ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 47 minuten geleden zei bas huijsmans: Mannen wat zouden jullie er van vinden als Boadu gehuurd wordt als 'vervanger' van Ueda. Eventuele optie tot koop er in en als het bevalt mag hij samen met Ueda uit gaan vechten wie volgend jaar in de spits komt te spelen? De naam wordt her en der al wel genoemd en hij en Stengs liggen elkaar natuurlijk ook erg goed. Krijgen we wel een hoog AZ gehalte... Niet aan beginnen. We moeten weer gaan luisteren naar de scouting in plaats van oud gediende van Slot te halen. Heeft ons tov vorig seizoen niet verder geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 uur geleden zei bas huijsmans: Mannen wat zouden jullie er van vinden als Boadu gehuurd wordt als 'vervanger' van Ueda. Eventuele optie tot koop er in en als het bevalt mag hij samen met Ueda uit gaan vechten wie volgend jaar in de spits komt te spelen? De naam wordt her en der al wel genoemd en hij en Stengs liggen elkaar natuurlijk ook erg goed. Krijgen we wel een hoog AZ gehalte... Het is beter dan niets, maar ik denk vooral dat het een prijzige optie is. Ik zie liever een extra talent voor de spits komen. Droomkandidaat zou dan Gnonto zijn (hetzij op huurbasis), al is dat meer een wensgedachte dan realistisch vrees ik. Hij zou ons wel een optie voor zowel de punt als de flanken bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Niet aan beginnen. We moeten weer gaan luisteren naar de scouting in plaats van oud gediende van Slot te halen. Heeft ons tov vorig seizoen niet verder geholpen. Ben ik het niet helemaal mee eens. De aankoop die het het beste doet dit jaar is er juist eentje uit de koker van Slot: Stengs. Vind dat juist de aankopen van de scouting (Ueda en Ivanusec komen denk ik namelijk uit die koker) juist tegenvallen. Ten minste deze twee waar ik toch meer verwachtingen van had. Zerrouki komt dan denk ik wel weer meer van Slot af die tegenvalt (Of ja ik had er al niet zoveel verwachtingen van en hij bewijst het tegendeel nog niet echt). Dan heb je nog Beelen en Van de Belt. Beelen gehaald als back-up met doorgroeimogelijkheden en dat doet die tot nu toe toch wel aardig vind ik. Moet natuurlijk nog wel stappen maken om het stokje van de Apotheker over te kunnen nemen. Van de Belt was transfervrij (toch?) en is natuurlijk een goedkoop gokje wat je dan neemt. Wieffer kwam op eenzelfde manier binnen en dat gokje pakte erg goed uit. Helaas laat die wel zien het niveau (nog) niet aan te kunnen. Maar ja we hadden het over spitsen hahah. Wie zie je dan graag komen? Ik sta er een beetje hetzelfde in als @Urbeto. Het is iets, maar zie liever wat anders komen. Echt weer een talent dat zich nu een half jaartje kan aanpassen en daarna de concurrentie aan kan gaan met Ueda voor de spitspositie volgend jaar. Wint Ueda, dan heb je hopelijk al een opvolger te pakken en anders heb je gewoon weer een nieuw talent in de spits lopen. Gnonto wordt denk ik een beetje een nieuwe Bellamy. Elke transferperiode weer gelinkt worden aan Feyenoord, maar nooit echt komen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Van de Belt was transfervrij (toch?) 850.000. Snap dat ze hem hebben gehaald, maar heeft bij Feyenoord nog niets laten zien. Excelsior en Vitesse zouden hem willen huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 19 minuten geleden zei bas huijsmans: Ben ik het niet helemaal mee eens. De aankoop die het het beste doet dit jaar is er juist eentje uit de koker van Slot: Stengs. Vind dat juist de aankopen van de scouting (Ueda en Ivanusec komen denk ik namelijk uit die koker) juist tegenvallen. Ten minste deze twee waar ik toch meer verwachtingen van had. Zerrouki komt dan denk ik wel weer meer van Slot af die tegenvalt (Of ja ik had er al niet zoveel verwachtingen van en hij bewijst het tegendeel nog niet echt). Dan heb je nog Beelen en Van de Belt. Beelen gehaald als back-up met doorgroeimogelijkheden en dat doet die tot nu toe toch wel aardig vind ik. Moet natuurlijk nog wel stappen maken om het stokje van de Apotheker over te kunnen nemen. Van de Belt was transfervrij (toch?) en is natuurlijk een goedkoop gokje wat je dan neemt. Wieffer kwam op eenzelfde manier binnen en dat gokje pakte erg goed uit. Helaas laat die wel zien het niveau (nog) niet aan te kunnen. Maar ja we hadden het over spitsen hahah. Wie zie je dan graag komen? Ik sta er een beetje hetzelfde in als @Urbeto. Het is iets, maar zie liever wat anders komen. Echt weer een talent dat zich nu een half jaartje kan aanpassen en daarna de concurrentie aan kan gaan met Ueda voor de spitspositie volgend jaar. Wint Ueda, dan heb je hopelijk al een opvolger te pakken en anders heb je gewoon weer een nieuw talent in de spits lopen. Gnonto wordt denk ik een beetje een nieuwe Bellamy. Elke transferperiode weer gelinkt worden aan Feyenoord, maar nooit echt komen haha https://1908.nl/artikelen/transfercheck-jovan-mijatovic-en-feyenoord Als ik het voor het zeggen had had ik deze jongen direct gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Het lijkt me een slecht idee om nu een extra spits te kopen - tenzij het echt een jonge jongen is. Ueda heeft krap 250 minuten gespeeld, geef hem wat tijd (als tweede spits). Wat voor signaal geef je af aan zo'n gozer als je nu een spits koopt van het statuur Boadu. Ik maak me drukker om de flanken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 minuten geleden zei Lenstra: Het lijkt me een slecht idee om nu een extra spits te kopen - tenzij het echt een jonge jongen is. Ueda heeft krap 250 minuten gespeeld, geef hem wat tijd (als tweede spits). Wat voor signaal geef je af aan zo'n gozer als je nu een spits koopt van het statuur Boadu. Ik maak me drukker om de flanken. Voorsorteren op aankomende zomer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 minuut geleden zei MetalMichael: Voorsorteren op aankomende zomer? 4 minuten geleden zei Lenstra: Het lijkt me een slecht idee om nu een extra spits te kopen - tenzij het echt een jonge jongen is. Ueda heeft krap 250 minuten gespeeld, geef hem wat tijd (als tweede spits). Wat voor signaal geef je af aan zo'n gozer als je nu een spits koopt van het statuur Boadu. Ik maak me drukker om de flanken. Multifunctionele aanvaller halen. Spits die ook aan de buitenkant kan spelen en dan het liefst eentje die stuk jonger is (zoals Mijatovic). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Dan ben je aan het voorsorteren op het voorsorteren, terwijl je tegelijkertijd een probleem op de flanken hebt. Type Mijatovic lijkt me wel een aardige suggestie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 14 minuten geleden zei MetalMichael: 850.000. Snap dat ze hem hebben gehaald, maar heeft bij Feyenoord nog niets laten zien. Excelsior en Vitesse zouden hem willen huren. Ook dat bedrag valt dan inderdaad nog mee, maar verwacht je er inderdaad wel meer van dan dit. Een half jaartje verhuren zou helemaal niet slecht zijn nee 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://1908.nl/artikelen/transfercheck-jovan-mijatovic-en-feyenoord Als ik het voor het zeggen had had ik deze jongen direct gehaald. Dat ziet er niet verkeerd uit nee. Ook wel een beetje een type gimenez alleen iets meer een dribbelaar dan onze Mexicaan. 4 minuten geleden zei Lenstra: Het lijkt me een slecht idee om nu een extra spits te kopen - tenzij het echt een jonge jongen is. Ueda heeft krap 250 minuten gespeeld, geef hem wat tijd (als tweede spits). Wat voor signaal geef je af aan zo'n gozer als je nu een spits koopt van het statuur Boadu. Ik maak me drukker om de flanken. Het heeft twee functies. Zoals @MetalMichael al aangeeft het voorsorteren op aankomende zomer als Gimenez vertrekt en dat je Ueda een maand gaat missen ivm de Azie Cup. Daarnaast is er al aangegeven dat er een extra spits aangetrokken gaat worden toch? Bij Boadu zal het ook om een verhuurperiode gaan en niet om een definitieve transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Ook dat bedrag valt dan inderdaad nog mee, maar verwacht je er inderdaad wel meer van dan dit. Een half jaartje verhuren zou helemaal niet slecht zijn nee Dat ziet er niet verkeerd uit nee. Ook wel een beetje een type gimenez alleen iets meer een dribbelaar dan onze Mexicaan. Het heeft twee functies. Zoals @MetalMichael al aangeeft het voorsorteren op aankomende zomer als Gimenez vertrekt en dat je Ueda een maand gaat missen ivm de Azie Cup. Daarnaast is er al aangegeven dat er een extra spits aangetrokken gaat worden toch? Bij Boadu zal het ook om een verhuurperiode gaan en niet om een definitieve transfer. Ja, ik weet dat Slot al heeft laten vallen dat hij dat wil. Betekent niet dat ik het een goed idee vind Ik zit momenteel in een fase waarin ik bij elke opmerking over Feyenoord roep: laten we eerst iets aan die flanken doen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 6 minuten geleden zei Lenstra: Ja, ik weet dat Slot al heeft laten vallen dat hij dat wil. Betekent niet dat ik het een goed idee vind Ik zit momenteel in een fase waarin ik bij elke opmerking over Feyenoord roep: laten we eerst iets aan die flanken doen!! Hahah ja aan de ene kant denk ik inderdaad haal een versterking voor je flanken, maar dan moet denk ik wel eerst een Dilrosun of Jahanbaksh vertrekken voordat ze dat gaan doen en zelfs dan heb je met Ivanusec, Paixao en Minteh daar nog 3 opties terwijl Stengs daar ook kan, dus ben bang dat dat niet gaat gebeuren (Betekent niet dat ik het geen goed idee vind om het wel te doen ) Het liefst zie ik gewoon dat Sauer een kans gaat krijgen. Echt fan van hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Jahanbakhsh vertrekt sowieso aan het eind van het seizoen als zijn contract afloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Niet aan beginnen. We moeten weer gaan luisteren naar de scouting in plaats van oud gediende van Slot te halen. Heeft ons tov vorig seizoen niet verder geholpen. Wat? Letterlijk de enige aankoop die echt rendeert is er een van Slot geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 9 minuten geleden zei PJHoutman: Wat? Letterlijk de enige aankoop die echt rendeert is er een van Slot geweest. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Het is de enige oudgediende die Slot deze zomer heeft gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 6 minuten geleden zei PJHoutman: Het is de enige oudgediende die Slot deze zomer heeft gehaald Oh en Zerrouki, van den Belt, Nieuwkoop en Beelen komen niet uit zijn koker zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Jullie weten dondersgoed van elkaar wat jullie bedoelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oh en Zerrouki, van den Belt, Nieuwkoop en Beelen komen niet uit zijn koker zeker? Waarom zou Nieuwkoop trouwens per se uit zijn koker komen trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Waarom zou Nieuwkoop trouwens per se uit zijn koker komen trouwens? In de nieuwe structuur hebben Slot en DtK het volgens mij volledig voor het zeggen (correct me if i'm wrong) en ik heb zo het idee dat het zelfs 80% Arne zijn feestje is geworden. Ik kan het mis hebben hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 23 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oh en Zerrouki, van den Belt, Nieuwkoop en Beelen komen niet uit zijn koker zeker? Je zegt letterlijk: "We moeten weer gaan luisteren naar de scouting in plaats van oud gediende van Slot te halen." Als je iets anders bedoelde moet je iets anders schrijven, dat communiceert een stuk makkelijker voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 5 minuten geleden zei PJHoutman: Je zegt letterlijk: "We moeten weer gaan luisteren naar de scouting in plaats van oud gediende van Slot te halen." Als je iets anders bedoelde moet je iets anders schrijven, dat communiceert een stuk makkelijker voor iedereen. Rustig aan PJ, denk aan je hartslag. Het jaar is pas net begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Citaat Lecce meldt zich voor Dilrosun 17 minuten geleden 4 reacties FeyenoordTM Lecce heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Javairô Dilrosun. De speler staat nog tot medio 2026 onder contract bij de Rotterdamse club, maar zal volgens Italiaanse ingewijden een winterse transfer kunnen maken naar de Serie A. De huidige nummer dertienvan Italië is op zoek naar versterking op de flanken en heeft daarbij zijn oog laten vallen op Dilrosun. De Italianen willen de speler graag huren, maar Feyenoord is niet van plan om zomaar mee te werken aan een kaal leenvoorstel. Alleen een op termijn vaste transfer zou eventueel interessant kunenn worden, maar daar is op dit moment geen sprake van. Dilrosun zelf is momenteel met Feyenoord mee op trainingskamp naar Marbella en blijft in de tussentijd voorlopig gefocust op zijn huidige club. Tot verdere ontwikkeling is er nog geen sprake van een uitgaande transfer van Dilrosun, die in de zomer van 2022 overkwam van Hertha BSC. Feyenoord betaalde destijds zo'n vier miljoen euro voor de buitenspeler, exclusief bonussen. De flankspeler speelde vooralsnog 51 wedstrijden in het shirt van de Rotterdammers, waarin hij zes maal wist te scoren en negen assists wist af te leveren. Hij wordt door Transfermarkt ingeschat op een huidige transferwaarde van vier miljoen euro. Gaat hem dus vooralsnog niet worden. Ben ook benieuwd of je meer dan de helft van je investering gaat terugverdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari FTM is weer interessant aan het doen op 1908 hoor. Onder het artikel dat Feyenoord het eerste bod op Dilrosun heeft geweigerd loopt die de hinten naar een toppertje waarvan, als die niet komt, de naam gaat droppen op de laatste dag van de deadline. Ben benieuwd met wat voor namen hij nu weer gaat lopen schermen. Overigens voor alle mede Feyenoorders hier @007mark @Urbeto @MetalMichael @bas huijsmans @Arezo @PJHoutman en de rest, het witte uitshirt (met groen) is in de aanbieding. 45 ekkies in plaats van 90. FYI, doe er mee wat je wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 54 minuten geleden zei ReneLeBlanc: FTM is weer interessant aan het doen op 1908 hoor. Onder het artikel dat Feyenoord het eerste bod op Dilrosun heeft geweigerd loopt die de hinten naar een toppertje waarvan, als die niet komt, de naam gaat droppen op de laatste dag van de deadline. Ben benieuwd met wat voor namen hij nu weer gaat lopen schermen. Overigens voor alle mede Feyenoorders hier @007mark @Urbeto @MetalMichael @bas huijsmans @Arezo @PJHoutman en de rest, het witte uitshirt (met groen) is in de aanbieding. 45 ekkies in plaats van 90. FYI, doe er mee wat je wilt. Kleine belediging dat ik niet ben getagd! Heb die witte wel even besteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten