Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

47 minuten geleden zei PJHoutman:

Zei het vorige keer ietwat ironisch maar denk dat we wel wat zouden kunnen hebben aan Alireza in de spits nu. Iets meer rust in de aanval, want met Paixao en Minteh is het pure chaos.

Op links ook prima ;c 

2 minuten geleden zei Chiemel:

Gun Feyenoord de overwinning, maar wel heel veel mazzel met die goal en 2 rode kaarten.

Die tweede rode kaart lijkt me overduidelijk. Als het een overtreding is bij die penalty is het ook een tweede geel. Ik vond het een makkelijk gegeven strafschop, maar het was wel oliedom verdedigd.

Edited by PJHoutman

Lekker boys, we staan bovenaan :D Mooi voor de centen, coëfficienten en het gevoel richting zondag.

Weinig kunnen zien, in de auto naar huis beetje het commentaar kunnen volgen. En toen nog 10 minuutjes op de TV. Was niet veel meer, maar ook niet meer nodig. Keurige overwinning wel en hopelijk kunnen we het ook tegen Atletico en Lazio Roma laten zien. 

Even duimen dat blessure van Ivanusec niet zo erg is, maar zag er niet best uit hoe hij het veld af ging natuurlijk.

Eerste half uur was wel erg matig inderdaad. Kwartiertje voor rust werd het al iets beter en tot de rode kaart was Feyenoord ook wel dominant vond ik. Denk dat zonder de rode kaarten Feyenoord er ook nog wel een tweede goal had gemaakt. Nu heerst er toch nog een beetje het gevoel dat je met meer goals had kunnen winnen. Laten we dan maar hopen dat het onderling resultaat tegen Celtic niet belangrijk gaat zijn.

Als je met 3 teams op gelijke punten eindigt. Dan is het doelsaldo wel van belang toch?