Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 29-7-2019 om 10:06 zei MetalMichael:

Die heeft gezien wat voor verdedigend risico hij al op RB met zich meebrengt.

@cimbomcu Ik weet het is een drogreden want autoriteitsargument, maar zou Stam niet iets meer verstand hebben van centrale verdedigers?

Dat vraag ik mij dan af. Vd Heijden is ook net niet, maar kan nog best aardig voetballen, toen kampioen mee geworden. Van Beek betrap ik alleen maar op slechte momenten. Wat kan Van Beek nou aardig? Verder wil Jaap ook meer voetbal van achteruit toch? Dan snap ik die keuze al helemaal niet, zeker als je daarnaast Botteghin hebt die ook niet bekend staat om zijn voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei cimbomcu:

Dat vraag ik mij dan af. Vd Heijden is ook net niet, maar kan nog best aardig voetballen, toen kampioen mee geworden. Van Beek betrap ik alleen maar op slechte momenten. Wat kan Van Beek nou aardig? Verder wil Jaap ook meer voetbal van achteruit toch? Dan snap ik die keuze al helemaal niet, zeker als je daarnaast Botteghin hebt die ook niet bekend staat om zijn voetbal.

Verdedigen. Althans, beter dan Jan-Arie. Stuntelt vaak, maar compenseert dat imo ruimschoots met goed verdedigend werk. Wat overigens niet betekent dat ik vind dat Feyenoord genoegen moet nemen met het niveau Van Beek, enkel dat hij duidelijk beter is dan VdH. Ik zou iig graag een CV van niveau willen zien. .

Over voetbal van achteruit: Ik neem aan dat Tapia daarvoor naast Botta/SvB gaat spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Verdedigen. Althans, beter dan Jan-Arie. Stuntelt vaak, maar compenseert dat imo ruimschoots met goed verdedigend werk. Wat overigens niet betekent dat ik vind dat Feyenoord genoegen moet nemen met het niveau Van Beek, enkel dat hij duidelijk beter is dan VdH. Ik zou iig graag een CV van niveau willen zien. .

Over voetbal van achteruit: Ik neem aan dat Tapia daarvoor naast Botta/SvB gaat spelen.

Al zou het wel lekker zijn als je als

cv niet zoveel eigen doelpunten scoort. Verder wel eens ja. Jan Arie kwam altijd al te kort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent met Botta en VDH kampioen geworden omdat die backs ongelofelijk snel waren en alles dichtliepen en je excellerende El Ahmadi op het middenveld had en Brad Jones het seizoen van zijn leven had. Oftewel, erg veel redenen. Overigens ben ik niet van mening dat Botta er uit moet, dat is echt een mandekker pur sang. Maar je hebt gewoon spelers er naast nodig met snelheid en die niet constant bij de andere cornervlag bivakkeren (lees St. Juste en Haps/Malacia). Ik hoop zelf op een LCV en een SP en dan is deze selectie klaar om 2e te worden want als ik PSV vandaag zo zie stuntelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Bakkes12:

Je bent met Botta en VDH kampioen geworden omdat die backs ongelofelijk snel waren en alles dichtliepen en je excellerende El Ahmadi op het middenveld had en Brad Jones het seizoen van zijn leven had. Oftewel, erg veel redenen. Overigens ben ik niet van mening dat Botta er uit moet, dat is echt een mandekker pur sang. Maar je hebt gewoon spelers er naast nodig met snelheid en die niet constant bij de andere cornervlag bivakkeren (lees St. Juste en Haps/Malacia). Ik hoop zelf op een LCV en een SP en dan is deze selectie klaar om 2e te worden want als ik PSV vandaag zo zie stuntelen...

Dat laatste. Je mag blij zijn als je de strijd om plek 3 wint. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-7-2019 om 22:30 zei Magikarp:

Dit was hem:

Citaat

Stam speelt tot op heden met de punt naar achteren, dus zonder een echte 'nummer 10' kort achter de spitsen, maar met een linker- en rechtermiddenvelder. ''Die twee spelers kun je ook twee 'tienen' noemen,'' vertelt de trainer in gesprek met het Algemeen Dagblad. Dat Steven Berghuis per se als diepste middenvelder zou willen spelen, daar grinnikt Stam om.

Tja, dat kun je zeggen inderdaad. Als je 4-3-3 speelt, kun je de backs ook buitenspelers noemen en dan speel je 4-3-3 met 4 buitenspelers. Verandert verder niets aan hoe je speelt, maar het klinkt wel tof.

Niet tegen jou hoor, btw. Maar tegen (in dit geval) Stam.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinisterra en Woutje Burger basis. De Taap ook bij de selectie.

Berghuis verlengt z'n contract. Weet niet welke loopjongens Sjaak op hem af heeft gestuurd maar het heeft gewerkt. Het is hem heel duidelijk gemaakt. Gewoon meewerken en bijtekenen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Moet toch wel een kroeg of restaurant zijn met goede wifi? Dat had ik zelfs in Bosnië en Servië. 

Gelukt, ja.

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Weet niet of dit echt een fout van Vermeer is, Botteghin echt dramatisch ja. 

Man, die Botteghin. Hoe die loopt dat is net een manke Bambi op ijs. Motorisch gestoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MrMHB:

Vermeer gaat gewoon 2x in de fout. Misschien maar eens je ogen laten meten...

2x in de fout bij die goal? Uitkomen is daar zeer verstandig, gezien de traagheid van Botteghin. Als Botteghin dan geklopt wordt én niet slim genoeg is om ff te blokkeren zodat Vermeer zich op die bal kan storten, moet Vermeer dus kiezen. Óf vol doorjagen zodat de spits terug moet en dan hopen dat wie dan ook de bal krijgt niet kan schieten, of terugkrabbelen en hopen dat de stift er niet ingaat. Lijkt mij dat optie 1 duidelijk de betere optie is. Dat ie dan bij het schot op het verkeerde been staat is lullig, maar er gingen meerdere mensen veel duidelijker in de fout bij die goal dan Vermeer.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het over allebei de goals. Die bal van Veldwijk was gewoon houdbaar... De eerste goal mag gewoon ook nooit vallen, als hij komt moet hij zeker zijn dat hij hem heeft en anders moet hij op zn lijn blijven... En dan heb ik het nu nog niet eens over de communicatie... Ik vind het overigens wel triest dat iemand die niet eens fatsoenlijk Nederlands spreekt, in een team met overwegend Nederlandstalige spelerts, aanvoerdert is.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MrMHB:

Ik heb het over allebei de goals. Die bal van Veldwijk was gewoon houdbaar... De eerste goal mag gewoon ook nooit vallen, als hij komt moet hij zeker zijn dat hij hem heeft en anders moet hij op zn lijn blijven... En dan heb ik het nu nog niet eens over de communicatie... Ik vind het overigens wel triest dat iemand die niet eens fatsoenlijk Nederlands spreekt, in een team met overwegend Nederlandstalige spelerts, aanvoerdert is.

Ok :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei PJHoutman:

Zodat die spits over m heen kon stiften? Had iig een mooiere goal opgeleverd ja. 

Die spits stond met zn rug naar hem toe schele dakduif. En daarna moet ie gewoon veel sneller reageren door goed te gaan staan.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites