Urbeto Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Mag jij vinden. Ik vind jouw comment onzinnig. ED speel je elk seizoen en Feyenoord speelt zkr niet elk seizoen CL Ik denk dat ik de correlatie tussen het punt van überhaupt een zinnige voorspelling los kunnen laten en het dikgedrukte mis, dus wat bedoel je hier nou mee? Zojuist zei Kyrill: Directe concurrent voor wat? Je denkt toch niet serieus Celtic 2e kan worden? Ja oke dan nog... Is 1)Vanuit gaan 3 teams gelijk in punten gaan eindigen, niet waarschijnlijk. 2) Je hebt nog 5 duels om genoeg te scoren 3)Zo goed was Feyenoord eerste helft niet 4)Tegen 9/10 man is niet altijd alleen maar makkelijker 5)Je had ook meer kunnen scoren als meer en beter op buitenspel was gelet Ik heb er af en toe best bewondering voor hoeveel open deuren iemand in één zucht in kan trappen. Ik tel er een stuk of 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Zojuist zei Urbeto: Ik denk dat ik de correlatie tussen het punt van überhaupt een zinnige voorspelling los kunnen laten en het dikgedrukte mis, dus wat bedoel je hier nou mee? Ik heb er af en toe best bewondering voor hoeveel open deuren iemand in één zucht in kan trappen. Ik tel er een stuk of 5. Als je inhoudelijk niks te zeggen heb, zeg dan net zo goed niks. Zwaktebod. Open deuren mijn reet, ik geef gewoon iig minstens relatief goede argumenten aan. Zelfs als ik dat doe zoals nu gaan jullie nog op de man spelen en lekker lachen. En dan vind men raar ik hier wel eens in verleden in slachtoffer rol schiet, ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 (bewerkt) Voor welke plek is Celtic dan directe concurrent voor Feyenoord volgens jullie?! Enige verklaring ik kan vinden is dat je dan nu al maar inzet op plek 3 max. @bas huijsmans w8. Bedoel je het als in onderling resultaat met Celtic na 6 duels of in gelijke stand met 2 of 3 teams? Das wezenlijk verschil natuurlijk. 20 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Plek 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 @KyrillHeeft in deze toch gewoon gelijk jongens? Waarom zou Feyenoord naar Celtic moeten kijken? Feyenoord gaat heel die CL gewoon winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Je hebt hierna Atletico Madrid uit. Voor hun is de druk om te winnen na maar gelijkspel in Rome immens groot. Als je in Madrid puntje pakt ben je oprecht al heel ver. Vertrouwen hebben Hartman is echt heel goed en Gimenez komt weer aan toch? Als je niet verliest bij Atletico "hoef" je nog maar 6 punten te pakken in laatste 4 duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 Ik neem geen genoegen met minder dan 18 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 19 minuten geleden zei Kyrill: Directe concurrent voor wat? Je denkt toch niet serieus Celtic 2e kan worden? Ja oke dan nog... Is 1)Vanuit gaan 3 teams gelijk in punten gaan eindigen, niet waarschijnlijk. 2) Je hebt nog 5 duels om genoeg te scoren 3)Zo goed was Feyenoord eerste helft niet 4)Tegen 9/10 man is niet altijd alleen maar makkelijker 5)Je had ook meer kunnen scoren als meer en beter op buitenspel was gelet. @Kelvinjouw woorden heb ik nooit gezegd. Je mag speculeren wat je wil maar na 1 duel /6 speculeren over gelijke stand voor 2-3 teams vind ik A) te voorbarig B) Onwaarschijnlijk. Doe wat je niet laten kan. Ik geef mijn mening zoals jullie doen. Bas noemt Celtic net directe concurrent je denk toch niet Feyenoord 4e gaat worden. 15 minuten geleden zei Kyrill: Als je inhoudelijk niks te zeggen heb, zeg dan net zo goed niks. Zwaktebod. Open deuren mijn reet, ik geef gewoon iig minstens relatief goede argumenten aan. Zelfs als ik dat doe zoals nu gaan jullie nog op de man spelen en lekker lachen. En dan vind men raar ik hier wel eens in verleden in slachtoffer rol schiet, ongekend. Haal even rustig adem Karel. Je hoeft niet meteen uit je slof te schieten, daar hebben we Feyenoord in de Eredivisie al voor. Niemand speelt het hier op de man. Als @bas huijsmansin mijn ogen enorme open deuren had ingetrapt had ik het ook gezegd. Daar is dus weinig persoonlijks aan. Inhoudelijk dan even terug naar mijn punt. Speculeren en voorspellen hoort bij het voetbal. Dat kan je veel te vroeg vinden, maar zelf doe je er ook gezellig aan mee door aan te geven dat je Celtic niet hoger dan plek 3/4 inschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 8 minuten geleden zei Urbeto: Haal even rustig adem Karel. Je hoeft niet meteen uit je slof te schieten, daar hebben we Feyenoord in de Eredivisie al voor. Niemand speelt het hier op de man. Als @bas huijsmansin mijn ogen enorme open deuren had ingetrapt had ik het ook gezegd. Daar is dus weinig persoonlijks aan. Inhoudelijk dan even terug naar mijn punt. Speculeren en voorspellen hoort bij het voetbal. Dat kan je veel te vroeg vinden, maar zelf doe je er ook gezellig aan mee door aan te geven dat je Celtic niet hoger dan plek 3/4 inschat. Hebt gelijk, klopt. Zal het niet meer doen. Ik sluit af met nog één vraag want is me niet duidelijk. Ging het speculeren nou over of na 6 wedtrijden 2-3 teams waaronder Feyenoord, gelijk aantal punten pakken of het onderlinge resultaat tussen Feyenoord en Celtic? Is enige wat ik nog wil weten aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 17 minuten geleden zei Arezo: Ik neem geen genoegen met minder dan 18 punten. En terecht. Als je zondag wint van Ajax sta je al op 14, met nog 28 wedstrijden te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 september 2023 Share Geplaatst 20 september 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Ging het speculeren nou over of na 6 wedtrijden 2-3 teams waaronder Feyenoord, gelijk aantal punten pakken of het onderlinge resultaat tussen Feyenoord en Celtic? Is enige wat ik nog wil weten aub. Ja beide situaties kan. Feyenoord zit nou eenmaal in een poule waar iedereen van elkaar kan winnen. Maar ja als feyenoord tegen Lazio en Atletico geen resultaten behaald, dan kan je ook zomaar voor plek 3 spelen tegen Celtic dus in dat opzicht was het wel lekker geweest als je die gisteren iets verder 'achter had gezet' mocht het op onderling resultaat aankomen. Met maar 6 wedstrijdjes sta je al best snel op een gelijk punten aantal met een ander team in de poule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 13 uur geleden zei Kyrill: Voor welke plek is Celtic dan directe concurrent voor Feyenoord volgens jullie?! Enige verklaring ik kan vinden is dat je dan nu al maar inzet op plek 3 max. @bas huijsmans w8. Bedoel je het als in onderling resultaat met Celtic na 6 duels of in gelijke stand met 2 of 3 teams? Das wezenlijk verschil natuurlijk. Celtic blijft toch een concurrent in je groep? En dan hoef je niet voor max plek 3 uit te gaan. Maar het is geen onrealistisch scenario dat Feyenoord de komende twee/drie wedstrijde 1, 2 of 0 punten haalt. En wanneer dat gebeurd wordt Celtic dus wel je concurrent. 13 uur geleden zei Kyrill: Je hebt hierna Atletico Madrid uit. Voor hun is de druk om te winnen na maar gelijkspel in Rome immens groot. Als je in Madrid puntje pakt ben je oprecht al heel ver. Vertrouwen hebben Hartman is echt heel goed en Gimenez komt weer aan toch? Als je niet verliest bij Atletico "hoef" je nog maar 6 punten te pakken in laatste 4 duels. Als je een ploeg hebt die weinig tot geen punten haalt, wat Celtic zou doen volgens de meeste verwachtingen. Dan is tien punten niet altijd per se genoeg om door te gaan. Sterker nog je kunt er dan zelfs met 13 punten uitgaan. Je positivisme over de kansen van Feyenoord is mooi natuurlijk. Doe ik het doemdenkscenario wel, als je verliest en Lazio wint sta je derde in de groep en moet je in het tweeluik met Lazio minstens vier punten halen omdat het anders vrij lastig wordt om door te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Het nadeel aan de hele week een grote bek hebben is dat zo'n dag als vandaag toch even flink wat spannender wordt. Dat doen we maar niet meer in het vervolg. Behalve als het 0-3 wordt natuurlijk, dan sta ik weer het hardst te schreeuwen en te lachen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Precies de reden waarom ik lekker de hele week mijn mond haal. Een zondagsschot van ..... en vervolgens een xp van 104 bij Feyenoord tegen 0,01 bij Ajax en lekker 1-0 verliezen zal het wel worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Haha ben er dus ook weer bang voor. Onterechte pingel/rode kaart of een eigen goal. Kun je op wachten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Komt wel goed jongens. Feyenoord scoort sowieso wel 2x. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ben er ook niet zo zeker van vandaag. Begrijp die grootspraak van sommige Feyenoorders ook echt niet. Nederigheid is gepaster. Verder ben ik vooral benieuwd. Alle ballen naar Mega Minteh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ik verwacht een 2-1 nederlaag, alle ingrediënten voor een deceptie zijn er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ik ben ook niet voor de grootspraak en helemaal niet voor deze wedstrijd. Heel mijn leven is het al hopen op een resultaat daar en vaak waren we gewoon kansloos. Nu verwacht ik dat dit jaar niet, maar zo maar even winnen de Arena is ons nooit gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 3 uur geleden zei 007mark: Haha ben er dus ook weer bang voor. Onterechte pingel/rode kaart of een eigen goal. Kun je op wachten natuurlijk. Call hem alvast, maar een rode kaart voor Q na een charge op de kniën van Berghuis zou mij niet verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 een 1-3 winst, een 1-1 gelijkspel of een 2-1 verlies. Zo, ik heb mij alvast ingedekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Sterk van Timber en Santi, zwak van die rechtsback. Heel prettig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Ze moeten eens kappen met dat langzame opbouw achterin/middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten