Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Jespresso:

Las erger dat de transfersom van St Juste kan oplopen tot 12 miljoen. Dat is natuurlijk een prima prijs als je bedenkt dat Ajax zo'n Martinez en Tagliafico voor ongeveer dat bedrag halen. Moet toch wat mogelijk zijn met dat geld zou je zeggen. Kleine reorganisatie in ieder geval

Gaat nog een deel naar Heerenveen als het goed is, hou je zo'n 10 miljoen over (na het oplopen), dus in eerste instantie 7 miljoen. Feyenoord kennende zullen ze wel speculeren op de volle 12 (/10?)

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Magikarp:

Gaat nog een deel naar Heerenveen als het goed is, hou je zo'n 9 miljoen over (na het oplopen), dus in eerste instantie 6 miljoen. Feyenoord kennende zullen ze wel speculeren op de volle 12 (/9?)

Dat is waar inderdaad. Ook daar zou je wat mee moeten kunnen.

3451b588720769bf53b73391ce5f2165.png

Liverpool correspondent toch wel positief. Ben wel benieuwd naar die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat mensen toch wel te snel conclusies trekken. Eerst hoor je zoveel mensen over bord op schoot scouting van Van Geel, komt er een keer iemand die we niet kennen (of niet verwachten) is het nog niet goed. Het is wel een bepaalde tendens als het over Feyenoord gaat. hebben ze ook wel zelf veroorzaakt omdat het op beleidsniveau een drama is. Er moet gewoon altijd afgegeven worden op Feyenoord. 

Ik ben benieuwd naar die Schot en of Karsdorp weer een beetje fit wordt. Mits fit is het gewoon echt een hele dikke aankoop voor Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bakkes12:

Vind dat mensen toch wel te snel conclusies trekken. Eerst hoor je zoveel mensen over bord op schoot scouting van Van Geel, komt er een keer iemand die we niet kennen (of niet verwachten) is het nog niet goed. Het is wel een bepaalde tendens als het over Feyenoord gaat. hebben ze ook wel zelf veroorzaakt omdat het op beleidsniveau een drama is. Er moet gewoon altijd afgegeven worden op Feyenoord. 

Ik ben benieuwd naar die Schot en of Karsdorp weer een beetje fit wordt. Mits fit is het gewoon echt een hele dikke aankoop voor Feyenoord.

Gaat erom dat er geen heel lekker idee achter lijkt te zitten. Je koopt een 30 jarige spits zonder restwaarde die je eigenlijk maar tijdelijk nodig hebt en huurt een jonge rechtsback terwijl je structureel in de problemen zit achterin. Prima, maar kun je dat niet ff omdraaien? Huur een spits die er nu 1/2 jaar kan staan, koop een back met restwaarde zodat je kapitaal op het veld hebt staan. Nu moet je je enige speler met waarde verkopen om wat geld bij elkaar te vinden, en dan doe je PRECIES hetgeen wat je de jaren hiervoor hebt gedaan waardoor je in de huidige situatie zit.

In de tussentijd:

https://www.foxsports.nl/video/3101842/bij-andy-auto-orkun-kokcu/

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Magikarp:

Gaat erom dat er geen heel lekker idee achter lijkt te zitten. Je koopt een 30 jarige spits zonder restwaarde die je eigenlijk maar tijdelijk nodig hebt en huurt een jonge rechtsback terwijl je structureel in de problemen zit achterin. Prima, maar kun je dat niet ff omdraaien? Huur een spits die er nu 1/2 jaar kan staan, koop een back met restwaarde zodat je kapitaal op het veld hebt staan. Nu moet je je enige speler met waarde verkopen om wat geld bij elkaar te vinden, en dan doe je PRECIES hetgeen wat je de jaren hiervoor hebt gedaan waardoor je in de huidige situatie zit.

In de tussentijd:

https://www.foxsports.nl/video/3101842/bij-andy-auto-orkun-kokcu/

Ik begrijp wat je bedoelt. Het zou kunnen zijn dat in het contract van Karsdorp een optie tot koop is opgenomen, of dat ze kiezen voor een jaartje Karsdorp om vervolgens Janmaat op te pikken. Het is even afwachten wat er nou daadwerkelijk komt. Vind de verhalen van die Argentijnen nog steeds een beetje vaag. Er wordt nu budget gecreëerd, om er vervolgens alleen maar huurspelers mee te halen? :-D Wel typisch dat van Wolfswinkel weer genoemd wordt. Vind zijn kwaliteiten wel volstaan bij Feyenoord maar haal dan die gekke Argentijn. True, je weet niet wat je krijgt maar slechter dan Ventje kan niet. Ben wel benieuwd naar de opstelling van morgen. Botteghin is fit, VDH zal er wel weer naast staan dus één ding is zeker: de hele wedstrijd zal spannend blijven. Geertruida zal wel rechtsback staan, aangezien dat de enige capabele speler voor die positie is morgen. Ik ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen over hem. Ik hoop dat die ons verrast.

De geluiden over die Afrikaan blijven ook maar. Die is overigens niet bevestigd door Stam, Karsdorp en Johnston weer wel. Ik ben heel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe komen jullie erbij dat een vaste spits geen prioriteit is? Als Jørgensen eens een keer fit is, heb je er meestal nog geen reet aan. Beetje vergelijkbaar met Dolberg: de helft van t seizoen speelt ie niet, de andere helft van t seizoen is t wisselvallig.  Eind vorig seizoen was hey best okay, maar nu heeft ie wéér een tik gehad. 

Als Van Wolfswinkel naar zijn kunnen presteert denk ik dat je er met hem flink op vooruit gaat én vooral dat je een kans hebt om Jøgga van de winter te slijten, waarna je dus wel een talentvolle spits zou kunnen binnenhengelen. Want om voor de toekomst nou alles op die Bannis te zetten na een paar aardige oefenwedstrijdjes...

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt weer een afstraffing vandaag. Ook ongelofelijk dom dat je St Juste 1 dag voor de belangrijkste wedstrijd(en) van het seizoen verkoopt. Lijkt met Karsdorp en Johnson nu ook beetje paniekaankopen te zijn. Zijn ze fit? Kunnen ze zich binnen 1 dag aanpassen aan de ploeg.

Dit wordt helemaal niks natuurlijk he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Wordt weer een afstraffing vandaag. Ook ongelofelijk dom dat je St Juste 1 dag voor de belangrijkste wedstrijd(en) van het seizoen verkoopt. Lijkt met Karsdorp en Johnson nu ook beetje paniekaankopen te zijn. Zijn ze fit? Kunnen ze zich binnen 1 dag aanpassen aan de ploeg.

Ik moet het nog maar zien. Ben er natuurlijk ook bang voor maar heb er al meer vertrouwen in nu Vente geblesseerd is. :-D Die Johnson is sowieso fit, heeft ook geen achtergrond met grote blessures naar mijn weten. Rick heeft voorbereiding meegedraaid met Roma en ook oefenwedstrijden gespeeld. Fitter dan de afgelopen twee jaar dus in ieder geval :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei 007mark:

Mogen Karsdorp en Johnston uberhaupt meedoen dan? Dacht dat ze pas na de registratieperiode werden aangetrokken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Summerville dus in de belangstelling van Wolves. 2 miljoen euro is mijn inziens wel echt te laag voor één van de grootste talenten van het huidige Feyenoord. 17 jaar ook pas. Ik zou m eerder verhuren aan een RKC oid en volgend jaar echt een kans geven. Wellicht is dat wel de reden waarom Barreal nog steeds aan Feyenoord gelinkt wordt omdat Summerville dus verkast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Magikarp:

Die moet je toch nooit wegdoen joh. Heb je eindelijk weer eens iets uit de jeugd wat kan voetballen, dan moet je zo'n ventje niet wegdoen. Die moet lekker meetrainen bij het eerste dit jaar en zich volgend jaar richten op wat invalbeurtjes. 

Het staat inderdaad ook echt haaks op de opmerkingen van gisteren waarin aangegeven wordt dat we het echt met eigen jeugd gaan doen. Ben wel van mening dat als je op bepaalde posities niet het gewenste niveau hebt rondlopen je dit moet aanvullen met externe spelers (wel met restwaarde) maar dat is bij Summerville zeker niet het geval. Deed het bij Dordt toch ook best aardig? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Bakkes12:

Het staat inderdaad ook echt haaks op de opmerkingen van gisteren waarin aangegeven wordt dat we het echt met eigen jeugd gaan doen. Ben wel van mening dat als je op bepaalde posities niet het gewenste niveau hebt rondlopen je dit moet aanvullen met externe spelers (wel met restwaarde) maar dat is bij Summerville zeker niet het geval. Deed het bij Dordt toch ook best aardig? 

Zeker voor z'n leeftijd deed ie het heel goed. Als je 17 bent ben je nog gewoon een B-junior toch? En dan meekunnen in de JL, dat is prima. Hij moet nu gewoon geduld hebben, zn meters maken op de training en in Jong, en volgend jaar z'n minuten in het eerste mee pikken. Het is bij Feyenoord alleen de vraag of er een goed plan ligt en of dat plan ook nagekomen wordt. Vaker niet dan wel in ieder geval. Dus wat dat betreft snap ik de gasten die weggaan heel goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Magikarp:

Zeker voor z'n leeftijd deed ie het heel goed. Als je 17 bent ben je nog gewoon een B-junior toch? En dan meekunnen in de JL, dat is prima. Hij moet nu gewoon geduld hebben, zn meters maken op de training en in Jong, en volgend jaar z'n minuten in het eerste mee pikken. Het is bij Feyenoord alleen de vraag of er een goed plan ligt en of dat plan ook nagekomen wordt. Vaker niet dan wel in ieder geval. Dus wat dat betreft snap ik de gasten die weggaan heel goed. 

Volgens mij ook inderdaad en dat is natuurlijk heel knap. Heeft daar echt wel indruk gemaakt en daarom denk ik dat het misschien wel belangrijk is dat hij dit seizoen ook op huurbasis elders uitkomt. Ergens waar die een vaste basisplaats heeft en echt veel vlieguren kan maken. Met Sini, Narsingh en Berghuis heb je voor de rechtervleugel toch zat spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bakkes12:

Volgens mij ook inderdaad en dat is natuurlijk heel knap. Heeft daar echt wel indruk gemaakt en daarom denk ik dat het misschien wel belangrijk is dat hij dit seizoen ook op huurbasis elders uitkomt. Ergens waar die een vaste basisplaats heeft en echt veel vlieguren kan maken. Met Sini, Narsingh en Berghuis heb je voor de rechtervleugel toch zat spelers. 

Is ook wel zo, denk alleen dat ie op dit moment meer van trainingen met Berghuis en Stam leert dan van Klaas Wels en wedstrijdjes tegen Frank Korpershoek. Zou zelf denken 'schaaf die jongen een jaartje bij met goede trainingen en laat het hem daarna in de praktijk brengen bij een andere club'. Maar meer dan dé voetbalkenner en talentenspotter van MU ben ik ook niet dus wie ben ik om dat te zeggen

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites