volgend jaar z'n minuten in het eerste mee pikken. Het is bij Feyenoord alleen de vraag of er een goed plan ligt en of dat plan ook nagekomen wordt. Vaker niet dan wel in ieder geval. Dus wat dat betreft snap ik de gasten die weggaan heel goed. Jammer dat je bij Jong Feyenoord op een treurig niveautje speelt. Heeft die jongen toch niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) JAAAA DE TAAP BASIS Vind het een enorme dooie lul de behanger maar Sjaak Troost is een grotere, dus hier geniet ik wel van. Meneer had een grote bek over een transfer en nu staat ie in één van je belangrijkste potten basis. Samenwerking tussen Stam en Troost verloopt niet heel soepel, merkte je gister op die persconferentie ook. Die Troost ziet het gewoon als een manier om ff wat macht te hebben, hele enge vent, moet zsm oprotten. Feyenoord: Vermeer; Nieuwkoop, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Fer, Kokcu, Tapia; Sinisterra, Berghuis, Larsson. Ben benieuwd hoe het publiek op hem reageert. Gedragen jullie je ff? @007mark @Jespresso @Bakkes12 @PJHoutman Had hem alleen wel achterin verwacht, vond Burger niet slecht spelen tegen Sparta. Paar mindere momenten rond het eind van de wedstrijd maar wat kun je verwachten van een 18? jarige die nooit een volwaardige wedstrijd op niveau heeft gespeeld tot dit seizoen omdat je geen Jong in een voetbalpiramide hebt? Dan is zo'n vent gewoon op na 70 minuten. Nieuwkoop was gebleseerd toch? 8 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Had Burger ook graag gezien vandaag ja. Tapia dan i.p.v. één van die twee slome joekels achterin. Schijnbaar Nieuwkoop dus toch fit, snap die keuze op zich wel. Hij kan er natuurlijk echt geen klote van, maar om Geertruida daar nu ineens neer te knallen is ook wat te veel van het goede. Één domme fout en het gezeik kon alweer beginnen. Bij Nieuwkoop zijn we dat uiteraard al gewend Toch ben ik niet echt positief gestemd vandaag, kleine voorspelling: 1-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Ben benieuwd hoe het publiek op hem reageert. Gedragen jullie je ff? @007mark @Jespresso @Bakkes12 @PJHoutman Mij zal je niet snel in de Kuip vinden, dus maak je geen zorgen. Dat Tbilisi kan er helemaal niks van zeg ;r Zal wel 0-1 eindigen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 KOEKOEK MN MAN LUISSSSS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Halverwege zakte het wat terug, maar een best goed Feyenoord tot nu toe. Tiblisi komt er nauwelijks uit en er wordt op een redelijk hoog tempo vrij vlot naar voren gespeeld. Me likes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Verdiende goal hoor voor Sinisterra. Werkt hard, beetje ongepolijst, maar ik zie er wel wat in. @Magikarp Ben blij dat Tapia speelt man, ben altijd wel fan van hem geweest en dat is niet sarcastisch. Had ook wel graag Burger gezien, misschien valt hij nog in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Druk zetten ziet er prima uit moet ik zeggen. Ze moeten wel die tweede goal gaan maken deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Pff dat wordt weer fris in februari op de Coolsingel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Wereldtrainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Wereldtrainer. Zie wel goede dingen en mooie patronen. Lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Lang geleden dat Feyenoord in grote delen van de wedstrijd zo goed was. Blij dat je uiteindelijk nog uitloopt naaar 4-0, want los van dat het verdiend is, had je anders volgende week toch weer met een liter zweet tussen de billen naar die pot zitten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Wat was die tegenstander slecht zeg, desalniettemin prima uitslag! Viel me alles mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) Wel heel dringend een spitsje nodig hoor, teringjantje. Dit kun je proberen op de training en in de winterstop (of je had het in de zomer moeten doen), want er zit potentie in, maar momenteel is het echt héél onwennig en wordt er weinig gecreëerd binnen de 16. Dit was echt alsof ik naar de eerste 7 potten van mn strikerless tactiek in FM keek (cc @Nom de Guerre) Begon de avond vol energie maar op een gegeven moment zat ik te gapen door dat spel. Gelukkig kan dat ploegje er niks van en geven ze de goals weg. 1 uur geleden zei Jespresso: Verdiende goal hoor voor Sinisterra. Werkt hard, beetje ongepolijst, maar ik zie er wel wat in. @Magikarp Ben blij dat Tapia speelt man, ben altijd wel fan van hem geweest en dat is niet sarcastisch. Had ook wel graag Burger gezien, misschien valt hij nog in. Ja ik heb altijd gehoopt dat ie zo goed zou worden als dat ik denk dat ie kan zijn. Vond het bij Twente al helemaal niks, en hier was het ook echt zo dramatisch dat ik er af en toe moordneigingen van kreeg, maar die potentie bleef ik zien. Vond het vandaag niet slecht, een of twee gekke rare ballen maar verder kun je hem best goed gebruiken. Zit ook flink wat restwaarde op ook, zeker met z'n status bij Peru, iets wat je als club nu zou moeten koesteren (SJAAK TROOST LEES JE MEE?) Mooi ook dat applaus bij z'n wissel, nog eens een 'partij' die laat zien niet aan de kant van Troost te staan in dit verhaal. Sinisterra kan echt heel goed worden. Heb nog zitten soppen om een goal van hem in de voorbereiding, maar die werd helaas afgekeurd. Vind de wisselwerking tussen Sinisterra, Berghuis, Larsoon en Kokcu ook heeeeeeeeel fijn om te zien. Voetballers. Hebben we die ooit gehad in De Kuip? Behalve Van Persie en Edwin de Graaf? Burger is ook genieten hoor. Kan goed voetballen en zit mentaal ook goed. Kwam als 18 jarig ventje ff de boel scherp stellen en tot leven wekken. 'Weet wat er nodig is.' 'Zit een goede kop op.' Vond het overigens wel vreemd bij de rode kaart, dat er gewacht moest worden tot ie het veld af was. Nu begrijp ik dat wel, maar waarom liep ie niet gewoon in een rechte lijn naar de tunnel? Je hoeft bij rode kaarten toch niet via de kortste weg van het veld? Aangezien er gewacht moet worden zou dat averechts werken. 8 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Is het geen optie om Berghuis als valse negen op te stellen, zoals Ajax met Tadic doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Is het geen optie om Berghuis als valse negen op te stellen, zoals Ajax met Tadic doet? Leek mij vorig jaar al een optie, maar denk niet dat er serieus op getraind is. Zag die Berghuis ook lopen alsof Jorgensen er was. Stond af en toe op plekken waar ie loopt als rechtsbuiten. Veel te ver terug of naar buiten, en niemand vulde dat gat in dus was er geen aanspeelpunt voorin. Kreeg je dat oeverloze getik op het middenveld waar geen idee achter leek te zitten. 8 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Is het geen optie om Berghuis als valse negen op te stellen, zoals Ajax met Tadic doet? Ik zie er ook wel wat in, maar dan moet de dynamiek er omheen nog wel een stuk beter (cc @Magikarp). Bij Ajax klapt iedereen er overheen, zie ik nog te weinig nu, waardoor er inderdaad te weinig wordt gecreëerd in de 16. Zit best wat potentie in deze ploeg en tactisch vind ik het ook niet verkeerd, leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Is het geen optie om Berghuis als valse negen op te stellen, zoals Ajax met Tadic doet? Ik zie er ook wel wat in, maar dan moet de dynamiek er omheen nog wel een stuk beter (cc @Magikarp). Bij Ajax klapt iedereen er overheen, zie ik nog te weinig nu, waardoor er inderdaad te weinig wordt gecreëerd in de 16. Zit best wat potentie in deze ploeg en tactisch vind ik het ook niet verkeerd, leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Mag trouwens hopen dat Norrköping doorgaat en niet Hapoel, want dan krijgen we flink gezeik met dat hele Joden-gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Zojuist zei PJHoutman: Mag trouwens hopen dat Norrköping doorgaat en niet Hapoel, want dan krijgen we flink gezeik met dat hele Joden-gedoe. Dan moeten ze gewoon springen, is er niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Als je serieus met een Berghuis in de punt wil gaan spelen, dan heb je spelers á la Toornstra, met diepgang, echt nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) Hoe zou Sjaak zich hierbij voelen? \ 8 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 @Magikarp Ondanks dat die elke wedstrijd wel iets raars doet was ik echt heel blij dat DE TAAP mee mocht doen. Ik ben echt fan van die jongen, en vond het ook echt belachelijk dat Sjaak 'm zo te kakken zetten. Het mooiste zou ik vinden als die nu deze week zijn contract verlengd. Dan moeten we vooral letten op het gezicht van Sjaak. Ik heb niet heel de wedstrijd kunnen zien ivm training maar wat ik heb gezien. Genieten. Dit is hoe ik Feyenoord wil zien spelen. Dit is dwingend spelen. Dit is je thuispubliek met je mee krijgen. Wat heerlijk zeg. Vind het ook heel leuk voor die Siniiiiiiii, want vind dat echt een top gozer. Larsson deed ook weer is wat Samba toevoegen. Blij dat het er vanavond uitkwam. Heb de hoop niet opgegeven in die jongen. Het was echt genieten geblazen, en dat is lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik zie net een gerucht voorbij komen dat Feyenoord zes miljoen geboden heeft op Marcos Senesi. Zou toch wel een sterke zet zijn zeg. Stond toch in de belangstelling van grote clubs en lijkt op een verdediger waar we echt plezier kunnen hebben. Ook iemand met veel restwaarde. Wat zijn jullie gedachtes hierover @Magikarp en @Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten