Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 22-10-2023 om 09:59 zei PJHoutman:

Vind de conclusie dat PSV en AZ weinig punten meer gaan verspelen wel erg snel getrokken. Het voetbal van PSV lijkt ook nergens op, valt Luuk de Jong daar weg dan mag je blij zijn als je gaat gelijkspelen tegen ploegen als Excelsior en Heerenveen. 

PSV heeft alles gewonnen, laten wel wezen. Zo moeilijk schema was het nog niet, meest sterke tegenstander die PSV uit had, was Sparta, die werd wel 0-4 gewonnen. Ik wil/moet PSV en Bosz nog wel eens zien medio november en december wanneer ze oa Sevilla, Twente , Feyenoord uit hebben en Arsenal thuis. Feyenoord zou in principe ook gewoon uit moeten winnen en ruim bij teams als RKC , Almere en NEC>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minteh paar weken eruit. Trauner ook niet fit voor morgen. Santi kan wel starten en Ivanusec terug op de bank.

Denk dat we weer de variant met Zerrouki op het middenveld en Stengs op de flank gaan krijgen. Geertje naar het centrum en Nieuwkoop op rechts. Denk niet dat hij Geert op rechts houdt en met Beelen gaat starten, al maakte hij best een aardige indruk tot nu toe op een momentje tegen Sparta na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kyrill:

Hoezo? Gebeurt toch wel eens vaker? Liever je assistent erheen als hoofdtrainer, dan Slot natuurlijk...                                     

Ja, zo ken ik nog wel een aantal open deuren Karel. Als je assistent trainer die al jarenlang met Slot werkt out of the blue als hoofdtrainer naar Oekraïne trekt is dat gewoon opmerkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ja, zo ken ik nog wel een aantal open deuren Karel. Als je assistent trainer die al jarenlang met Slot werkt out of the blue als hoofdtrainer naar Oekraïne trekt is dat gewoon opmerkelijk.

Ja oke, maar zelf vind ik opmerkelijke eraan wel meevallen. Je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf ging he. Ik kan me voorstellen dat Arne zeker wel op hoogte was, en hem ongetwijfeld deze overstap gunt. Zeker als wat je zelf al zegt, al jarenlang samenwerken, misschien juist toe aan op "zijn eigen benen" staan /wat nieuws en zelf als trainer aan de slag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Ja oke, maar zelf vind ik opmerkelijke eraan wel meevallen. Je weet natuurlijk niet wat er aan vooraf ging he. Ik kan me voorstellen dat Arne zeker wel op hoogte was, en hem ongetwijfeld deze overstap gunt. Zeker als wat je zelf al zegt, al jarenlang samenwerken, misschien juist toe aan op "zijn eigen benen" staan /wat nieuws en zelf als trainer aan de slag

Ja héhé, dat begrijpt ook iedereen wel. Dat is echter niet wat ik zeg. Ik geef aan dat ik het opmerkelijk vind, ik heb het namelijk niet aan zien komen. Dat er vervolgens hele valide redenen kunnen zijn voor Pusic' keuze is een compleet andere discussie. Ik begrijp je opmerkingen dus ook niet zo goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Ja héhé, dat begrijpt ook iedereen wel. Dat is echter niet wat ik zeg. Ik geef aan dat ik het opmerkelijk vind, ik heb het namelijk niet aan zien komen. Dat er vervolgens hele valide redenen kunnen zijn voor Pusic' keuze is een compleet andere discussie. Ik begrijp je opmerkingen dus ook niet zo goed. 

Dan begrijp je het maar niet, blijf niet bezig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Urbeto:

Andersom vind ik het vooral opmerkelijk. Ik vraag me echt af hoe Shakhtar bij Pusic uitkomt. Hebben ze een database met daarin dat ene Twente-seizoen? Hij heeft ook niks met Oekraïne voor zover ik weet, dus dan is dit op het oog een vreemde aanstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Kyrill:

Dan begrijp je het maar niet, blijf niet bezig. 

Even een paar dingen op een rijtje om het je hopelijk duidelijk te maken. 

1. Ik stel dat ik het opmerkelijk vind dat Shakhtar uit het niets Pusic aan lijkt te gaan stellen. Ik ben verbaasd door de redenen die @Tim'hierboven aanstipt.

2. Jij stelt vervolgens dat het niet opmerkelijk is 'want assistent trainers worden wel vaker aangesteld als manager'. Je volgende 'tegenargument' is dat Arne waarschijnlijk wel op de hoogte is (nogal wiedes) en het hem ook gunt. 

Hoe is punt 2 een reactie op punt 1? Het heeft werkelijk niets te maken met dat A) Arne Slot wel of niet op de hoogte is van de ontwikkelingen (dat betwist namelijk niemand en is evident) en B) Er wel of niet vaker assistent-trainers gepromoveerd worden tot trainer elders. Dat zijn gescheiden 'issues'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Urbeto:

Even een paar dingen op een rijtje om het je hopelijk duidelijk te maken. 

1. Ik stel dat ik het opmerkelijk vind dat Shakhtar uit het niets Pusic aan lijkt te gaan stellen. Ik ben verbaasd door de redenen die @Tim'hierboven aanstipt.

2. Jij stelt vervolgens dat het niet opmerkelijk is 'want assistent trainers worden wel vaker aangesteld als manager'. Je volgende 'tegenargument' is dat Arne waarschijnlijk wel op de hoogte is (nogal wiedes) en het hem ook gunt. 

Hoe is punt 2 een reactie op punt 1? Het heeft werkelijk niets te maken met dat A) Arne Slot wel of niet op de hoogte is van de ontwikkelingen (dat betwist namelijk niemand en is evident) en B) Er wel of niet vaker assistent-trainers gepromoveerd worden tot trainer elders. Dat zijn gescheiden 'issues'. 

Eens oneens zijn. Jij vind het opmerkelijk, ik in ieder geval minder opmerkelijk. Vertrekken wel vaker assistenten om ergens hoofdtrainer te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Eens oneens zijn. Jij vind het opmerkelijk, ik in ieder geval minder opmerkelijk. Vertrekken wel vaker assistenten om ergens hoofdtrainer te worden. 

Dat is niet hetgeen wat Urbeto opmerkelijk vindt. Hij vindt het opmerkelijk dat Shahktar bij Pusic uit komt in hun zoektocht naar een nieuwe trainer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bas huijsmans:

Dat zou inderdaad een reden kunnen zijn. Er kunnen ook nog andere redenen zijn. Wellicht dat die nog wel boven komen. Denk namelijk niet dat op basis van 1 wedstrijd de assistent van die ploeg als top kandidaat voor een topploeg in Oekraine op het lijstje zal staan, maar wie weet.

(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kogel door de kerk: Berghuis maakt gevoelige overstap van Feyenoord naar Ajax | Berghuis van Feyenoord naar Ajax | AD.nl

Terugkijkend is dit wel één van de beste nieuwtjes van de afgelopen jaren gebleken. De wederopstanding van Feyenoord is na dit moment toch wel flink in gang gezet. Al hielp het natuurlijk ook mee dat we een toptrainer kregen enkele weken voor deze transfer, en de winter erop Don Dennis binnen kwam wandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MetalMichael:

Penalty gemist. Waardeloos slap ingeschoten zeg.

1-0 door CV Giersthove uit een corner. Mooie kopbal.

Oorzaak penalty miste ik net en de goal ook niet gezien. Penalty zelf wel erg matig.

Middenveld met El Harmouz, Zechiël en Sauer is wel echt heerlijk hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Kogel door de kerk: Berghuis maakt gevoelige overstap van Feyenoord naar Ajax | Berghuis van Feyenoord naar Ajax | AD.nl

Terugkijkend is dit wel één van de beste nieuwtjes van de afgelopen jaren gebleken. De wederopstanding van Feyenoord is na dit moment toch wel flink in gang gezet. Al hielp het natuurlijk ook mee dat we een toptrainer kregen enkele weken voor deze transfer, en de winter erop Don Dennis binnen kwam wandelen.

Je kan het ook interpreteren als dat Berghuis de vinger op de juiste plek legde en Feyenoord daarop is gaan handelen wat heel goed heeft uitgepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites