Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei PJHoutman:

Bewuste ingreep = nieuwe situatie, even vereenvoudigd gezegd. Uitleg van de FIFA is dat je als speler maar slim genoeg moet zijn om te weten waar je tegenstander loopt. 

Ik snap dat wel, als de VAR soms drie minuten nodig heeft om te checken of het buitenspel is, dan kan een speler dat ook wel in een split second.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Overigens complimenten voor het spel van Feyenoord.. Atletico heeft nou ook niet de minste spelers :D 

Feyenoord doet het zeker goed. Hoe de wedstrijd nu loopt moet Feyenoord zichzelf belonen.

Alleen even wankele fase na die 1 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man, Timber die denkt het met zijn dikke reet op te kunnen lossen.

Ben bang dat dit hem dan 2e helft niet gaat worden. Ondanks dat we beter waren tot nu toe, zie je dat de internationale topploeg toch wel komt bovendrijven 2e helft. Maar laten we toch hopen op een punt dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Djordison:

Ik heb er ook zin in hoor. De kinderen mogen de eerste helft ook zien, ook zijn ze t 5 en 2. Dat opvoeden moet toch ergens beginnen.  Feyenoord in de CL, bakje chips erbij. Ik heb vertrouwen in nieuwe fans voor de toekomst.

Zoon is sinds vorig jaar ineens voor Feyenoord. Meteen uit het testament gehaald:classic_ninja:

Wel mooi dat ie zijn eigen plan trekt daarin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Man man, Timber die denkt het met zijn dikke reet op te kunnen lossen.

Ben bang dat dit hem dan 2e helft niet gaat worden. Ondanks dat we beter waren tot nu toe, zie je dat de internationale topploeg toch wel komt bovendrijven 2e helft. Maar laten we toch hopen op een punt dan.

Denk je? Los van die periode na de 1-1 ben ik nou niet echt onder de indruk van Atletico. Ik zie ze eerder met 10 man eindigen dan winnen eerlijk gezegd. Feyenoord laat zich niet opnaaien en daardoor staan zij al op 3 kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MetalMichael:

Denk je? Los van die periode na de 1-1 ben ik nou niet echt onder de indruk van Atletico. Ik zie ze eerder met 10 man eindigen dan winnen eerlijk gezegd. Feyenoord laat zich niet opnaaien en daardoor staan zij al op 3 kaarten.

Denk ik, ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites