Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Pffff wat een kans nog voor Ueda die laatste....maar wat typisch weer. 1 schot op doel tegen en je verliest weer van die Italianen.

Van wat ik gezien heb (niet veel); Santi moet eens gewoon blijven staan, want liggend wordt het lastig. Droevig slotoffensief op die laatste kans na ook.

Maargoed, rekende hier eigenlijk al op. Europese uitwedstrijden halen we zelden punten.

bewerkt door 007mark
X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Feyenoord en Rome, het is gewoon geen goeds match. Klote resultaat zeg. Vraag me af of dit Feyenoord de volgende ronde kan halen, ben er bang voor.

Klinkt misschien gek, maar door ons uitsyndroom heb ik meer fiducie in een resultaat tegen Atletico dan tegen Celtic. 

Ideaal zou zijn dat Celtic - Lazio volgende speelronde een gelijkspel wordt. Is de druk er deels af omdat je minimaal 3e bent (onafhankelijk van resultaat tegen Atletico) en kan je ook nog door in CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei timpy00:

Hebben jullie niet het idee dat je nu moet winnen thuis van Atletico?

Op zich zijn dat sowieso wel de potten die je moet winnen als je door wilt in de CL en 2 uitwedstrijden verliest ;c 9/10 punten en door is je niet altijd gegeven met een zwakke broeder in de groep (wat Celtic blijkt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Is water nat? 

Ik vroeg het vooral omdat de mensen boven mij op mij redelijk positief en kansrijk overkomen op doorgaan. Maar ik denk persoonlijk dat Feyenoord wel een probleem heeft om door te gaan. Dat bedoel ik vooral. Dus was vooral benieuwd waar dat enigszins goede gevoel vandaan komt.

1 uur geleden zei Rogier.:

Op zich zijn dat sowieso wel de potten die je moet winnen als je door wilt in de CL en 2 uitwedstrijden verliest ;c 9/10 punten en door is je niet altijd gegeven met een zwakke broeder in de groep (wat Celtic blijkt)

Ik twijfel ook heel erg of Celtic zo zwak is als gedaan wordt. Speelde gewoon goed bij Feyenoord en ook tegen Lazio. Feyenoord wel favoriet maar weet niet of ze dat zomaar winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei MetalMichael:

Als je nog tegen Atletico en Celtic moet, dan is de eerste thuis en de tweede uit toch gewoon objectief het meest gunstig? Volgens mij zeg ik daar niks over gunstig of positief voor doorkomen.

Ik had het dan vooral over de kansen van Feyenoord in de groep. Want ik vind het ook, zeker gezien de stand in de groep, helemaal niet onrealistisch dat je na de wedstrijd tegen Atletico derde bent geworden.

Dus interpreteerde het vooral alsof er veel vertrouwen is in overwintering. Maar ook gezien de wedstrijd van Celtic in Rotterdam en thuis tegen Lazio vind ik het ook te simpel om te stellen dat die wel gewonnen wordt.

Misschien komt het nu heel negatief over, is niet de bedoeling want Feyenoord heeft echt wel een kans hoor. Maar kreeg de indruk dat het vertrouwen best wel groot is terwijl op dit moment ik vooral vrees voor een 3e plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de geest vooral is dat je de derde plek en dus Europese overwintering vrijwel binnen hebt, terwijl je ook serieuze kans hebt tot overwintering in de CL. Dat is een mooie progressie voor de club. 

Verder moeten we natuurlijk ook niet doen alsof een overwinning op Atletico totaal onmogelijk is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Urbeto:

Ik denk dat de geest vooral is dat je de derde plek en dus Europese overwintering vrijwel binnen hebt, terwijl je ook serieuze kans hebt tot overwintering in de CL. Dat is een mooie progressie voor de club. 

Verder moeten we natuurlijk ook niet doen alsof een overwinning op Atletico totaal onmogelijk is. 

Dat is zeker waar. Die heb je zeker binnen.

Ik denk ook dat je kunt stellen mocht je niet doorgaan heb je er zeker niet het maximale uitgehaald. Want zowel de nederlagen tegen Atletico als tegen Lazio heb je natuurlijk kans gehad op meer. En jezelf tekort gedaan.

Het is ook niet onmogelijk om te winnen van Atletico, maar ik denk persoonlijk dat je moet winnen van Atletico om nog door te kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Beppu:

Oud MU'er toch? Was hij niet voor Ajax? 12 uur Maasgebouw bestormen!

Ja, jeugdzonde. Verder wel een goede kijk op voetbal. En een aardige gast ook nog eens. 

MU neemt langzaam maar zeker de voetbalwereld over. Na de hoofdredacteur van VI, nu een videoscout bij Feyenoord. Eerder al iemand in de jeugdopleiding bij GAE ook. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei MetalMichael:

Ja, jeugdzonde. Verder wel een goede kijk op voetbal. En een aardige gast ook nog eens. 

MU neemt langzaam maar zeker de voetbalwereld over. Na de hoofdredacteur van VI, nu een videoscout bij Feyenoord. Eerder al iemand in de jeugdopleiding bij GAE ook. 

@thijskeeper heeft ook nog even in de jeugd bij PSV gewerkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites