Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) 47 minuten geleden zei 007mark: Was ik nog even vergeten, maar Wieffer mist ook eerste CL-duel. Gaan we dus echt Zerrouki weer krijgen ohoh. Hoop zo hard Zerrouki jouw ongelijk gaat bewijzen ohoh(dit hele seizoen) 12 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 12 uur geleden zei 007mark: Was ik nog even vergeten, maar Wieffer mist ook eerste CL-duel. Gaan we dus echt Zerrouki weer krijgen ohoh. Stress om niets: https://1908.nl/artikelen/mats-wieffer-speelgerechtigd-voor-celtic-thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 1 uur geleden zei 007mark: Stress om niets: https://1908.nl/artikelen/mats-wieffer-speelgerechtigd-voor-celtic-thuis Moet ie wel goed zoeken naar zijn vorm overal, die heeft ie voorlopig niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 15 minuten geleden zei Kyrill: Moet ie wel goed zoeken naar zijn vorm overal, die heeft ie voorlopig niet Vind je? Nu hij weer op 6 speelt is het weer prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 17 minuten geleden zei MetalMichael: Vind je? Nu hij weer op 6 speelt is het weer prima. Ik denk dat Kyrill zich baseert op de wedstrijd tegen Ierland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: Vind je? Nu hij weer op 6 speelt is het weer prima. 59 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik denk dat Kyrill zich baseert op de wedstrijd tegen Ierland. Ik herinner me quote van PJ in NL elftal topic iets in trend apart is Wiefer opstelt bij Oranje gezien zijn vorm. W8: Aaah gevonden :. Afgelopen zondag PJ 21:05 "Hoe kan je Wieffer opstellen in deze vorm?" . PJHoutman: Ik denk dat Kyrill zich baseert op de wedstrijd tegen Ierland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 (bewerkt) Screen als bewijs @MetalMichael@Elsjorro1990 ja ik weet mobiel heeft rare kleuren is de bedoeling. 13 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Volgens mij is er iets mis met je mobiel @Kyrill Beetje gekke kleuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Rogier.: Volgens mij is er iets mis met je mobiel @Kyrill Beetje gekke kleuren. Dank vriend, maar nee is niets mis met mijn mobiel. Is de App twilight, voor zorgt je minder blauw achtige kleuren te zien krijgt. Want blauw achtige kleuren op je mobiel zijn niet goed voor je/mijn ogen. Heb dit al jarenlang. Mijn pa begon er vandaag ook al over zelfde foto op zijn mobiel veel mooier uitziet dan bij mij, waarop ik zei ga deze discussie niet weer aan pa, dit weet je al hebben we al vaak besproken. Anyway PJ zei dus afgelopen zondag Hoe kom je erop Wieffer op te stellen in deze vorm, daar ging het mij dus om. 13 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 18 minuten geleden zei Kyrill: Ik herinner me quote van PJ in NL elftal topic iets in trend apart is Wiefer opstelt bij Oranje gezien zijn vorm. W8: Aaah gevonden :. Afgelopen zondag PJ 21:05 "Hoe kan je Wieffer opstellen in deze vorm?" . PJHoutman: Ik denk dat Kyrill zich baseert op de wedstrijd tegen Ierland. Vooropgesteld dat ik het niet oneens met je ben, maar hij was inderdaad de laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord alweer een stuk beter dan de openingswedstrijden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Zojuist zei Elsjorro1990: Vooropgesteld dat ik het niet oneens met je ben, maar hij was inderdaad de laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord alweer een stuk beter dan de openingswedstrijden dit seizoen. Dan (acht kans 95%) bedoelde PJ zeer waarschijnlijk anders dan ik dacht hij bedoelde. Uit zijn bericht kreeg ik vermoeden vorm nog steeds niet goed is en was, als jij als Ajax fan zelfs wel vindt, zegt dat wel genoeg en doet ie iig oké genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Dank vriend, maar nee is niets mis met mijn mobiel. Is de App twilight, voor zorgt je minder blauw achtige kleuren te zien krijgt. Want blauw achtige kleuren op je mobiel zijn niet goed voor je/mijn ogen. Heb dit al jarenlang. Mijn pa begon er vandaag ook al over zelfde foto op zijn mobiel veel mooier uitziet dan bij mij, waarop ik zei ga deze discussie niet weer aan pa, dit weet je al hebben we al vaak besproken. Klein grapje, Kyrill Zag je comment boven de foto. En sorry, ik zal stoppen het Feyenoord-topic te bevuilen. On: jammer dat Ueda blessa is! Benieuwd wat Slot uit de hoge hoed gaat toveren in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Ivanusec false 9 Zal toch wel Minteh worden als "spits"? Ivanusec en Paixao flank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Ivanusec false 9 Zal toch wel Minteh worden als "spits"? Ivanusec en Paixao flank. Paixao en Minteh wisselen. Minteh heeft uit mn hoofd 1 (deel van een) oefenwedstrijd als spits gespeeld. Was enorm onwennig, qua looplijnen, druk zetten etc. Paixao heeft het vaker gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 5 uur geleden zei Kyrill: Screen als bewijs @MetalMichael@Elsjorro1990 ja ik weet mobiel heeft rare kleuren is de bedoeling. Heb deze foto hier ook, maar op mijn mobiel ziet hij er mooier uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Zo toch nog 5 kaartjes weten te regelen voor dinsdag. Let's go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Ivanusec Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 (bewerkt) Fraai goaltje van Ivanusec! 16 september 2023 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Heerlijke kooltjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Ajacieden zouden zeggen: Gelukkig begint de CL, eindelijk tegenstanders van een beetje niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Staat je clubje een schitterende partij te voetballen hou je alsnog bezig met Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei La Pulga: Staat je clubje een schitterende partij te voetballen hou je alsnog bezig met Ajax Wat versta je onder bezighouden? Een grapje maken? Dan wel ja. Anders: Niet zo zuur doen. 16 september 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Weer de 0 niet... Gimenez mag ook wel eens gaan schieten in plaats van de acties tot de goallijn van Heerenveen door te willen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 5 minuten geleden zei MetalMichael: Wat versta je onder bezighouden? Een grapje maken? Dan wel ja. Anders: Niet zo zuur doen. Kan er alleen maar genieten hoor Leuk potje trouwens, jammer dat het tegelijk speelt samen met 3 andere leuke potjes anders had ik wel gekeken. Volg het uiteraard wel, veel doelpuntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 (bewerkt) Was dit niet eerst de man en daarna pas de bal? Wel wederom veel te traag gedaan van Santi. 16 september 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten