Jump to content
Artikel uitgelicht: MU's Hulpgids - Spelerskwaliteiten (PPM’s) uitgelegd (deel 1) ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ik kan dit nog begrijpen omdat het schot al naast gaat en er een poging is de bal te spelen.

Enerzijds snap ik dat, vooral dat eerste. Anderzijds is het natuurlijk gewoon een overtreding. Op het middenveld levert het absoluut een vrije trap op.

1 uur geleden zei Keeza:

Je ziet zijn been gewoon buigen, als die harder door komt kan het nog eens heel slecht aflopen. Bizarre beslissing van de scheidsrechter.

Dat Higler het verkeerd ziet vind ik nog tot daar aan toe. Hij denkt namelijk dat Propper de bal speelt en geeft een corner. Wat ik echter véél schrijnender vind is dat de VAR die het wél goed kan zien hier niets mee doet. Het lijkt inmiddels welhaast een jaarlijkse traditie te worden om extreem dubieuze beslissingen tegen je te krijgen in Enschede. 

Op 30-10-2023 om 12:17 zei Urbeto:

Dat Higler het verkeerd ziet vind ik nog tot daar aan toe. Hij denkt namelijk dat Propper de bal speelt en geeft een corner. Wat ik echter véél schrijnender vind is dat de VAR die het wél goed kan zien hier niets mee doet. Het lijkt inmiddels welhaast een jaarlijkse traditie te worden om extreem dubieuze beslissingen tegen je te krijgen in Enschede. 

Niks aan de hand hoor die situatie, ik snap de ophef niet. 

Beetje een opportunitische post dit, maar dat is voetbal ook soms. Wereld ziet er na goedmaken van de achterstand en puntverlies van AZ/Twente ineens stuk beter uit dan gister in 30e minuut. Virtueel 2e (AZ staat achter in duel wat uitgespeeld moet worden), en hopelijk volgende week gaatje pakken tegen AZ. 

Op naar Lazio! Hopelijk weer eens wat rendement vanaf de flanken, want is weer een probleem dit seizoen.

15 minuten geleden zei 007mark:

Beetje een opportunitische post dit, maar dat is voetbal ook soms. Wereld ziet er na goedmaken van de achterstand en puntverlies van AZ/Twente ineens stuk beter uit dan gister in 30e minuut. Virtueel 2e (AZ staat achter in duel wat uitgespeeld moet worden), en hopelijk volgende week gaatje pakken tegen AZ. 

Op naar Lazio! Hopelijk weer eens wat rendement vanaf de flanken, want is weer een probleem dit seizoen.

Feyenoord en AZ mooi gelijkspelen aankomend weekend, wij (Twente) winnen van NEC en pakken met alle liefde die 2e plaats wel hoor :D 

17 minuten geleden zei 007mark:

Ik zou mij als Feyenoord zijnde echt geen zorgen maken over AZ/Twente, die gaan lekker strijden om plek 3 op gepaste afstand.

Edited by Kelvin