Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Bij Ivanusec altijd het idee dat het er wel in zit, maar dat hij net dat vertrouwen mist om die actie echt te maken. Die versnelling in het 1-2tje met, ik dacht, Milambo verraad wel dat er echt wel voetbalgogme in zit. Het komt er alleen niet altijd even lekker uit.

Respect hoor voor zon Read ook, ga er maar aan staan 17 jaar oud en direct er over heen stomen. Bravoure. Hou ik wel van. 

Bij Luka zag je meteen al dat er zoveel voetbal in zat maar na zijn blessure is die heel ver weggevallen. Je ziet dat zo'n voetballer gewoon een moment nodig heeft waarin die beslissend was (die assist tegen Sparta) en dat hij daar veel vertrouwen uit heeft gehaald. Gisteren had die namelijk weer heel wat acties waarin die eventjes een mannetje passeert, tegenstanders ook lokt waardoor er elders ruimte valt en in de combinatie gewoon heel goed is. Deze jongen komt er wel maar heeft gewoon wat tijd nodig door zijn blessure en de aanpassing in speelstijl. Heel zonde want het was natuurlijk de grote aankoop maar gelukkig lijkt hij er weer bovenop te komen.

En ja Read. Dat is echt de toekomst. In de Youth CL was die vrijwel iedere wedstrijd een van de betere dan wel de beste en het was voor mij dus ook geen verrassing dat hij vanaf de winter bij de selectie gehaald zou worden. Was ook het hele plan met hem, kwam natuurlijk van Volendam en kreeg eerst even de tijd om aan de speelstijl te wennen (die natuurlijk heel anders is als bij Volendam). Zit ontzettend veel gif in, heeft hele snelle voetjes en heeft inderdaad heel veel bravoure. Kan ook geweldig als inverted wingback spelen en zal denk ik over een jaar of twee onze vaste rechtsback zijn als hij zo doorgaat. :< Geweldig gescout natuurlijk want die is echt voor een prikkie overgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Bij Ivanusec altijd het idee dat het er wel in zit, maar dat hij net dat vertrouwen mist om die actie echt te maken. Die versnelling in het 1-2tje met, ik dacht, Milambo verraad wel dat er echt wel voetbalgogme in zit. Het komt er alleen niet altijd even lekker uit.

Respect hoor voor zon Read ook, ga er maar aan staan 17 jaar oud en direct er over heen stomen. Bravoure. Hou ik wel van. 

Zag bij Ivanusec gister voor het eerst een soort van overtuiging in zijn spel zitten. Hij was echt getergd om het eens te laten zien. Dat voetenwerk in de kleine ruimte is echt een lust voor het oog. Aan zijn voetbaltechnische kwaliteiten ligt het ook zeker niet hopelijk zet hij deze lijn nu eens voort en krijgt hij daar ook de kans voor van Slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima pot, leuk om naar te kijken. Vond Feyenoord met vlagen weer echt als Feyenoord druk zetten, knap ook tegen een ploeg als AS Roma. Uit zal het echter wel pittig worden om een goed resultaat te behalen vrees ik zo. Dan had je hier thuis gewoon met 1-0 moeten winnen. 

Ik kan wel echt genieten van Ivanusec met vlagen, hopelijk dat het er straks gewoon veel vaker uitkomt en hij een stabiele factor in die ploeg gaat worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Bij Luka zag je meteen al dat er zoveel voetbal in zat maar na zijn blessure is die heel ver weggevallen. Je ziet dat zo'n voetballer gewoon een moment nodig heeft waarin die beslissend was (die assist tegen Sparta) en dat hij daar veel vertrouwen uit heeft gehaald. Gisteren had die namelijk weer heel wat acties waarin die eventjes een mannetje passeert, tegenstanders ook lokt waardoor er elders ruimte valt en in de combinatie gewoon heel goed is. Deze jongen komt er wel maar heeft gewoon wat tijd nodig door zijn blessure en de aanpassing in speelstijl. Heel zonde want het was natuurlijk de grote aankoop maar gelukkig lijkt hij er weer bovenop te komen.

En ja Read. Dat is echt de toekomst. In de Youth CL was die vrijwel iedere wedstrijd een van de betere dan wel de beste en het was voor mij dus ook geen verrassing dat hij vanaf de winter bij de selectie gehaald zou worden. Was ook het hele plan met hem, kwam natuurlijk van Volendam en kreeg eerst even de tijd om aan de speelstijl te wennen (die natuurlijk heel anders is als bij Volendam). Zit ontzettend veel gif in, heeft hele snelle voetjes en heeft inderdaad heel veel bravoure. Kan ook geweldig als inverted wingback spelen en zal denk ik over een jaar of twee onze vaste rechtsback zijn als hij zo doorgaat. :< Geweldig gescout natuurlijk want die is echt voor een prikkie overgenomen.

Maak van dat prikkie maar helemaal noppes. Transfervrij overgenomen. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima pot, dubbel gevoel. Kon echt beide kanten op. Maar normaliter is dit niet voldoende om door te gaan..

Wel balen dat je weer in de EL zit wat betreft de scheidsrechters. Dat is vaak zo'n treurig niveau. Die vent van gisteren was ook weer een aanfluiting, zo slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De trainer past zich wel vaak aan de fans van zo'n club he?

''“Mijn spelers zijn van de entourage niet van onder de indruk, weet ik uit ervaring, maar andere mensen, die ook binnen de lijnen staan, zijn daar wel van onder de indruk”, aldus Slot.'' 

:-D 

Wat is het toch een ongekende zielepoot.

Voor iedereen weer boos op mij word hier, want kritiek op Slotgod en Feyenoord is heiligschennis hier. Het is een fantastische trainer, en zou mij niks verbazen als je ''gewoon'' door gaat volgende week. 

Maar ik zou een Slot al niet bij Ajax willen alleen al om dat calimero gezeik.  Dan mag die nog zo goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei cimbomcu:

Maar ik zou een Slot al niet bij Ajax willen alleen al om dat calimero gezeik.  Dan mag die nog zo goed zijn.

Ben noch voor Ajax, noch voor Feyenoord... maar je mag dromen van een trainer als Slot bij Ajax op het moment piel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Bij vlagen is het aanvallend wel goed. Vooral combinatiespel in de 16 zoals bij dat snoeiharde schot van Santi was echt van hoog niveau hoor (hoe Mats die aanval opzet). Vergeet ook niet dat de man die zeer bepalend voor de opbouw (Timber) er vandaag niet bij was. 

Ik bedoel dan meer gewoon een individuele actie die ineens zo'n wedstrijd openbreekt. De kansen die we creeeren moeten inderdaad allemaal uit combinatiespel komen. Iets wat Sini natuurlijk wel echt enorm had en wat Idrissi vorig seizoen ook wel had (Alleen dan minder dan Sini). Zo'n speler mis je dit seizoen vooral.

6 uur geleden zei Elsjorro1990:

In het begin liet die inderdaad echt zien dat die dat voetbalgogme had, maar na zijn blessure was echt alles er uit. Net geen vertrouwen om de actie te maken en in zijn eigen lichaam leek het wel. Vond ook dat Hartman weer iets aanvallender speelde afgelopen zondag en gisteren. Met Zerrouki op het middenveld ipv Timber is daar automatsich wat meer controle natuurlijk en dat zowel Paixao als Ivanusec toch meer behoefte heeft aan de overlap voor hun acties

Edit:

Zie ook dit filmpje. toch wel echt een paar goede acties hoor.

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Beppu:

Hey daar is ons hofnarretje weer!

Neem het me niet kwalijk, weet dat de users hier mij niet leuk vinden. Maar je word toch doodmoe van het feit dat de trainer nu al begint over de wedstrijd, 7 dagen later, en wie de scheidsrechter wordt en of die wel of niet onder de indruk zal zijn van de sfeer in Rome?

En ja idd, ik heb dus hier gisteren best veel opmerkingen gehoord over de scheidsrechter. Heb de wedstrijd niet gezien, dus kan niet oordelen maar zag in de samenvatting geen heel slecht besluit of iets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Neem het me niet kwalijk, weet dat de users hier mij niet leuk vinden. Maar je word toch doodmoe van het feit dat de trainer nu al begint over de wedstrijd, 7 dagen later, en wie de scheidsrechter wordt en of die wel of niet onder de indruk zal zijn van de sfeer in Rome?

En ja idd, ik heb dus hier gisteren best veel opmerkingen gehoord over de scheidsrechter. Heb de wedstrijd niet gezien, dus kan niet oordelen maar zag in de samenvatting geen heel slecht besluit of iets. 

Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo druk om maken. Denk dat Slot een beetje bang is dat de scheidsrechter volgende week vatbaar gaat zijn voor het Italiaanse theater.

De scheidsrechter was niet heel slecht hoor. Het was wel heel irritant dat wanneer er een Italiaan een pijntje had en ging liggen hij gelijk floot, terwijl Feyenoord dan in een aanval zat bijvoorbeeld. Dat doe je naar mijn weten alleen met een hoofdblessure. Dat was niet het geval en dus heel frustrerend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei putdus:

Tegenstander rood in de Kuip. Een gewone zondag. 

Hahaha. Jij leeft echt vanuit je onderbuik hè. Doe eens een wilde gok, hoeveel rode kaarten zijn er dit jaar al gegeven in de Kuip aan een tegenstander? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EDIT GR (Reactie op een aangepast bericht)

Ik kan helaas niet aan de cijfers, van dit seizoen komen. Vorig was het dit iig:

Alle zeven rode kaarten die Feyenoord mee kreeg dit seizoen

In totaal kregen zeven spelers van een bezoekende club aan De Kuip een rode kaart, wat het hoogste aantal is voor alle clubs uit de Europese top-5 competities + Eredivisie in een thuisduel.

:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Ik kan helaas niet aan de cijfers, van dit seizoen komen. Vorig was het dit iig:

Alle zeven rode kaarten die Feyenoord mee kreeg dit seizoen

In totaal kregen zeven spelers van een bezoekende club aan De Kuip een rode kaart, wat het hoogste aantal is voor alle clubs uit de Europese top-5 competities + Eredivisie in een thuisduel.

:classic_ninja:

En het seizoen daarvoor was het ook al het schrikbarende aantal van 0. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar zit er een kleine bug in de forumsoftware, er is een bericht verdwenen. Het lijkt me namelijk erg sterk dat de staf al maandenlang allerlei racistische uitlatingen toelaat maar een verwijzing daarnaar zomaar weghaalt. 

Maar goed, de 1-0 hangt in de lucht zullen we maar zeggen. Luka twee keer, Hancko net uit de kruising. Kan me bijna niet voorstellen dat we hier punten gaan verspelen, maar toch..

Link naar opmerking
Deel via andere websites