Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei 007mark:

Was ik nog even vergeten, maar Wieffer mist ook eerste CL-duel. Gaan we dus echt Zerrouki weer krijgen ohoh.

Hoop zo hard Zerrouki jouw ongelijk gaat bewijzen ohoh:classic_rolleyes:;c(dit hele seizoen) 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Vind je? Nu hij weer op 6 speelt is het weer prima.

59 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik denk dat Kyrill zich baseert op de wedstrijd tegen Ierland. 

Ik herinner me quote van PJ in NL elftal topic iets in trend apart is Wiefer opstelt bij Oranje gezien zijn vorm. W8:

Aaah gevonden :.

Afgelopen zondag PJ 21:05 "Hoe kan je Wieffer opstellen in deze vorm?"

.

PJHoutman:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Rogier.:

Volgens mij is er iets mis met je mobiel @Kyrill Beetje gekke kleuren.

Dank vriend, maar nee is niets mis met mijn mobiel. Is de App twilight, voor zorgt je minder blauw achtige kleuren te zien krijgt. Want blauw achtige kleuren op je mobiel zijn niet goed voor je/mijn ogen. Heb dit al jarenlang. Mijn pa begon er vandaag ook al over zelfde foto op zijn mobiel veel mooier uitziet dan bij mij, waarop ik zei ga deze discussie niet weer aan pa, dit weet je al hebben we al vaak besproken. 

Anyway PJ zei dus afgelopen zondag Hoe kom je erop Wieffer op te stellen in deze vorm, daar ging het mij dus om. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ik herinner me quote van PJ in NL elftal topic iets in trend apart is Wiefer opstelt bij Oranje gezien zijn vorm. W8:

Aaah gevonden :.

Afgelopen zondag PJ 21:05 "Hoe kan je Wieffer opstellen in deze vorm?"

.

PJHoutman:

Vooropgesteld dat ik het niet oneens met je ben, maar hij was inderdaad de laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord alweer een stuk beter dan de openingswedstrijden dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Elsjorro1990:

Vooropgesteld dat ik het niet oneens met je ben, maar hij was inderdaad de laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord alweer een stuk beter dan de openingswedstrijden dit seizoen. 

Dan (acht kans 95%) bedoelde PJ zeer waarschijnlijk anders dan ik dacht hij bedoelde. Uit zijn bericht kreeg ik vermoeden vorm nog steeds niet goed is en was, als jij als Ajax fan zelfs wel vindt, zegt dat wel genoeg en doet ie iig oké genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Dank vriend, maar nee is niets mis met mijn mobiel. Is de App twilight, voor zorgt je minder blauw achtige kleuren te zien krijgt. Want blauw achtige kleuren op je mobiel zijn niet goed voor je/mijn ogen. Heb dit al jarenlang. Mijn pa begon er vandaag ook al over zelfde foto op zijn mobiel veel mooier uitziet dan bij mij, waarop ik zei ga deze discussie niet weer aan pa, dit weet je al hebben we al vaak besproken. 

Klein grapje, Kyrill ;) Zag je comment boven de foto.

En sorry, ik zal stoppen het Feyenoord-topic te bevuilen. On: jammer dat Ueda blessa is! Benieuwd wat Slot uit de hoge hoed gaat toveren in de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Wat versta je onder bezighouden? Een grapje maken? Dan wel ja. Anders: Niet zo zuur doen. ;) 

Kan er alleen maar genieten hoor :D 

Leuk potje trouwens, jammer dat het tegelijk speelt samen met 3 andere leuke potjes anders had ik wel gekeken. Volg het uiteraard wel, veel doelpuntjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites