Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel.

Hemzelf?

Heb het vooral niet zo op zijn entourage. Broer, die zelf nog in de luiers zit, is zijn zaakwaarnemer. Recept voor problemen.

Jammer jongens.

Ik zie wel hier een bom op Rome en Mancini hartstilstand voorbij komen. Blijf groot en blijf weg van dit soort zielige kleinzerige acties, want echt netjes is het niet, tegen een ploeg die tot 3 keer toe dus de betere is geweest.

14 minuten geleden zei PJHoutman:

Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel.

Het kwam wellicht bot over maar zo bedoelde ik het niet haha. Hm, hoe het hele verhaal op mij overkomt vind ik het ook een eng mannetje maar goed, het is lastig oordelen he. We kijken toch van te ver af om echt te oordelen. Wellicht waren zijn eisen niet perse financieel maar lag het meer op speeltijd en met de aanwezigheid van Sabairi, Tillman, Til ben je gewoon vierde keus op zijn positie. Die Tillman gaat ook gewoon gekocht worden dusja hoeveel perspectief heb je dan?

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Jammer jongens.

Ik zie wel hier een bom op Rome en Mancini hartstilstand voorbij komen. Blijf groot en blijf weg van dit soort zielige kleinzerige acties, want echt netjes is het niet, tegen een ploeg die tot 3 keer toe dus de betere is geweest.

Oh onze moraalridder is weer terug hoor. 

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Oh onze moraalridder is weer terug hoor. 

Ik vind omdat je verliest iemand een hartstilstand gunnen of maar een stad bombarderen niet echt oke. Dan ben ik idd liever een moraalridder als dat voor een aantal normaal is.

Edited by cimbomcu

48 minuten geleden zei Thierryvane:

Rutgertje haha. Apart figuur wel. Laten lekken om snel het onderwerp te veranderen na gisteravond.

47 minuten geleden zei PJHoutman:

Zei t gister al tegen Markie ja

IMG_4322.jpeg

En ook nog een trots tweetje dat hij dit 'vanwege belang van de club en grote wedstrijd' al paar weken stik hield. Vind zichzelf erg belangrijk hoor.

37 minuten geleden zei cimbomcu:

Jammer jongens.

Ohohohh Cimmie slaat de plank weer mis. Totaal de satire missen. Ik deel puur een tweet, waar ik wel 'om kan lachen'. Net als dat de meest verschrikkelijke dingen langs komen in commentsectie van FR12. Mensen die niet al te slim zijn (denk ik) en lekker dingetjes roepen. Lachen, scrollen, en weer door. Zou je ook eens moeten doen

Vond Feyenoord overigens in die 120 minuten echt niet minder. Weinig gecreeerd, dat wel. Maar zaten okee in de wedstrijd en waren best dichtbij.

10 minuten geleden zei Keeza:

Je kan beter iemand de vinkentering wensen. :D 

De Rutger Vinketering? Lijkt mij dan wel weer een ernstige ziekte...

43 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind omdat je verliest iemand een hartstilstand gunnen of maar een stad bombarderen niet echt oke. Dan ben ik idd liever een moraalridder als dat voor een aantal normaal is.

Nergens wordt benoemd dat wij dit normaal vinden, maar bedankt dat jij alle supporters over een kam scheert. Wist al dat jij zo in de wedstrijd zat maar bedankt voor de bevestiging beste kerel. 

Ik zie gewoon een user hier dat plaatsen?  Dus nee Mark en Thierry het is niet alleen op X of wat dan ook. Maar gewoon een mede user.

Niemand die er verder op reageert of er wat van zegt (behalve Beppu), behalve het doormekkeren over de scheidsrechter. Ik zeg er iig wel wat van. 

Edited by cimbomcu

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik zie gewoon een user hier dat plaatsen?  Dus nee Mark en Thierry het is niet alleen op X of wat dan ook. Maar gewoon een mede user.

Niemand die er verder op reageert of er wat van zegt (behalve Beppu), behalve het doormekkeren over de scheidsrechter. Ik zeg er iig wel wat van. 

Wat goed van jou! Wat ben je toch een geweldig voorbeeld voor een ieder hier. Hier heb je een duim trofee. 

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind het zelf ook zeker niet netjes, laat dat duidelijk zijn. Maar goed, zo heeft iedereen wel eens een opmerking die vanuit de emotie in dat moment wordt gemaakt maar achteraf niet bijster handig blijkt. Dat hoef ik jou niet te vertellen toch?

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Wat goed van jou! Wat ben je toch een geweldig voorbeeld voor een ieder hier. Hier heb je een duim trofee. 

Kritiek is verboden. Typische reactie van een Feyenoorder. 

Ja dit is geen leuke post andere users, maar als ik zulke dingen terug krijg dan hoef ik mij ook allerminst in te houden lijkt me.

23 minuten geleden zei MetalMichael:

Het is een bizarre uitspraak wat ook naar mijn idee totaal niet klopt, daar moet je mee oppassen omdat je hiermee een gevaarlijk sentiment creëert. 

Aha daar heb je em. De Jose Mourinho van Managers United, of nog erger Arne Slot.

Maar jou neem ik niet zo serieus, want als er 1 iemand een heel klein pikkie heeft ben jij het wel. Toen ik een tijd terug beweerde dat ik Gimenez wel een goede spits vind in en rondom de 16, maar daarbuiten hij te weinig laat zien en dat ik De Jong completer vind daarin, begon jij te lachen.  

Paar maanden later wordt diezelfde Gimenez bij een belangrijke wedstrijd na een uur gewisseld door een invaller, die ook te weinig laat zien. Tjuus MM.

9 minuten geleden zei cimbomcu:

Aha daar heb je em. De Jose Mourinho van Managers United, of nog erger Arne Slot.

Maar jou neem ik niet zo serieus, want als er 1 iemand een heel klein pikkie heeft ben jij het wel. Toen ik een tijd terug beweerde dat ik Gimenez wel een goede spits vind in en rondom de 16, maar daarbuiten hij te weinig laat zien en dat ik De Jong completer vind daarin, begon jij te lachen.  

Paar maanden later wordt diezelfde Gimenez bij een belangrijke wedstrijd na een uur gewisseld door een invaller, die ook te weinig laat zien. Tjuus MM.

Had dat advies van Dans nou maar opgevolgd en een weekje rust genomen ouwe reus. Teveel frustratie in dat lichaam van je. Beperk je lekker tot topics waar je wel een normale discussie kan voeren in plaats van mensen betuttelen op een heel klein pikkie en vervolgens met een slap argument komen dat iemand een spits beter vind dan een andere spits en moet lachen om de ander. Jezus, peuterspeelzaal hier zeg.

4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Had dat advies van Dans nou maar opgevolgd en een weekje rust genomen ouwe reus. Teveel frustratie in dat lichaam van je. Beperk je lekker tot topics waar je wel een normale discussie kan voeren in plaats van mensen betuttelen op een heel klein pikkie en vervolgens met een slap argument komen dat iemand een spits beter vind dan een andere spits en moet lachen om de ander. Jezus, peuterspeelzaal hier zeg.

Haha ik heb alleen gezegd dat ik het niet netjes vind als ik in dit topic dingen lees over hartstilstand bij een tegenstander of een bom op Rome.  Ik hoop dat Almere wel mag blijven bestaan als zij eventueel een punt pakken tegen jullie.

Moet je eens de reacties daarna op mij zien, alsof ik de nou de boeman ben. Je kan ook gewoon netjes reageren maar dat is voor een aantal Feyenoorders heel moeilijk als het om de club gaat.  Dat MM daarna een post van mij vanuit een andere topic pakt en hier gebruikt ter provocatie, moet je niet gaan zeiken dat ik moet uitloggen maat.

Edited by cimbomcu

11 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik hoop dat Almere wel mag blijven bestaan als zij eventueel een punt pakken tegen jullie.

Zie überhaupt weinig redenen om Almere te laten blijven bestaan. Is geen punt tegen Feyenoord voor nodig.