Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik kreeg dit net uit de simulator:

C8RiGtN.png

Dit zou wat mij betreft een toploting zijn. Qua eventuele tripjes hoop ik eigenlijk op Kopenhagen, daar dit eventueel niet zo ver weg is, maar de run op kaarten zal hoe dan ook wel immens zijn. Inter lijkt me ook geweldig; San Siro blijft zo'n fantastisch stadion. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Haha lachen ja, op zich zijn wij in Nederland ook altijd blij als we bijvoorbeeld Dortmund loten ipv Bayern, of Arsenal ipv City.

Dan zou het met Ajax te maken moeten hebben in die vergelijking. Denk dat iedereen wel beaamt dat Feyenoord de minste is uit pot 1, dat het meer aan het (vermoede) kwaliteitsverschil ligt, deze post. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei 007mark:

Gewoon een moeilijkere poule dan PSV, terwijl je in Pot 1 zit he :D

Serieus? Ik vrees dat PSV echt kansloos is tegen Arsenal, Sevilla (altijd goed Europees) en RC Lens. Jullie zie ik sowieso derde worden en stiekem kans maken op de tweede plek ipv Lazio. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Geppiej:

Serieus? Ik vrees dat PSV echt kansloos is tegen Arsenal, Sevilla (altijd goed Europees) en RC Lens. Jullie zie ik sowieso derde worden en stiekem kans maken op de tweede plek ipv Lazio. 

Sevilla wint wel altijd de Europa League hè, dan moet iemand ook 2e worden. Lens of PSV? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaliter pak je 6 punten tegen Celtic. Denk dat Lazio te pakken moet zijn als ze net zo zijn als vorig jaar, maar daar kan je ook net zo makkelijk twee keer van verliezen. Heb het idee dat we niet kansloos zijn voor overwintering en het eigenlijk met alle ploegen wel getroffen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites