Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zo, net even de samenvatting gekeken. Aantal prima goals zeg, Ueda ook keurig afgemaakt. En Minteh hahahahaha.

Wel kut dat Stengs een assist geeft en een goal maakt. Als hij zo door gaat moet ik een ander pispaaltje zoeken dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@putdus Atletico heeft gewoon CL finale  gehaald zo lang geleden nog niet en verloren van stadsgenoot Real. Celtic kampioen van Schotland hoort uiteraard in de CL en Lazio Roma als nummer 2 van de Serie A, afgelopen seizoen hoort 100% in de CL. Is alleen wel jammer ze weer tegen Feyenoord moeten, PSV heeft ook weer Arsenal geloot alleen nu in CL ipv EL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Michaelinho*:

Mooie overwinning vandaag mannen. Goed om te zien dat het een goed potje was vandaag. Die Minteh trouwens . Die gozer die hij vernederde wilde hem volgens mij eigenlijk nog een gigantische doodschop geven. 

https://x.com/onsfeijenoord/status/1698413665425232156?s=48&t=Hhrl3ztW1Oh7viw19Cy1Kg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn trouwens onze 6 wedstrijden ná een Europese wedstrijd:

Ajax-uit

PEC Zwolle-uit

Twente-uit
AZ-thuis

PSV-thuis

Heracles-uit

Eigenlijk alleen vervelend dat Twente er tussen staat, want die spelen geen Europees meer. Tegen Ajax (2), PSV (1) en AZ (2) heb je meer dagen rust dan de tegenstander. Dus daar zou je een klein voordeeltje uit kunnen halen misschien. Ajax heeft dan net thuis tegen Marseille gespeeld, PSV uit bij Sevilla en AZ uit bij Aston Villa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei 007mark:

Dit zijn trouwens onze 6 wedstrijden ná een Europese wedstrijd:

Ajax-uit

PEC Zwolle-uit

Twente-uit
AZ-thuis

PSV-thuis

Heracles-uit

Eigenlijk alleen vervelend dat Twente er tussen staat, want die spelen geen Europees meer. Tegen Ajax (2), PSV (1) en AZ (2) heb je meer dagen rust dan de tegenstander. Dus daar zou je een klein voordeeltje uit kunnen halen misschien. Ajax heeft dan net thuis tegen Marseille gespeeld, PSV uit bij Sevilla en AZ uit bij Aston Villa.

Waarom de tyfus spelen we 3 uitwedstrijden op rij? Wordt de Kuip verbouwd ofzo? Zijn in principe gewoon 0 punten. Althans, tegenstanders waar Feyenoord het vaak moeilijk tegen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei putdus:

Qua namen natuurlijk. Dat ze een keer gepiekt hebben in de competitie,  ( net als Feyenoord overigens) betekent niet dat het namen zijn die je linkt aan CL , dat niveau hebben ze ook niet. Want ze spelen daar niet structureel. Vandaar dat het Europa league niveau is, waar deze ploegen meer thuis horen.
Sowieso doen er ontzettend veel slechte teams mee met de CL

Ajax link ik ook niet aan de CL, dus enerzijds wel realistische teams in de potten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Als je elke twee weken een Europese wedstrijd speelt is het op zich logisch dat daar ook steeds een uitwedstrijd achteraan komt. ;c 

oh haha, ik las dat dit het programma na de interlandbreak was. Wilde alweer termen als de KNJB neerpennen enzo, maar heb me ingehouden. Wel lekker om na een Europese wedstrijd een tegenstander te hebben die ook Europees speelt. Voelt eerlijker ofzo. Ze zijn die K in KNVB meer dan waard:classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-9-2023 om 11:08 zei Lenstra:

Ik wil @putduswel even bedanken voor z'n bijdrage in dit topic. Ik heb echt hardop zitten lachen. Eén van de mooie dingen aan zo'n forum is toch ook wel dat je er echt helemaal niets van hoeft te snappen om er iets over te mogen zeggen. En sommigen maken daar gretig gebruik van  

@Arezo kan er ook wat van, die denk dat Feyenoord 0 punten gaat halen tegen Ajax, Zwolle en Twente. Als Feyenoord binnenkort geen punt haalt tegen Ajax, dan vreet ik een post-it op (schoen of hoed is zo groot). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet juist meer drinken van de uroloog. 3 liter op een dag. Wat een gezeik.

Nee alle stokheid op een gekje. Feyenoord heeft het al jaren lastig bij Twente, Zwolle en in Duivendrecht. Als  we 9 punten pakken neem ik 3 ajacieden mee voor een drankje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Ik moet juist meer drinken van de uroloog. 3 liter op een dag. Wat een gezeik.

Nee alle stokheid op een gekje. Feyenoord heeft het al jaren lastig bij Twente, Zwolle en in Duivendrecht. Als  we 9 punten pakken neem ik 3 ajacieden mee voor een drankje.

Ik zou niets liever willen dan een drankje doen met Chiemel en putdus. Ik support Feyenoord de komende 3 wedstrijden, zolang je maar ons 3 kiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites