007mark Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 14 minuten geleden zei Djordison: Typisch zoals je het verwacht. Atleti en Roma, wat een schijtploegen wat dat betreft. Tegen Roma creer je ook gewoon niks, omdat ze weinig weggeven. Hier heb je echt kansen en toch sta je achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei 007mark: Tegen Roma creer je ook gewoon niks, omdat ze weinig weggeven. Hier heb je echt kansen en toch sta je achter. Meer in de categorie beperkt willen voetballen, ontregelen en meedogenloos zijn Twee voorzetten waaraan je kunt zien wat Wellenreuther niet goed kan 4 oktober 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Had mogen hangen Minteh.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 82 corners, helaas geen goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Zonde.... was echt niet nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Pfoe. Voor zover je tevreden kunt zijn na een nederlaag ben ik toch echt heel tevreden hoe Feyenoord zich hier getoond heeft. Rustig, volwassen en met durf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Zonde, gelijkspel had hier gewoon gekund, maar qua niveau het wel goed gedaan. Griezmann en Oblak maken wel het verschil in zo'n duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Feyenoord verdiende wel meer, maar het aantal kansen verprutsen is wel wat Minteh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Tegen een van de beste ploegen van Europa je zo 90 minuten lang laten zien is enorm knap en iets om trots op te zijn. Zei het vanmiddag al, beste Feyenoord wat ik ooit heb gezien. Maar ohoh wat jammer, je had hier iets moois kunnen neerzetten. Waren absoluut niet de mindere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Ik verheug me nu al op de return in de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Net mijn verjaardag gevierd, iedereen weg... Dacht nu lekker Feyenoord kijken, is het net voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Als ik heel heel erg mijn best doen om geforceerd te relativeren: Dit is ergens ook ingecalculeerd dat je uit bij de beste uit de poule verliest. Dus voor overwintering niets aan de hand. Nee fuck dit, gewoon kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Rationeel allemaal prima, maar verdomme wat een gemiste kans zeg. Zit hier toch op de bank met gevoel van een domper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Feyenoord had zichzelf echt een goede dienst kunnen bewijzen. Nu zul je waarschijnlijk zeker 4 punten tegen Lazio moeten halen. Ik weet niet of dat gaat lukken. Extra zuur dus van deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Feyenoord had zichzelf echt een goede dienst kunnen bewijzen. Nu zul je waarschijnlijk zeker 4 punten tegen Lazio moeten halen. Ik weet niet of dat gaat lukken. Extra zuur dus van deze wedstrijd. Ik ben geen Feyenoord "fan", maar ik denk dat derde plek in de poule niet erg zou zijn. CL is top en leuk, maar elke ronde loop je de kans te verliezen. In de EL hebben ze echt kans op de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 28 minuten geleden zei D.J.: Ik ben geen Feyenoord "fan", maar ik denk dat derde plek in de poule niet erg zou zijn. CL is top en leuk, maar elke ronde loop je de kans te verliezen. In de EL hebben ze echt kans op de beker. Die mening deel ik niet. Europa league tegenwoordig veel sterke teams erin. Denk wel dat Nederlandse clubs in principe in Europa League meer kans hebben om ver te komen, maar niet als favoriet voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 In de Champions League kan je inderdaad zomaar ook de kwartfinale halen. 1 rondje maar. In de Europa League zijn dat er al 2. Denk dat de kans dat Feyenoord de kwartfinale haalt groter is in de CL. De winst is misschien andere koek, maar je moet ook gewwon de beste team mogelijk willen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 7 uur geleden zei Urbeto: Hier waren de biertjes gisteren zo overmatig aanwezig, dat ik inmiddels al misselijk word als ik langs de Pull & Bear loop. Wel echt een prachtige avond gehad waarbij Plaza Mayor inderdaad compleet overgenomen was. Later ook nog twee Irish Pubs in geweest, gezellige boel. Planning voor vandaag is om zometeen maar richting Canillejas/Plaza de Céfiro te trekken omdat de mars daar natuurlijk begint. Welk vak zit jij vanavond? 419 hier. Lees het nu pas. Hoe vond je de sfeer in het uitvak? Was top hé. Wel matig dat die agenten op de heenweg in de mars om het minste of geringste al begonnen te rammen. Stelletje bloeddorstige debielen. Echt een gruwelijk stadion trouwens, de tering zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 1 uur geleden zei Djordison: 82 corners, helaas geen goal Niet eens gevaarlijk geweest uit een corner heb ik het idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 12 uur geleden zei PJHoutman: Bewuste ingreep = nieuwe situatie, even vereenvoudigd gezegd. Uitleg van de FIFA is dat je als speler maar slim genoeg moet zijn om te weten waar je tegenstander loopt. Nog een toevoeging voor de Feyenoorders hier; de term bewuste ingreep is enigszins achterhaald, het heet tegenwoordig ‘bewust spelen van de bal’; er zijn namelijk enkele criteria die moeten gelden voordat je daarvan (en dus een nieuwe situatie) kunt spreken, waarbij de kern zit in controle hebben over het spelen van de bal. Die criteria zijn: - Afstand waarvandaan de bal werd gespeeld - Snelheid van de bal - Lage of hoge bal - (On)verwachte richting van de bal - Tijd beschikbaar om je lichaam te coördineren Als je het puur vanuit die criteria kijkt, snap ik dat ze zeggen dat van al deze dingen sprake is en het dus buitenspel gegeven wordt. Tegelijkertijd kun je wel betwisten of Wieffer die laatste echt heeft; hij doet een behoorlijke ‘uiterste poging’ om die bal te spelen en staat natuurlijk ook op een bepaalde gedraaid, waardoor het moeilijk is om die bal op een goede manier weg te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Zerrouki gisteren Mocht Gimenez deze winter/zomer vertrekken dan lijkt mij Ueda een meer dan prima opvolger. Leuk spitsje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 3 uur geleden zei Rogier.: Nog een toevoeging voor de Feyenoorders hier; de term bewuste ingreep is enigszins achterhaald, het heet tegenwoordig ‘bewust spelen van de bal’; er zijn namelijk enkele criteria die moeten gelden voordat je daarvan (en dus een nieuwe situatie) kunt spreken, waarbij de kern zit in controle hebben over het spelen van de bal. Die criteria zijn: - Afstand waarvandaan de bal werd gespeeld - Snelheid van de bal - Lage of hoge bal - (On)verwachte richting van de bal - Tijd beschikbaar om je lichaam te coördineren Als je het puur vanuit die criteria kijkt, snap ik dat ze zeggen dat van al deze dingen sprake is en het dus buitenspel gegeven wordt. Tegelijkertijd kun je wel betwisten of Wieffer die laatste echt heeft; hij doet een behoorlijke ‘uiterste poging’ om die bal te spelen en staat natuurlijk ook op een bepaalde gedraaid, waardoor het moeilijk is om die bal op een goede manier weg te werken. Of te zien of de speler waar de bal naartoe gaat buitenspel staat en dus de risicoanalyse kan maken. Zou ik er nog aan toe willen voegen. @Thierryvane verwachting is idd de zomer en daarom is er nu al geïnvesteerd in Ueda idd. Feyenoord heeft inmiddels de mogelijkheid om te anticiperen ipv reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Complimenten voor het spel gisteren, maar dit had echt 3-4 of 3-5 kunnen zijn. Hartman en Hancko blijven me verbazen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 2 uur geleden zei MetalMichael: @Thierryvane verwachting is idd de zomer en daarom is er nu al geïnvesteerd in Ueda idd. Feyenoord heeft inmiddels de mogelijkheid om te anticiperen ipv reageren Het zou toch prachtig zijn dat Feyenoord dan in de zomer alweer anticipeert door een jonge (tussen de 18 en 21 ofzo) spits te halen die vervolgens weer een jaartje achter Ueda kan wennen aan Feyenoord en dan Ueda weer kan gaan opvolgen. Als dat gaat gebeuren, dan ga ik mij toch af vragen of ik niet droom. 1 uur geleden zei PJHoutman: Hartman en Hancko blijven me verbazen zeg Bizar eigenlijk dat Hancko nog bij Feyenoord zit en dat zo'n Fulham een Bassey haalt uit de Eredivisie. Daarnaast kan Koeman volgende week toch ook haast niet meer om Hartman heen in de basis? Die bewijst zich verdedigend, opbouwend en aanvallend inmiddels in de Eredivisie en in de CL. Echt een ongelooflijke ontwikkeling maakt hij door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Inmiddels zit ik weer op het vliegveld in Barcelona na twee mooie dagen Barcelona en twee prachtige dagen in Madrid. Wat een heerlijke, gemoedelijke sfeer in Madrid de afgelopen dagen. De politie was met bijzonder veel man aanwezig, maar los van wat tikken bij het binnengaan van het stadion - ook ik werd ruw tegen de muur gedrukt door onze opgefokte Spaanse vrienden - verliep het eigenlijk zonder problemen. Top! Dan de wedstrijd. Daar kunnen we eigenlijk vrij kort over zijn; je hebt bizar goed gespeeld maar óók ervaren hoe topvoetbal gespeeld wordt. Ik ben apetrots op de mannen want ze hebben er alles aan gedaan. Maarja hé, tegen een keeper als Oblak kan je zeer geregeld weinig inbrengen. Toch blijft het bizar om te beseffen dat je dit op de mat legt net iets meer dan twee jaar nadat je bijna Europees uitgeschakeld werd door het nietige Drita. De stappen die gemaakt zijn, zijn ongekend. Onderaan de streep is het een prachtige trip geweest. Het stadion was schitterend en de sfeer in het uitvak was werelds, zoals @Beppual terecht erkende. Dan rest mij niets dan nog wat foto's van deze indrukwekkende trip, inclusief Feyenoord proof gemaakte fontein: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten