rich ruzzian Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei PJHoutman: Serieus? Dat idee had ik echt niet 184cm om 183cm. Mits het internet gelijk heeft. Hij lijkt wel echt kleiner dan rvp. 27 augustus 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 5 minuten geleden zei PJHoutman: Serieus? Dat idee had ik echt niet 3 minuten geleden zei rich ruzzian: 184cm om 183cm. Mits het internet gelijk heeft. Hij lijkt wel echt kleiner dan rvp. Ik begrijp jullie ook volledig hoor. Denk vooral dat het bij ons de RVP in het geheugen staat die terug kwam bij Feyenoord. Die was al wat ouder en niet meer zo beweeglijk als eerder. Maar als je beelden van hem terug kijkt hoe die debuteerde dan is die echt zo veel flegmatieker/beweeglijke (weet even niet hoe je het precies moet benoemen) dan dat die was toen die terug kwam bij ons. Kan ook alleen maar hopen dat Sauer zo'n carriere krijgt. Wel grappig om terug te luisteren in de Dickvoormekaar podacast van afgelopen dinsdag hoe die transfer van Sauer tot stand gekomen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 9 uur geleden zei bas huijsmans: Ach ja heb liever dat Jahanbaksh en Dilrosun een vliegtuig pakken en dat Walemark verhuurd wordt In ieder geval Dilrosun, ja. Alireza kan soms nog wel wat gif brengen om je over het dode punt te helpen. Walemark zie ik echt wel talent in, maar moet inderdaad speeltijd krijgen. Schijnt dat zijn oude club hem wilt terughalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-heeft-oude-bekende-op-het-oog-als-vervanger-van-bijlow/423375 Ik mag toch hopen voor jullie Feyenoorders dat Wellenreuther de 1e doelman word, en Marsman dan voor de time being de 2e doelman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 20 minuten geleden zei Jotew: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-heeft-oude-bekende-op-het-oog-als-vervanger-van-bijlow/423375 Ik mag toch hopen voor jullie Feyenoorders dat Wellenreuther de 1e doelman word, en Marsman dan voor de time being de 2e doelman? Dat lijkt me in eerste instantie wel. Slot zal gewoon een gelijke concurrentiestrijd willen tussen deze twee eerste b-opties, al zal Wellenreuther met zijn huidige spel gewoon basisspeler blijven. Lamprou lijkt me puur gehaald voor zijn ervaring en prettige karakter in de groep, maar niet met de intentie om ooit nog een wedstrijd in Feyenoord 1 te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Marsman was destijds gewoon een uitstekende vervanger voor Bijlow. Begon echt goed te keepen uiteindelijk. Het kan natuurlijk ook nog zijn dat ze voor van Sas gaan maar lijkt me niet nu Marsman transfervrij is. Lamprou is blijkbaar ook echt een trainingsbeest en kan daar dus ook echt zijn waarde hebben. Die zal nooit meer onder de lat staan bij Feyenoord neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Wat zijn jullie toch wijze heren. Ik kwam naar dit forum om bovenstaande neer te pennen maar dit deden jullie al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 https://www.voetbaldiepte.nl/tactische-analyses/eredivisie/1448141_analyse-waarom-het-middenveld-van-feyenoord-dit-keer-wel-werkte Analyses van Stan Spoel zijn wel leuk om te lezen dus voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Op 20-8-2023 om 14:32 zei 007mark: Snap er alleen geen reet van dat we rugnummer 8 dus op 10 zetten en rugnummer 10 op 8. Timber is géén 10, want mist daar gewoon de handelingssnelheid voor. Terwijl Stengs de kracht mist om als nr. 8 de fungeren. Jammer dat Slot daar pas een week later achter kwam dan ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 35 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://www.voetbaldiepte.nl/tactische-analyses/eredivisie/1448141_analyse-waarom-het-middenveld-van-feyenoord-dit-keer-wel-werkte Analyses van Stan Spoel zijn wel leuk om te lezen dus voor de liefhebbers. Conclusie is omdat Almere City gewoon erg slecht is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 5 uur geleden zei Jotew: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-heeft-oude-bekende-op-het-oog-als-vervanger-van-bijlow/423375 Ik mag toch hopen voor jullie Feyenoorders dat Wellenreuther de 1e doelman word, en Marsman dan voor de time being de 2e doelman? Hoop dat de RvC hier voor gaat liggen. Echt onzinnig om nóg een doelman aan te trekken. Wil best mijn rekeningnummer doorgeven als ze zo graag van hun geld af willen in het Maasgebouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 37 minuten geleden zei MetalMichael: Hoop dat de RvC hier voor gaat liggen. Echt onzinnig om nóg een doelman aan te trekken. Wil best mijn rekeningnummer doorgeven als ze zo graag van hun geld af willen in het Maasgebouw. Nou als Wellenreuther geblesseerd raakt moeten we het de komende tijd met Lamprou doen, Marsman heeft een goede periode bij Feyenoord gehad, dus vindt het wel belangrijk dat hij komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 #BringBackDeGeleKanarie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 6 minuten geleden zei Arezo: Nou als Wellenreuther geblesseerd raakt moeten we het de komende tijd met Lamprou doen, Marsman heeft een goede periode bij Feyenoord gehad, dus vindt het wel belangrijk dat hij komt. Dan had je Lamprou niet moeten halen. Echt zon onzin om een speler te halen die je eigenlijk nooit wil laten spelen. Misschien ook nog, voor de zekerheid, een back-up voor Marsman halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 https://1908.nl/artikelen/werkt-aan-de-komst-van-geertruida Ik zag het bericht Pavard naar Inter voorbij komen en vreesde al voor dit. Worden nog spannende dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: https://1908.nl/artikelen/werkt-aan-de-komst-van-geertruida Ik zag het bericht Pavard naar Inter voorbij komen en vreesde al voor dit. Worden nog spannende dagen. Berichtje aan ome Karl-Heinz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Het lijkt er dus op dat Micky van Sas de nieuwe (tweede) doelman moet gaan worden. Met oog op de toekomst is dit natuurlijk wel de beste keuze. Zal ook betekenen dat Bijlow na dit seizoen wel mag vertrekken en dat Jansen/Van Sas en Wellenreuther de opties voor na dit seizoen zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Aan die deal zitten wel heel erg veel constructies vast dat het vooral voor City een heel interessante deal is, mocht de informatie die gedeeld wordt allemaal waar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 (bewerkt) Goede cijfers in die PL2, zonder dat je er miljoenen voor hoeft uit te geven. Betere transfer dan een Marsman iig. Al dacht ik dat er intern toch een hoop vertrouwen was in Jansen en Berger. Dat zal dan wellicht toch tegenvallen. 30 augustus 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Als je zo'n talentvolle keeper gratis kunt ophalen, is dat niet verkeerd denk ik. Zelfs niet als City hier een flinke doorverkoop op heeft bedongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 https://www.telegraaf.nl/video/33036612/nederlandse-cafehouder-in-thailand-klanten-krijgen-hier-meer-dan-alleen-een-drankje Vergeet die CL ik ga naar Thailand toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 10 uur geleden zei ReneLeBlanc: Het lijkt er dus op dat Micky van Sas de nieuwe (tweede) doelman moet gaan worden. Met oog op de toekomst is dit natuurlijk wel de beste keuze. Zal ook betekenen dat Bijlow na dit seizoen wel mag vertrekken en dat Jansen/Van Sas en Wellenreuther de opties voor na dit seizoen zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Die Van Sas is dus binnen. Het lijkt allemaal niet op beleid wat we de afgelopen twee zomers aan het doen zijn, maar Slot zal er vast wel weer wat van vouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zeg het maar boys. Wat mij betreft lekker een poule met haalbare kaart; Porto, Shakthar & Young Boys. Real Madrid, Milan & Newcastle zou wel killing zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 15 minuten geleden zei 007mark: Zeg het maar boys. Wat mij betreft lekker een poule met haalbare kaart; Porto, Shakthar & Young Boys. Real Madrid, Milan & Newcastle zou wel killing zijn. Ik teken ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten