Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Haha lachen ja, op zich zijn wij in Nederland ook altijd blij als we bijvoorbeeld Dortmund loten ipv Bayern, of Arsenal ipv City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 12 minuten geleden zei Rogier.: Andersom zouden wij ook blij zijn met Salzburg ipv Milan of Lazio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Ik kreeg dit net uit de simulator: Dit zou wat mij betreft een toploting zijn. Qua eventuele tripjes hoop ik eigenlijk op Kopenhagen, daar dit eventueel niet zo ver weg is, maar de run op kaarten zal hoe dan ook wel immens zijn. Inter lijkt me ook geweldig; San Siro blijft zo'n fantastisch stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei ReneLeBlanc: Andersom zouden wij ook blij zijn met Salzburg ipv Milan of Lazio. Zo mag hopen dat jullie niet weer een Italiaanse club loten, gevoel dat jullie daar de laatste 5 jaar elk jaar een pot hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 14 minuten geleden zei Rogier.: Zo mag hopen dat jullie niet weer een Italiaanse club loten, gevoel dat jullie daar de laatste 5 jaar elk jaar een pot hebben gehad. Ik ben allang blij dat AS Roma niet een mogelijke tegenstander is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Voetballend gezien durf ik niet ergens mijn hand voor in het vuur te steken maar met de content afdeling bij Feyenoord zit het wel snor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Haha lachen ja, op zich zijn wij in Nederland ook altijd blij als we bijvoorbeeld Dortmund loten ipv Bayern, of Arsenal ipv City. Dan zou het met Ajax te maken moeten hebben in die vergelijking. Denk dat iedereen wel beaamt dat Feyenoord de minste is uit pot 1, dat het meer aan het (vermoede) kwaliteitsverschil ligt, deze post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Voetballend gezien durf ik niet ergens mijn hand voor in het vuur te steken maar met de content afdeling bij Feyenoord zit het wel snor. Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Wålemark naar Heerenveen, Hendriks naar Vitesse met optie tot koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Ideale loting voor mij qua trips en kans: Real, Salzburg, Celtic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Atlético Madrid, gedverderrie Lelijkste club uit pot 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Madrid we komen je stad slopen!!!!!!!!!!@@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Atletico prima, maar we moeten godverdomme weer naar Rome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 We spelen tegenwoordig vaker in Rome dan in Heerenveen, man man man. @007mark denk niet dat we daar heen mogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 8 uur geleden zei Rogier.: Zo mag hopen dat jullie niet weer een Italiaanse club loten, gevoel dat jullie daar de laatste 5 jaar elk jaar een pot hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Plekkie 2 stiekem haalbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Gewoon een moeilijkere poule dan PSV, terwijl je in Pot 1 zit he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 (bewerkt) Deze poule biedt wel perspectief, om 2e te worden. Wel jammer dat we weer tegen Lazio moeten. 31 augustus 2023 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Lazio is jammer, maar Celtic . En Slot vs Simeone, ronde 2 en 3. Schijnt dat Glory heeft geboden op de rechten van na het fluitsignaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 6 minuten geleden zei 007mark: Gewoon een moeilijkere poule dan PSV, terwijl je in Pot 1 zit he Serieus? Ik vrees dat PSV echt kansloos is tegen Arsenal, Sevilla (altijd goed Europees) en RC Lens. Jullie zie ik sowieso derde worden en stiekem kans maken op de tweede plek ipv Lazio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Nu gewoon de rest van die klote binnenstad slopen. Madrid en Glasgow ben ik bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 18 minuten geleden zei Geppiej: Serieus? Ik vrees dat PSV echt kansloos is tegen Arsenal, Sevilla (altijd goed Europees) en RC Lens. Jullie zie ik sowieso derde worden en stiekem kans maken op de tweede plek ipv Lazio. Sevilla wint wel altijd de Europa League hè, dan moet iemand ook 2e worden. Lens of PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Normaliter pak je 6 punten tegen Celtic. Denk dat Lazio te pakken moet zijn als ze net zo zijn als vorig jaar, maar daar kan je ook net zo makkelijk twee keer van verliezen. Heb het idee dat we niet kansloos zijn voor overwintering en het eigenlijk met alle ploegen wel getroffen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 16 uur geleden zei Thierryvane: Plekkie 2 stiekem haalbaar? Eerste. EZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten