Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Die zit ook wel op voetballen hoor. Prachtige bewegingen steeds, vorige week ook al.

Ja, enorm volwassen aan de bal en een uitstekende balbehandeling.

Tikkie jammer dat ik nu de talentscoutaward niet meer kan claimen als ik hem na het sluiten van de deadline bij m'n eredivisie voorspellingen zet als revelatie. :-D 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei PJHoutman:

Hij doet me heel erg denken aan Van Persie’s eerste wedstrijden als linksbuiten. Helemaal niet veel sneller of atletischer dan zijn tegenstanders, maar veel, veel slimmer.

Snap inderdaad wel wat je bedoelt ja. Maar zie het niet zo snel gebeuren dat Sauer zich ontwikkelt als een spits zoals RVP dat gedaan heeft. Sauer blijft wel een linksbuiten die met zijn techniek en bluf altijd binnendoor kan komen. Ik hoop dat die het lef behoudt in zijn spelt zoals die nu heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei rich ruzzian:

Die jongen die zijn debuut maakte met invalbeurt kwam ook prima mee. Leuke speler zo op het oog

Zechiel bedoel je dan denk ik? Die heeft in de voorbereiding ook al wel veel laten zien. In deze wedstrijd was het natuurlijk 'makkelijk' voor Slot om wat spelers de kans te geven. Ben benieuwd hoe dit het hele jaar door gaat zijn. Vaak geeft Slot toch wel de voorkeur aan zekerheidjes/een back-up in plaats van een talent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei bas huijsmans:

Snap inderdaad wel wat je bedoelt ja. Maar zie het niet zo snel gebeuren dat Sauer zich ontwikkelt als een spits zoals RVP dat gedaan heeft. Sauer blijft wel een linksbuiten die met zijn techniek en bluf altijd binnendoor kan komen. Ik hoop dat die het lef behoudt in zijn spelt zoals die nu heeft

Sauer is wel wat kleiner ook. Maar maakt echt een uitstekende indruk. Ivanusec mag gelijk weer terug t vliegtuig in wmb ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Sauer is wel wat kleiner ook. Maar maakt echt een uitstekende indruk. Ivanusec mag gelijk weer terug t vliegtuig in wmb  

Sauer is maar liefst 1 cm groter dan RVP he :classic_wink:

Ach ja heb liever dat Jahanbaksh en Dilrosun een vliegtuig pakken en dat Walemark verhuurd wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites