Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Het enige dat je kunt zeggen is dat je elke keer dat je tegen Roma speelt een stapje dichterbij komt, dus volgend jaar gaan we eindelijk winnen. 

Maar dat van Jahanbaksh is niet te begrijpen hè. 395 man technische staf in dienst en we gaan nog steeds dat geintje proberen dat elke topclub heeft laten varen omdat het niet werkt. Niet dat Alireza je nu de wedstrijd kost, je had het veel eerder kunnen en misschien zelfs moeten beslissen. 

Lichtpuntjes: Hartman weer sterk, Wellenreuther heel goed.

55 minuten geleden zei Beppu:

Hebben we nog valse hoop?

8 minuten geleden zei Beppu:

Zijn we er toch weer ingestonken

Dit stond bij mij ook al tijdje klaar om te posten....bizar. Zo kut hoe er weer met onze ballen gespeeld wordt. Spelbeeld prima, vroege voorsprong ook gehad. En dan ook nog dat zij de eerste pingel missen. Elke keer denk je dat je er bijna bent, maar gaat het toch weer mis.

Even goed klaar mee weer.

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Het enige dat je kunt zeggen is dat je elke keer dat je tegen Roma speelt een stapje dichterbij komt, dus volgend jaar gaan we eindelijk winnen. 

Maar dat van Jahanbaksh is niet te begrijpen hè. 395 man technische staf in dienst en we gaan nog steeds dat geintje proberen dat elke topclub heeft laten varen omdat het niet werkt. Niet dat Alireza je nu de wedstrijd kost, je had het veel eerder kunnen en misschien zelfs moeten beslissen. 

Lichtpuntjes: Hartman weer sterk, Wellenreuther heel goed.

Mwa, dan gaan we door en worden we er door de UEFA wel uit gezet ofzo, weet jij veel. Zal vast wel weer iets nieuws zijn wat we gaan meemaken.

Sowieso was die wissel bizar slecht, want door Wieffer eruit te halen werd je middenveld nog eventjes weggetikt en kon Lukaku het nog voor de pingels afmaken.

23 minuten geleden zei ElPrincipito:

Die Romeinen zijn stiekem Duitsers denk ik. Telkens denk je wat te kunnen halen, een beetje zoals @JanVertonghen op Tinder. Uiteindelijk weer net niet en teleurgesteld naar huis.

Hopelijk volgend jaar weer tegen AS Roma en dan wel het klusje klaren. De angstgegner.

Nooit. Meer. AS. Roma.

Kondigde het gister al aan dat er een nieuwtje zou komen. Maar die Rutger is een vredelijk eng ventje. Reacties á la FR12 schoot ik dan wel weer van in de lach:

IMG-20240223-WA0001.jpg.3c3529d837cd05051502f93005714700.jpg

Goed, normaal zou ik waarschijnlijk blij worden van nieuws over Babadi, maar daar ben ik na gisteravond nog niet echt aan toe. Mooi hoe onvolwassen druk ik mij weer kan maken over een potje voetbal hehehe.

Edited by 007mark

48 minuten geleden zei Keeza:

Karel heb je het Instagram account van Dybala gehackt??? 

IMG_4147.png.a264bb78366bc086045ced8bf3959ebd.png

Toont toch wel aan wat voor kansloze club dat Roma eigenlijk is. Of ja, eigenlijk is dat hele Italiaans voetbal kansloos, wat aan grafclubs lopen er daar toch rond. 

Edited by The Saint

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Als je het artikel leest zie je dat Babadi op 10 zou moeten komen en dat Stengs doorschuift naar rechtsbuiten.

Sorry, om duidelijk te zijn: ik vind het een engnek. Wat ie op t veld allemaal gaat doen interesseert me niet zo veel.