Jump to content
Doe mee met de jubileumeditie van het MU Worldvisionsongfestival! ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Zojuist zei MetalMichael:

Zal het nu wel worden, met Minteh op rechts of Stengs naar rechts en Lingr op 10.

Pfoeh, ik krijg er spontaan buikpijn van. Ik neem voor het gemak even aan dat je Luka vergeten bent? Dan nog is het wel echt een pak minder dan wanneer je één van je spitsen op kunt stellen. Ik zou het echt van de tegenstander af laten hangen. Beetje afhankelijk wat je met de flanken en 10 wilt doen. Het is in ieder geval puzzelen. Ik zou er zo geen drie op kunnen noemen waar ik voorin mee zou willen starten. Ivanusec en Paixao lijken mij duidelijk, maar de derde..

Is Lingr geen optie in de spits? Heeft het loopvermogen wat Slot van een spits verwacht en heeft scorend vermogen. Hoef je voor de rest niet heel veel aan je formatie te veranderen, wat weer meer zekerheid geeft (en ook voor de lange termijn gunstiger). Daarnaast verwacht ik ook een vrij defensief Celtic en met een hangende spits en de goede loopacties die Stengs tegen Utrecht had, ligt daar de ruimte ook weer voor de verassing

10 minuten geleden zei Djordison:

Pfoeh, ik krijg er spontaan buikpijn van. Ik neem voor het gemak even aan dat je Luka vergeten bent? Dan nog is het wel echt een pak minder dan wanneer je één van je spitsen op kunt stellen. Ik zou het echt van de tegenstander af laten hangen. Beetje afhankelijk wat je met de flanken en 10 wilt doen. Het is in ieder geval puzzelen. Ik zou er zo geen drie op kunnen noemen waar ik voorin mee zou willen starten. Ivanusec en Paixao lijken mij duidelijk, maar de derde..

Waarom zou ik die vergeten zijn? Er verandert niets op links voor mij.

1 uur geleden zei MetalMichael:

Vind je? Nu hij weer op 6 speelt is het weer prima.

59 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik denk dat Kyrill zich baseert op de wedstrijd tegen Ierland. 

Ik herinner me quote van PJ in NL elftal topic iets in trend apart is Wiefer opstelt bij Oranje gezien zijn vorm. W8:

Aaah gevonden :.

Afgelopen zondag PJ 21:05 "Hoe kan je Wieffer opstellen in deze vorm?"

.

PJHoutman:

10 minuten geleden zei Rogier.:

Volgens mij is er iets mis met je mobiel @Kyrill Beetje gekke kleuren.

Dank vriend, maar nee is niets mis met mijn mobiel. Is de App twilight, voor zorgt je minder blauw achtige kleuren te zien krijgt. Want blauw achtige kleuren op je mobiel zijn niet goed voor je/mijn ogen. Heb dit al jarenlang. Mijn pa begon er vandaag ook al over zelfde foto op zijn mobiel veel mooier uitziet dan bij mij, waarop ik zei ga deze discussie niet weer aan pa, dit weet je al hebben we al vaak besproken. 

Anyway PJ zei dus afgelopen zondag Hoe kom je erop Wieffer op te stellen in deze vorm, daar ging het mij dus om. 

Edited by Kyrill

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ik herinner me quote van PJ in NL elftal topic iets in trend apart is Wiefer opstelt bij Oranje gezien zijn vorm. W8:

Aaah gevonden :.

Afgelopen zondag PJ 21:05 "Hoe kan je Wieffer opstellen in deze vorm?"

.

PJHoutman:

Vooropgesteld dat ik het niet oneens met je ben, maar hij was inderdaad de laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord alweer een stuk beter dan de openingswedstrijden dit seizoen. 

Zojuist zei Elsjorro1990:

Vooropgesteld dat ik het niet oneens met je ben, maar hij was inderdaad de laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord alweer een stuk beter dan de openingswedstrijden dit seizoen. 

Dan (acht kans 95%) bedoelde PJ zeer waarschijnlijk anders dan ik dacht hij bedoelde. Uit zijn bericht kreeg ik vermoeden vorm nog steeds niet goed is en was, als jij als Ajax fan zelfs wel vindt, zegt dat wel genoeg en doet ie iig oké genoeg. 

3 minuten geleden zei Kyrill:

Dank vriend, maar nee is niets mis met mijn mobiel. Is de App twilight, voor zorgt je minder blauw achtige kleuren te zien krijgt. Want blauw achtige kleuren op je mobiel zijn niet goed voor je/mijn ogen. Heb dit al jarenlang. Mijn pa begon er vandaag ook al over zelfde foto op zijn mobiel veel mooier uitziet dan bij mij, waarop ik zei ga deze discussie niet weer aan pa, dit weet je al hebben we al vaak besproken. 

Klein grapje, Kyrill ;) Zag je comment boven de foto.

En sorry, ik zal stoppen het Feyenoord-topic te bevuilen. On: jammer dat Ueda blessa is! Benieuwd wat Slot uit de hoge hoed gaat toveren in de CL.

• Like 1