putdus Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 20 uur geleden zei Arezo: Ik moet juist meer drinken van de uroloog. 3 liter op een dag. Wat een gezeik. Nee alle stokheid op een gekje. Feyenoord heeft het al jaren lastig bij Twente, Zwolle en in Duivendrecht. Als we 9 punten pakken neem ik 3 ajacieden mee voor een drankje. … neem aan dat je niet ouder bent dan zestien anders is het wel heel triest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 (bewerkt) putdus die begint te zeuren om weinig. 7 september 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 42 minuten geleden zei putdus: … neem aan dat je niet ouder bent dan zestien anders is het wel heel triest Jeetje, laat dat drankje maar zitten want je hebt al genoeg azijn op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 2 uur geleden zei putdus: … neem aan dat je niet ouder bent dan zestien anders is het wel heel triest Ik ben 11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Op 6-9-2023 om 21:54 zei Arezo: Ik moet juist meer drinken van de uroloog. 3 liter op een dag. Wat een gezeik. Nee alle stokheid op een gekje. Feyenoord heeft het al jaren lastig bij Twente, Zwolle en in Duivendrecht. Als we 9 punten pakken neem ik 3 ajacieden mee voor een drankje. Ik weet een betere, als Feyenoord wint in Amsterdam mag ik voor jou een ava uitzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Zijn er nog managers die naar Madrid gaan? Mijn kaartje voor het uitvak is binnen in ieder geval. Kijk er wel uit om even lekker drie daagjes in Madrid rond te struinen met hopelijk nog wat mooi weer. Ongeacht het resultaat van de wedstrijd zijn dat wereldtripjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 9 minuten geleden zei Beppu: Zijn er nog managers die naar Madrid gaan? Mijn kaartje voor het uitvak is binnen in ieder geval. Kijk er wel uit om even lekker drie daagjes in Madrid rond te struinen met hopelijk nog wat mooi weer. Ongeacht het resultaat van de wedstrijd zijn dat wereldtripjes. Bebé golf in Madrid in 9 maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 52 minuten geleden zei Beppu: Zijn er nog managers die naar Madrid gaan? Mijn kaartje voor het uitvak is binnen in ieder geval. Kijk er wel uit om even lekker drie daagjes in Madrid rond te struinen met hopelijk nog wat mooi weer. Ongeacht het resultaat van de wedstrijd zijn dat wereldtripjes. Hier ook een ticket gescoord voor het uitvak. Moet nog even kijken hoe en wat, want slechts één van m'n twee vrienden heeft ook een ticket en ze willen het allebei niet op een thuisvak gokken. Ik moet zelf uit Zweden komen, dus denk dat ik op Barcelona ga vliegen. Maandagavond potje Espanyol, dinsdagochtend naar Madrid klinkt mij als muziek in de oren. Ga jij met een grote groep op pad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 54 minuten geleden zei Urbeto: Hier ook een ticket gescoord voor het uitvak. Moet nog even kijken hoe en wat, want slechts één van m'n twee vrienden heeft ook een ticket en ze willen het allebei niet op een thuisvak gokken. Ik moet zelf uit Zweden komen, dus denk dat ik op Barcelona ga vliegen. Maandagavond potje Espanyol, dinsdagochtend naar Madrid klinkt mij als muziek in de oren. Ga jij met een grote groep op pad? Wij gaan met zijn drieën. Andere twee hebben seizoenkaart en hebben via een andere gozer op het vak waar ze altijd zitten een extra uitkaart kunnen regelen. Wij vliegen dinsdagochtend op Madrid en donderdag weer terug. Hotelletje in het centrum dus dat moet allemaal wel goed komen. Ga je vaker uitpotjes? Laatste (en enige) keer dat ik een Europese uitpot heb gepakt was bij United uit in 2016 geloof ik. Waren we er donderdagochtend en gingen we zondagochtend pas weer weg. Hadden we die zaterdag nog kaarten voor Bury - Milwall, in het uitvak. Krankzinnig wat daar allemaal gebeurde. Na rust werd het 2-0 voor Bury, en toen scoorde ze nog 2-1, 2-2 en 2-3 in de laatste minuut. Supporters het veld op enzo. Dat was nog mooier dan de wedstrijd van Feyenoord, die geloof ik met 4-0 ofzo verloren ging. Spoiler Even de wedstrijd opgezocht voor de liefhebber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 25 minuten geleden zei Beppu: Dat was nog mooier dan de wedstrijd van Feyenoord, die geloof ik met 4-0 ofzo verloren ging. Toon verborgen inhoud Even de wedstrijd opgezocht voor de liefhebber Zit die opstelling te kijken: Nelom, Baco Arie, Dammers, de Taap en dan Bilal en Broodje Kroket als invallers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 31 minuten geleden zei Beppu: Wij gaan met zijn drieën. Andere twee hebben seizoenkaart en hebben via een andere gozer op het vak waar ze altijd zitten een extra uitkaart kunnen regelen. Wij vliegen dinsdagochtend op Madrid en donderdag weer terug. Hotelletje in het centrum dus dat moet allemaal wel goed komen. Ga je vaker uitpotjes? Laatste (en enige) keer dat ik een Europese uitpot heb gepakt was bij United uit in 2016 geloof ik. Waren we er donderdagochtend en gingen we zondagochtend pas weer weg. Hadden we die zaterdag nog kaarten voor Bury - Milwall, in het uitvak. Krankzinnig wat daar allemaal gebeurde. Na rust werd het 2-0 voor Bury, en toen scoorde ze nog 2-1, 2-2 en 2-3 in de laatste minuut. Supporters het veld op enzo. Dat was nog mooier dan de wedstrijd van Feyenoord, die geloof ik met 4-0 ofzo verloren ging. Toon verborgen inhoud Even de wedstrijd opgezocht voor de liefhebber Lekker man, klinkt goed. Aardig mazzel ook dat je op andermans kaart kan gaan. Bury heb je dan op het juiste moment meegepakt. Leuke ground lijkt me, Gigg Lane. Dit wordt mijn derde Europese trip. Eerste was Union Berlin in het Olympisch Stadion. Ben nog nooit zo nat geregend als die avond denk ik. Ongekend. Wel heel vet qua pot, daar we de 1-2 uit het vuur sleepten. Later dat seizoen ben ik ook naar Slavia Praag geweest (de knock-out wedstrijd), maar daar ging ik dus zonder ticket heen; slechts dit wonder bracht me binnen. Nu gelukkig 'gewoon' in het uitvak. Ben verder nooit in Spanje geweest, dus ben benieuwd. Vraag me vooral af hoe de sfeer van Atletico kant is. Er zullen behoorlijk wat toeristen op de tribune zitten lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 5 uur geleden zei Beppu: Zijn er nog managers die naar Madrid gaan? Mijn kaartje voor het uitvak is binnen in ieder geval. Kijk er wel uit om even lekker drie daagjes in Madrid rond te struinen met hopelijk nog wat mooi weer. Ongeacht het resultaat van de wedstrijd zijn dat wereldtripjes. Ik ook uitvak en ga zondag tot vrijdag. 3 uur geleden zei Beppu: Wij gaan met zijn drieën. Andere twee hebben seizoenkaart en hebben via een andere gozer op het vak waar ze altijd zitten een extra uitkaart kunnen regelen. Wij vliegen dinsdagochtend op Madrid en donderdag weer terug. Hotelletje in het centrum dus dat moet allemaal wel goed komen. Ga je vaker uitpotjes? Laatste (en enige) keer dat ik een Europese uitpot heb gepakt was bij United uit in 2016 geloof ik. Waren we er donderdagochtend en gingen we zondagochtend pas weer weg. Hadden we die zaterdag nog kaarten voor Bury - Milwall, in het uitvak. Krankzinnig wat daar allemaal gebeurde. Na rust werd het 2-0 voor Bury, en toen scoorde ze nog 2-1, 2-2 en 2-3 in de laatste minuut. Supporters het veld op enzo. Dat was nog mooier dan de wedstrijd van Feyenoord, die geloof ik met 4-0 ofzo verloren ging. Toon verborgen inhoud Even de wedstrijd opgezocht voor de liefhebber 1ste keer Manchester was echt goud, de Walkabout en het Hard Rock cafe op woensdag leegzuipen was prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Klote interlands toch ook he. Ueda er nu paar weken uit, juist nu je hem nodig gaat hebben. Zeker thuis tegen Celtic, want die moet je winnen. En Minteh in de spits wordt ik niet heel warm van. Of Alireza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 2 minuten geleden zei 007mark: Klote interlands toch ook he. Ueda er nu paar weken uit, juist nu je hem nodig gaat hebben. Zeker thuis tegen Celtic, want die moet je winnen. En Minteh in de spits wordt ik niet heel warm van. Of Alireza. Absoluut vreselijk ja. Gabriel Magalhaes is tijdens 1e Brazilie wedstrijd gebleseerd uitgevallen, is ie weer fit ''genoeg'' gaan ze hem voor nieuwe duel weer opstellen, doe maar liever niet zeg aub, genoeg keuze achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 10 minuten geleden zei 007mark: Klote interlands toch ook he. Ueda er nu paar weken uit, juist nu je hem nodig gaat hebben. Zeker thuis tegen Celtic, want die moet je winnen. En Minteh in de spits wordt ik niet heel warm van. Of Alireza. Dit is wel heel zuur. Paixao is ook nog wel eens geprobeerd in de spits, maar ook dat is op CL-niveau te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Wat is er met Gimenez gebeurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Wat is er met Gimenez gebeurd? De eerste twee wedstrijden van de CL geschorst door zijn rode kaart tegen Roma vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Wat is er met Gimenez gebeurd? Eerste twee wedstrijden geschorst. Lekker Alireza in de spits hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 O ja dat was ook zo, zuur zeg en dat ook gelijk in misschien wel de belangrijkste pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 46 minuten geleden zei Djordison: Dit is wel heel zuur. Paixao is ook nog wel eens geprobeerd in de spits, maar ook dat is op CL-niveau te weinig. Zal het nu wel worden, met Minteh op rechts of Stengs naar rechts en Lingr op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Zojuist zei MetalMichael: Zal het nu wel worden, met Minteh op rechts of Stengs naar rechts en Lingr op 10. Pfoeh, ik krijg er spontaan buikpijn van. Ik neem voor het gemak even aan dat je Luka vergeten bent? Dan nog is het wel echt een pak minder dan wanneer je één van je spitsen op kunt stellen. Ik zou het echt van de tegenstander af laten hangen. Beetje afhankelijk wat je met de flanken en 10 wilt doen. Het is in ieder geval puzzelen. Ik zou er zo geen drie op kunnen noemen waar ik voorin mee zou willen starten. Ivanusec en Paixao lijken mij duidelijk, maar de derde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Is Lingr geen optie in de spits? Heeft het loopvermogen wat Slot van een spits verwacht en heeft scorend vermogen. Hoef je voor de rest niet heel veel aan je formatie te veranderen, wat weer meer zekerheid geeft (en ook voor de lange termijn gunstiger). Daarnaast verwacht ik ook een vrij defensief Celtic en met een hangende spits en de goede loopacties die Stengs tegen Utrecht had, ligt daar de ruimte ook weer voor de verassing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 10 minuten geleden zei Djordison: Pfoeh, ik krijg er spontaan buikpijn van. Ik neem voor het gemak even aan dat je Luka vergeten bent? Dan nog is het wel echt een pak minder dan wanneer je één van je spitsen op kunt stellen. Ik zou het echt van de tegenstander af laten hangen. Beetje afhankelijk wat je met de flanken en 10 wilt doen. Het is in ieder geval puzzelen. Ik zou er zo geen drie op kunnen noemen waar ik voorin mee zou willen starten. Ivanusec en Paixao lijken mij duidelijk, maar de derde.. Waarom zou ik die vergeten zijn? Er verandert niets op links voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Waarom zou ik die vergeten zijn? Er verandert niets op links voor mij. Excuus, verkeerd gelezen. Dacht dat je het over de hele aanval had, maar zie nu dat je specifiek rechts benoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Was ik nog even vergeten, maar Wieffer mist ook eerste CL-duel. Gaan we dus echt Zerrouki weer krijgen ohoh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten