Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

18 minuten geleden zei Urbeto:

Opstellingen
Feyenoord Onder 19: Ka; Read, Giersthove (C), Sebbar, Candelaria; Zechiël, El Harmouz, Milambo; Slory, Redmond, Sliti.
Celtic Onder 19: Mclean; Dede, Bonetig, Robertson, Frame; Carse (C), Kelly, Thomson; Quinn, Vata, MacKenzie.

Wissels
Feyenoord Onder 19: Berger, Plug, Arnaud, Cruz, Sneijer, Rust, Kraaijeveld.
Celtic Onder 19: Rice, Osagie, Agbaire, Ure, Cummings, Bonnar, Dobbie.

Welke spelers zijn van deze jongens de "grote talenten"? 

13 minuten geleden zei rich ruzzian:

Welke spelers zijn van deze jongens de "grote talenten"? 

Zechiël en Milambo, want die zitten normaal bij de 1e selectie. Maar ben zelf ook wel gecharmeerd van Slory (prima jeugd EK gespeeld) en Read (gehaald van Volendam, lekker aanvallende back).

Edit: Zie dat die ook beiden al gescoord hebben :-D Had die 2e oprecht dus nog niet gezien, was even weg in een meeting. Jammer dat je die stream niet even kan terugspoelen.

Edited by 007mark

10 minuten geleden zei 007mark:

Zechiël en Milambo, want die zitten normaal bij de 1e selectie. Maar ben zelf ook wel gecharmeerd van Slory (prima jeugd EK gespeeld) en Read (gehaald van Volendam, lekker aanvallende back).

Edit: Zie dat die ook beiden al gescoord hebben :-D Had die 2e oprecht dus nog niet gezien, was even weg in een meeting. Jammer dat je die stream niet even kan terugspoelen.

Zechiel heb ik dit seizoen al zien invallen, gok ik? Die maakte toen wel goede indruk. 

23 minuten geleden zei rich ruzzian:

Zechiel heb ik dit seizoen al zien invallen, gok ik? Die maakte toen wel goede indruk. 

Zeker, al twee keer minuten gemaakt.

Edit: Sliti zou ook een talent moeten zijn en Kraaijeveld zit op de bank, die is 16 geloof ik.

Edited by Djordison

3 minuten geleden zei aron24:

Gunstig, toch met voorsprong de rust in. 

Denk wel dat de muur hem had moeten blokken en de keeper hem had moeten hebben. Maar goed, ik klaag niet!

Volgens mij pakt ie door de stuit op het natte gras ook nog net even extra snelheid. Kwam allemaal niet verkeerd uit. 

Ligt Hart inmiddels al in de hoek?

Lastige stuit evengoed wel op zo'n nat veld hoor, keept nooit lekker als die bal net een metertje voor je nog stuit en extra snelheid meekrijgt. Neemt niet weg dat een keeper met zijn kwaliteiten die bal natuurlijk normaal gesproken gewoon moet pakken.

47 minuten geleden zei PJHoutman:

Voor Timber en Paixaō gaat t allemaal wat te snel. 

Eens maar Timber compenseert iig nog met ballen veroveren via zijn pressing. Ivanusec nog niet van onder indruk, Minteh, Paxaio en Stengs zijn beter dan Dilrosun en Idrisi iig. 

Zojuist zei Kyrill:

Eens maar Timber compenseert iig nog met ballen veroveren via zijn pressing. Ivanusec nog niet van onder indruk, Minteh, Paxaio en Stengs zijn beter dan Dilrosun en Idrisi iig. 

Ja goh, Tim Vincken op krukken ook. Maar dat is toch hopelijk niet de standaard waar we ons aan vasthouden. 

Hartman verdiend plek in de basis bij Oranje. Jammer aanvallers allergisch zijn om in 16/punt van de aanval te staan... Met een Gimenez(balen van schorsing) of andere goede spits had je met voorzetten van Quilindschy Hartman nu al 2,3-0 voor gestaan...