Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 31 minuten geleden zei PJHoutman: Hoop dat je een geduldig typ bent Oprecht, laatste dagen en weken, geniet ik echt heerlijk van jouw post, ben vaak hardop aan het lachen haahaha. . Ik ben nu ook aan het kijken, Zerrouki doet idd niet goed nee, Ueda valt me ook tegen. Beelen is echt goed zeg. Hartman en Paxaio ook prima, Minteh, Wieffer en Stengs had Ik meer van verwacht. Hoop op meer spektakel 2e helft, en iig meer schoten op doel.... Ben ik de enige die zich irriteert trouwens die lange palen in het stadion? Ik zie amper wat er in de 16 gebeurt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Blijft toch wel erg bijzonder dat we in de zomer terug zijn gekomen voor Zerrouki terwijl Wieffer het zo geweldig heeft gedaan de tweede seizoenshelft vorig seizoen. Die twee zijn totaal niet complementair aan elkaar gebleken. Al vraag ik me af of er op dit moment een middenvelder is waar Zerrouki wel complementair aan is. Tot nu toe echt een kut speler op Atletico uit en Lazio thuis na. Wat op zichzelf ook weer heel erg bijzonder is dat hij het juist in die potjes wél kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 9 minuten geleden zei 007mark: Zerrouki wel weer de minste van alle 22 op het veld hoor. Vertraagt het spel, levert makkelijke passes gewoon in en is ook nog eens zo traag als dikke stront door een trechter. Kan er niet naar kijken. Beelen meeste dreiging vandaag met zijn schoten en lengte bij corners. Ook best opvallend. Eens eens, maar vallen wel meer tegen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 3 minuten geleden zei Beppu: Blijft toch wel erg bijzonder dat we in de zomer terug zijn gekomen voor Zerrouki terwijl Wieffer het zo geweldig heeft gedaan de tweede seizoenshelft vorig seizoen. Die twee zijn totaal niet complementair aan elkaar gebleken. Al vraag ik me af of er op dit moment een middenvelder is waar Zerrouki wel complementair aan is. Tot nu toe echt een kut speler op Atletico uit en Lazio thuis na. Wat op zichzelf ook weer heel erg bijzonder is dat hij het juist in die potjes wél kon. Niet gek ook. Wedstrijden waarin hij alleen hoeft te breken, dan is hij op zijn best. Minder balcontacten/meer lange ballen (Atletico was volgens mij de wedstrijd dat alles over Minteh ging?). Dat voetbal een stuk makkelijker voor een dergelijke type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Eens met Karim, Ueda en Stengs spelen ook slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari (bewerkt) Ik vind niet dat je Ueda veel kan verwijten. Sparta geeft hem constant dubbele dekking, dan kun je niet zo veel. Hij loopt wel slim en daarmee creërt hij wel veel ruimte voor Paixaõ, Minteh en Stengs. Die laatste twee doen daar alleen nog niet heel erg veel mee vandaag. 11 februari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 26 minuten geleden zei Arezo: Qua hoofd zou Beelen bij Ajax moeten spelen eigenlijk. Qua kwaliteiten zou die ook niet misstaan tov Sutalo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Die moet hangen, Igor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Zucht Minteh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Erg vermoeiond zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Ik vind dit zelfs een penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Tja. Vind dit altijd zulke makkelijke penalty's. Minteh kan nooit meer bij de bal en als hij niet uit balans raakt dan wordt hij helemaal niet geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Zojuist zei PJHoutman: Tja. Vind dit altijd zulke makkelijke penalty's. Minteh kan nooit meer bij de bal en als hij niet uit balans raakt dan wordt hij helemaal niet geraakt. Het is gewoon een zuivere strafschop natuurlijk. Moet je als back maar niet zo'n domme sliding inzetten, terwijl de bal al lang weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Ik vond sowieso al dat Hancko onze penalty nemer moest zijn. Zoveel cleaner dan Santi, wat bij Mexico ook helemaal geen echte killer was. die actie van Minteh was wel weer typerend hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei PJHoutman: Tja. Vind dit altijd zulke makkelijke penalty's. Minteh kan nooit meer bij de bal en als hij niet uit balans raakt dan wordt hij helemaal niet geraakt. Warmerdam raakt bal echt totaal niet.... Is gewoon heel stom van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari @ geppiej kom er maar in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei PJHoutman: Tja. Vind dit altijd zulke makkelijke penalty's. Minteh kan nooit meer bij de bal en als hij niet uit balans raakt dan wordt hij helemaal niet geraakt. Helemaal eens. Al was het ook echt een heel domme sliding, hij kan de bal nooit meer raken, dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Je hebt geluk met de stupiditeit van Warmerdam, want Minteh verpest z'n actie natuurlijk al zelf. Maargoed, Milambo erin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei aron24: Het is gewoon een zuivere strafschop natuurlijk. Moet je als back maar niet zo'n domme sliding inzetten, terwijl de bal al lang weg is. Hij wil de kap/pass blokkeren. Dit soort slidings gebeurt vijftien keer per wedstrijd, maar nu valt Minteh op hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Stengs eraf en dan Zerrouki weer laten staan.....Tuurlijk Stengs ook een beetje onzichtbaar, maar vind dit toch gek. En al voorsorteren op donderdag vind ik bij een 1-0 stand ook wel riskant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Wat een goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Heerlijk eerste balcontact van Ivanusec. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Maar vaker opstellen die Ivanusec. Wat een voorzet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei 007mark: Stengs eraf en dan Zerrouki weer laten staan.....Tuurlijk Stengs ook een beetje onzichtbaar, maar vind dit toch gek. En al voorsorteren op donderdag vind ik bij een 1-0 stand ook wel riskant. Reversed jinx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 2 minuten geleden zei 007mark: Stengs eraf en dan Zerrouki weer laten staan.....Tuurlijk Stengs ook een beetje onzichtbaar, maar vind dit toch gek. En al voorsorteren op donderdag vind ik bij een 1-0 stand ook wel riskant. Slot 1, Mark 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten