MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 26 minuten geleden zei bas huijsmans: Oorzaak penalty miste ik net en de goal ook niet gezien. Penalty zelf wel erg matig. Middenveld met El Harmouz, Zechiël en Sauer is wel echt heerlijk hoor Handsbal. 2-0 Slory inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 16 minuten geleden zei timpy00: Je kan het ook interpreteren als dat Berghuis de vinger op de juiste plek legde en Feyenoord daarop is gaan handelen wat heel goed heeft uitgepakt. Als je wekelijks de slechtste man van het veld bent denk ik dat de conclusie getrokken kan worden dat je vooral zelf de zere plek bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Handsbal. 2-0 Slory inmiddels. Zag inmiddels een foto op Twitter voorbij komen ja. Wel jammer dat je de stream niet iets kan terug spoelen om dingen terug te kijken. De 2-0 namelijk ook gemist omdat ik ondertussen aan het werk ben haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zojuist zei PJHoutman: Als je wekelijks de slechtste man van het veld bent denk ik dat de conclusie getrokken kan worden dat je vooral zelf de zere plek bent. Was dat zo bij Feyenoord? Dacht altijd dat het Feyenoord van toen wel heel afhankelijk van hem was. Maar weet niet hoe Feyenoorders het ervaren/beleefd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Was dat zo bij Feyenoord? Dacht altijd dat het Feyenoord van toen wel heel afhankelijk van hem was. Maar weet niet hoe Feyenoorders het ervaren/beleefd hebben. Alles was op hem gericht, was hij goed dan ging het prima. Was hij slecht dan was het niks. Hij had een soort status aparte, waarbij hij verdedigend werd ontzien. Als hij dan slecht was, ging hij (nog) minder leveren. Beetje zoals zijn invalbeurt zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 4 minuten geleden zei MetalMichael: Alles was op hem gericht, was hij goed dan ging het prima. Was hij slecht dan was het niks. Hij had een soort status aparte, waarbij hij verdedigend werd ontzien. Als hij dan slecht was, ging hij (nog) minder leveren. Beetje zoals zijn invalbeurt zondag. Ja zondag was werkweigering. Ook bijzonder dat Steijn hem uberhaupt liet invallen omdat hij al twee weken niet getraind had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Op 24-10-2023 om 15:18 zei Richarð.: Ontopic: WEER Feyenoord om 18:45. Ik ga kijken! En mijn beste vriend gaat mee kijken vanaf 20:00. Hij zei stelde voor om later te komen, zei nee gewoon 20:00 kijken samen @MetalMichael hoe is dat gekomen? Heeft ie dat zichzelf toegepraat/geeindigd Berghuis bij Feyenoord, of is die druk er door fans en club hem opgelegd? 25 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 39 minuten geleden zei PJHoutman: Als je wekelijks de slechtste man van het veld bent denk ik dat de conclusie getrokken kan worden dat je vooral zelf de zere plek bent. Was hij dat echt? Ik volg Feyenoord natuurlijk lang niet zo intensief als supporters van de club maar in de tijd dat het niet goed ging met Feyenoord keek ik regelmatig en Berghuis was eigenlijk de enige speler die ik in die tijd graag naar Ajax zou halen. Dat is nu wel anders, maar dat is weer een andere discussie. Ik kan me het sentiment van Feyenoorders goed voorstellen maar wekelijks de slechtste man van het veld lijkt me wel heel erg overdreven. Eigenlijk gewoon onjuist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 42 minuten geleden zei bas huijsmans: Zag inmiddels een foto op Twitter voorbij komen ja. Wel jammer dat je de stream niet iets kan terug spoelen om dingen terug te kijken. De 2-0 namelijk ook gemist omdat ik ondertussen aan het werk ben haha Prioriteiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 45 minuten geleden zei PJHoutman: Als je wekelijks de slechtste man van het veld bent denk ik dat de conclusie getrokken kan worden dat je vooral zelf de zere plek bent. Jij geeft dus niks om rendement bij Feyenoord. Duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) 47 minuten geleden zei timpy00: Was dat zo bij Feyenoord? Dacht altijd dat het Feyenoord van toen wel heel afhankelijk van hem was. Maar weet niet hoe Feyenoorders het ervaren/beleefd hebben. 6 minuten geleden zei Arles: Was hij dat echt? Ik volg Feyenoord natuurlijk lang niet zo intensief als supporters van de club maar in de tijd dat het niet goed ging met Feyenoord keek ik regelmatig en Berghuis was eigenlijk de enige speler die ik in die tijd graag naar Ajax zou halen. Dat is nu wel anders, maar dat is weer een andere discussie. Ik kan me het sentiment van Feyenoorders goed voorstellen maar wekelijks de slechtste man van het veld lijkt me wel heel erg overdreven. Eigenlijk gewoon onjuist. Dat we heel afhankelijk zijn van één speler maakt hem niet gelijk een goede speler. Het mag duidelijk zijn dat Berghuis hele specifieke kwaliteiten had, vooral als hij vanaf rechts naar binnen trok om te schieten. Maar omdat hij, zoals Michael al zei, zo gigantisch veel opeiste én geen verdedigend werk deed, maakte hij veel meer kapot dan hij compenseerde. 3 minuten geleden zei Kyrill: Jij geeft dus niks om rendement bij Feyenoord. Duidelijk Ja, je had zin om weer eens gigantisch op je nummer gezet te worden door een discussie aan te gaan met iemand die wat meer heeft gekeken dan alleen wat statistieken op Wikipedia or Transfermarkt? Dat mag hoor, maar dan hoef ik straks geen huilposts te zien of een "eens we oneens zijn" als je door hebt dat je jezelf vastgeluld hebt. Dus zeg het maar. 25 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Eredivisie Eredivisie Year Year Matches Matches played Goals Goals Assists Assists 2020-21 2020-21 33 33 19 19 13 13 3 3 1 1 2019-20 2019-20 24 24 15 15 7 7 1 1 0 0 2018-19 2018-19 33 33 12 12 12 12 5 5 0 0 2017-18 2017-18 31 31 18 18 12 12 6 6 1 1 2016-17 2016-17 30 30 7 7 5 5 4 4 0 Berghuis bij Feyenoord..... Hilarisch dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Bijna elk seizoen bij 20-30 goals assists samen betrokken en dan wekelijks slechste speler van Feyenoord, volstrekt belachelijk hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zonde dat U19 die 2-0 voorsprong niet kon vasthouden, maar 7 uit 3 is toch een uitstekend begin om door te bekeren. Ook echt wel wat talentvolle jongens erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Eredivisie Eredivisie Year Year Matches Matches played Goals Goals Assists Assists 2020-21 2020-21 33 33 19 19 13 13 3 3 1 1 2019-20 2019-20 24 24 15 15 7 7 1 1 0 0 2018-19 2018-19 33 33 12 12 12 12 5 5 0 0 2017-18 2017-18 31 31 18 18 12 12 6 6 1 1 2016-17 2016-17 30 30 7 7 5 5 4 4 0 Berghuis bij Feyenoord..... Hilarisch dit Je gebruikt nu exact het argument wat hij eigenlijk al had aangegeven. Statistieken zegt niet alles. Persoonlijk ben ik van mening dat een matig Feyenoord heel veel gehad heeft aan Berghuis. Maar @PJHoutman benoemt hele andere dingen. Zegt ook niet dat Berghuis wekelijks de slechtste was. Zegt eerder dat Berghuis een speler is die een 8 speelt of een 3. Wat een feit is is namelijk dat Feyenoord er sinds het vertrek van Berghuis veel beter op geworden is. Je zou kunnen zeggen dat de punten waar Berghuis ontevreden over was plausibele punten waren waar Feyenoord veel op vooruitgegaan is. Of Berghuis dan moet muiten? Denk het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik kijk tegenwoordig steeds meer Feyenoord live, en gaat alleen maar nog meer worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei timpy00: Je gebruikt nu exact het argument wat hij eigenlijk al had aangegeven. Statistieken zegt niet alles. Persoonlijk ben ik van mening dat een matig Feyenoord heel veel gehad heeft aan Berghuis. Maar @PJHoutman benoemt hele andere dingen. Zegt ook niet dat Berghuis wekelijks de slechtste was. Zegt eerder dat Berghuis een speler is die een 8 speelt of een 3. Wat een feit is is namelijk dat Feyenoord er sinds het vertrek van Berghuis veel beter op geworden is. Je zou kunnen zeggen dat de punten waar Berghuis ontevreden over was plausibele punten waren waar Feyenoord veel op vooruitgegaan is. Of Berghuis dan moet muiten? Denk het niet. Ik zei dat overigens wel en vond dat van zeker het laatste halve seizoen ook absoluut de waarheid. Michael was degene die het had over een 8 of een 3. Van die 19 goals waren er overigens maar 10 geen strafschop, het jaar ervoor waren dat er zelfs maar 8. Die moeten er ook in natuurlijk, maar dat zegt echt helemaal niets over de je veldspel. Een seizoen lang alles opeisen en dan maar 10 of 8 goals maken is echt veel te weinig. 25 oktober 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zojuist zei PJHoutman: Ik zei dat overigens wel en vond dat van zeker het laatste halve seizoen ook absoluut de waarheid. Michael was degene die het had over een 8 of een 3. Sorry haalde ik dat door elkaar. Wat ik van Feyenoord gezien heb vond ik hem niet wekelijks de slechtste, maar ik heb lang niet zo veel (hele) wedstrijden van Feyenoord gezien als jij dat hebt. Bij Ajax heeft hij het als rechtsbuiten ook echt nog nooit gebracht. Als middenvelder daar en tegen heel sterk eerste jaar. Maar lijkt ook niet de kar te kunnen trekken bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Wat het met die transfer vooral is geweest (zeker achteraf, maar geloof dat ik dat ttv de transfer ook in dit topic benoemd heb), is dat je zonder Berghuis anders kon gaan spelen. Je hoefde niet meer je elftal in te richten om de bal bij hem te krijgen. Wat Advocaat natuurlijk had gedaan. Zij het om hem tevreden te houden en belangrijk te maken (werd ook aanvoerder), zij het omdat hij je gevaarlijkste speler was. Je ging er misschien in kwaliteit op achteruit, maar het team als geheel ging er meer op vooruit. Nou hielp het natuurlijk ook dat Slot toen kwam, met zijn speelwijze. En dat het geld van Berghuis geïnvesteerd is in spelers die een voor een een schot in de roos waren, wat eigenlijk bizar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Lekker fel begin wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Schitterende bal hoor van Stengs! Gimenez doet eigenlijk ook alles goed, word lichtelijk in z'n rug gedrukt Edit: nevermind, buitenspel. 25 oktober 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Kutzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Wat een fenomeen is het toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Wat een fenomeen, kan niet anders zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 JAAAAAAAA NU WEL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten