Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei PJHoutman:

Zei het vorige keer ietwat ironisch maar denk dat we wel wat zouden kunnen hebben aan Alireza in de spits nu. Iets meer rust in de aanval, want met Paixao en Minteh is het pure chaos.

Op links ook prima ;c 

2 minuten geleden zei Chiemel:

Gun Feyenoord de overwinning, maar wel heel veel mazzel met die goal en 2 rode kaarten.

Die tweede rode kaart lijkt me overduidelijk. Als het een overtreding is bij die penalty is het ook een tweede geel. Ik vond het een makkelijk gegeven strafschop, maar het was wel oliedom verdedigd.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker boys, we staan bovenaan :D Mooi voor de centen, coëfficienten en het gevoel richting zondag.

Weinig kunnen zien, in de auto naar huis beetje het commentaar kunnen volgen. En toen nog 10 minuutjes op de TV. Was niet veel meer, maar ook niet meer nodig. Keurige overwinning wel en hopelijk kunnen we het ook tegen Atletico en Lazio Roma laten zien. 

Even duimen dat blessure van Ivanusec niet zo erg is, maar zag er niet best uit hoe hij het veld af ging natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste half uur was wel erg matig inderdaad. Kwartiertje voor rust werd het al iets beter en tot de rode kaart was Feyenoord ook wel dominant vond ik. Denk dat zonder de rode kaarten Feyenoord er ook nog wel een tweede goal had gemaakt. Nu heerst er toch nog een beetje het gevoel dat je met meer goals had kunnen winnen. Laten we dan maar hopen dat het onderling resultaat tegen Celtic niet belangrijk gaat zijn.

Als je met 3 teams op gelijke punten eindigt. Dan is het doelsaldo wel van belang toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bas huijsmans:

Eerste half uur was wel erg matig inderdaad. Kwartiertje voor rust werd het al iets beter en tot de rode kaart was Feyenoord ook wel dominant vond ik. Denk dat zonder de rode kaarten Feyenoord er ook nog wel een tweede goal had gemaakt. Nu heerst er toch nog een beetje het gevoel dat je met meer goals had kunnen winnen. Laten we dan maar hopen dat het onderling resultaat tegen Celtic niet belangrijk gaat zijn.

Als je met 3 teams op gelijke punten eindigt. Dan is het doelsaldo wel van belang toch?

Volgens mij vallen dan juist de punten weg tegen de laagste geklasseerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Keeza:

Die Hartman is goed, jongens.

Tweede wedstrijd op rij MOTM in mijn ogen. Verademing ook ten opzichte van Malacia in aanvallend opzicht, als je kijkt naar zijn voorganger.

2 uur geleden zei Kyrill:

Helemaal mee eens fam, zeg dat ja. Ik zeg zsm wanneer Oranje speelt in de basis ipv Blind!-

Lijkt mij duidelijk, ja. 

27 minuten geleden zei Djordison:

Volgens mij ook. Dus onderling resultaat tussen die 3 ploegen. Vorig jaar met 4 ploegen op zelfde aantal punten wel doelsaldo van belang :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Djordison:

8 minuten geleden zei 007mark:

Volgens mij ook. Dus onderling resultaat tussen die 3 ploegen. Vorig jaar met 4 ploegen op zelfde aantal punten wel doelsaldo van belang :D

Ah ja dan was ik daar inderdaad mee in de war. Ik ga er eigenlijk vanuit dat we niet afhankelijk gaan zijn van een onderling resultaat tegen Celtic om door te komen of voor de 3e plek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Urbeto:

Het is ook te vroeg om het te hebben over wie dit seizoen kampioen wordt in Nederland. Betekent dit dat we het er niet over kunnen hebben? Natuurlijk niet. Speculeren over dit soort dingen kan altijd. Beetje onzinnige comment dus wat mij betreft. 

Ik denk FC Utrecht #RonJansEffect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Urbeto:

Het is ook te vroeg om het te hebben over wie dit seizoen kampioen wordt in Nederland. Betekent dit dat we het er niet over kunnen hebben? Natuurlijk niet. Speculeren over dit soort dingen kan altijd. Beetje onzinnige comment dus wat mij betreft. 

Mag jij vinden. Ik vind jouw comment onzinnig. ED speel je elk seizoen en Feyenoord speelt zkr niet elk seizoen CL ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Veels te vroeg om daar na 1 duel al over te hebben :-D:sorry:

Hmm, ben ik het niet mee eens. Je speelde nu tegen Celtic met 9 man, wat een directe concurrent kan zijn, want met 6 wedstrijden heb je natuurlijk sowieso niet heel veel marge. Tegen 9 man lagen echt wel kansen om een grote uitslag neer te zetten wat je over 5 wedstrijdjes kan helpen in een situatie waarin je op gelijke punten kan eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hmm, ben ik het niet mee eens. Je speelde nu tegen Celtic met 9 man, wat een directe concurrent kan zijn, want met 6 wedstrijden heb je natuurlijk sowieso niet heel veel marge. Tegen 9 man lagen echt wel kansen om een grote uitslag neer te zetten wat je over 5 wedstrijdjes kan helpen in een situatie waarin je op gelijke punten kan eindigen.

Directe concurrent voor wat? Je denkt toch niet serieus Celtic 2e kan worden? Ja oke dan nog... Is 1)Vanuit gaan 3 teams gelijk in punten gaan eindigen, niet waarschijnlijk. 2) Je hebt nog 5 duels om genoeg te scoren 3)Zo goed was Feyenoord eerste helft niet 4)Tegen 9/10 man is niet altijd alleen maar makkelijker 5)Je had ook meer kunnen scoren als meer en beter op buitenspel was gelet. 

@Kelvinjouw woorden heb ik nooit gezegd. Je mag speculeren wat je wil maar na 1 duel /6 speculeren over gelijke stand voor 2-3 teams vind ik A) te voorbarig B) Onwaarschijnlijk. 

Doe wat je niet laten kan. Ik geef mijn mening zoals jullie doen. 

Bas noemt Celtic net directe concurrent je denk toch niet Feyenoord 4e gaat worden. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites