Thierryvane Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 7 minuten geleden zei 007mark: Moet helaas ook trainen, dus hopelijk stuk van de tweede helft nog meepakken in de kantine. Wel een moetje eigenlijk deze wedstrijd. Verlies je deze, dan gaat het gewoon heel lastig worden. Op papier de makkelijkste pot namelijk. En thuis vind ik sowieso dat je minimaal 7 punten moet pakken. Zeg je die training dan niet gewoon af? Feyenoord in de Champions League man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Ik weet niet waar Mark speelt, maar ik zit zelf in het eerste van de club. Dan vind ik niet dat je als speler je af kan melden voor Feyenoord. Eerder stoppen gaan we natuurlijk wel even proberen te regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: Zeg je die training dan niet gewoon af? Feyenoord in de Champions League man. 8 minuten geleden zei Djordison: Ik weet niet waar Mark speelt, maar ik zit zelf in het eerste van de club. Dan vind ik niet dat je als speler je af kan melden voor Feyenoord. Eerder stoppen gaan we natuurlijk wel even proberen te regelen. Inderdaad selectieteam bij de korfbal. Bij hoge uitzondering kan je een keer afzeggen, maar als het kijken van een voetbalwedstrijd de reden is, dan wordt dat allerminst op prijs gestteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 15 minuten geleden zei Thierryvane: Zeg je die training dan niet gewoon af? Feyenoord in de Champions League man. Denk ook wel dat als je in regio Amsterdam woont als Feyenoorder, je ook niet echt kans maakt op het vervroegen van de training @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Zin in jongens. Goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 uur geleden zei 007mark: Inderdaad selectieteam bij de korfbal. Bij hoge uitzondering kan je een keer afzeggen, maar als het kijken van een voetbalwedstrijd de reden is, dan wordt dat allerminst op prijs gestteld Kan je niet ander team joinen dat op maandag, donderdag of desnoods vrijdag traint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Ik zou echt alles laten vallen om dit soort wedstrijden niet te missen in ieder geval. Zuur dat ik het na al die jaren seizoenkaart alsnog vanaf een schermpje moet gaan bekijken vanavond, maar als Feyenoord op de huidige voet doorgaat mag je aannemen dat er vaker Champions League gespeeld gaat worden in de nabije toekomst Ik heb er dus ook zin in. Verwacht een hele intense wedstrijd van beide kanten met een erg hoog tempo. Op voorhand denk ik dat Feyenoord daar beter mee omgaat dan Celtic. Verder ben ik vooral benieuwd naar hoe de positiewisselingen in onze voorhoede de defensie van Celtic in de war gaan brengen. Ik voorspel 3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 30 minuten geleden zei Urbeto: Ik zou echt alles laten vallen om dit soort wedstrijden niet te missen in ieder geval. Zuur dat ik het na al die jaren seizoenkaart alsnog vanaf een schermpje moet gaan bekijken vanavond, maar als Feyenoord op de huidige voet doorgaat mag je aannemen dat er vaker Champions League gespeeld gaat worden in de nabije toekomst Ik heb er dus ook zin in. Verwacht een hele intense wedstrijd van beide kanten met een erg hoog tempo. Op voorhand denk ik dat Feyenoord daar beter mee omgaat dan Celtic. Verder ben ik vooral benieuwd naar hoe de positiewisselingen in onze voorhoede de defensie van Celtic in de war gaan brengen. Ik voorspel 3-1. Kan je niet of niet aan kaarten kunnen komen? Het clupje waar ik wel eens mee ga (allemaal seizoenkaart) hadden er één over voor vanavond, maar die is inmiddels op de exchange verkocht volgens mij. Ik was er zelf afgelopen zaterdagmiddag, en vanavond 21:00 vond deze vader net even te laat. Zal de volgende keer wel even berichten mocht je interesse hebben en er een kaartje over is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 13 minuten geleden zei Beppu: Kan je niet of niet aan kaarten kunnen komen? Het clupje waar ik wel eens mee ga (allemaal seizoenkaart) hadden er één over voor vanavond, maar die is inmiddels op de exchange verkocht volgens mij. Ik was er zelf afgelopen zaterdagmiddag, en vanavond 21:00 vond deze vader net even te laat. Zal de volgende keer wel even berichten mocht je interesse hebben en er een kaartje over is. Ik woon nu in Zweden voor mijn studie, dus dat werd een beetje ver om heen en weer te reizen helaas. Heb wel m'n seizoenkaart aangehouden dit seizoen, dus iemand anders gaat vanavond op mijn kaart. 21:00 is qua tijd wel vervelend met thuiskomen ja, daar heb ik ook vaak zat mee in de knel gezeten. Aan de andere kant; er gaat haast niets boven een Europese avondwedstrijd in de Kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Zin in jongens. Goh. Zolang ze niet onder de 18 zijn dan mag het Zonder gekkigheid: ik heb er ook heel veel zin in vanavond. Door werk wordt het krap of ik de eerste helft haal. Maar goed, wat dat betreft dus al blij dat de wedstrijd niet om 18:45 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 4 minuten geleden zei Lenstra: Zolang ze niet onder de 18 zijn dan mag het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Jaloers mannen. De afgelopen seizoenen vaak met Ajax mooie CL avonden gehad. Hopelijk voor julie ook mooie avondjes met goed voetbal en dito resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Voor het tweede scherm vandaag: live.feyenoord.nl heb je nu die youth league. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 16 minuten geleden zei Djordison: Voor het tweede scherm vandaag: live.feyenoord.nl heb je nu die youth league. Goede tip. Ze spelen leuk. Heeft iemand toevallig een opstelling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Zojuist zei bas huijsmans: Goede tip. Ze spelen leuk. Heeft iemand toevallig een opstelling? Opstellingen Feyenoord Onder 19: Ka; Read, Giersthove (C), Sebbar, Candelaria; Zechiël, El Harmouz, Milambo; Slory, Redmond, Sliti. Celtic Onder 19: Mclean; Dede, Bonetig, Robertson, Frame; Carse (C), Kelly, Thomson; Quinn, Vata, MacKenzie. Wissels Feyenoord Onder 19: Berger, Plug, Arnaud, Cruz, Sneijer, Rust, Kraaijeveld. Celtic Onder 19: Rice, Osagie, Agbaire, Ure, Cummings, Bonnar, Dobbie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Jaja 1-0, prima aanval hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 18 minuten geleden zei Urbeto: Opstellingen Feyenoord Onder 19: Ka; Read, Giersthove (C), Sebbar, Candelaria; Zechiël, El Harmouz, Milambo; Slory, Redmond, Sliti. Celtic Onder 19: Mclean; Dede, Bonetig, Robertson, Frame; Carse (C), Kelly, Thomson; Quinn, Vata, MacKenzie. Wissels Feyenoord Onder 19: Berger, Plug, Arnaud, Cruz, Sneijer, Rust, Kraaijeveld. Celtic Onder 19: Rice, Osagie, Agbaire, Ure, Cummings, Bonnar, Dobbie. Welke spelers zijn van deze jongens de "grote talenten"? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) 13 minuten geleden zei rich ruzzian: Welke spelers zijn van deze jongens de "grote talenten"? Zechiël en Milambo, want die zitten normaal bij de 1e selectie. Maar ben zelf ook wel gecharmeerd van Slory (prima jeugd EK gespeeld) en Read (gehaald van Volendam, lekker aanvallende back). Edit: Zie dat die ook beiden al gescoord hebben Had die 2e oprecht dus nog niet gezien, was even weg in een meeting. Jammer dat je die stream niet even kan terugspoelen. 19 september 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) Hahah het is dat jij het zegt dat het 2-0 staat. Heb hem ook eventjes gemist Edit: en de 3-0 ook gemist.... 19 september 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 10 minuten geleden zei 007mark: Zechiël en Milambo, want die zitten normaal bij de 1e selectie. Maar ben zelf ook wel gecharmeerd van Slory (prima jeugd EK gespeeld) en Read (gehaald van Volendam, lekker aanvallende back). Edit: Zie dat die ook beiden al gescoord hebben Had die 2e oprecht dus nog niet gezien, was even weg in een meeting. Jammer dat je die stream niet even kan terugspoelen. Zechiel heb ik dit seizoen al zien invallen, gok ik? Die maakte toen wel goede indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) 23 minuten geleden zei rich ruzzian: Zechiel heb ik dit seizoen al zien invallen, gok ik? Die maakte toen wel goede indruk. Zeker, al twee keer minuten gemaakt. Edit: Sliti zou ook een talent moeten zijn en Kraaijeveld zit op de bank, die is 16 geloof ik. 19 september 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Heel veel succes en heel veel plezier vanavond mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 35 minuten geleden zei Michaelinho*: Heel veel succes en heel veel plezier vanavond mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Voor Timber en Paixaō gaat t allemaal wat te snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Timber kan het niveau niet aan. misschien van de Belt erin of Beelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten