ReneLeBlanc Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 @Urbeto Nuamah vind ik ook een hele mooie naam. Zelf volg ik die Kantoona op Twitter en die zal helemaal gelukkig zijn als Nuamah komt. Hij noemt sowieso altijd wel mooie namen, je zou bijna hopen dat Feyenoord hem in het scoutingsbestand opneemt. Vitao vind ik ook een mooie naam, die kende ik al van FM dit jaar dus zal ik alleen maar aanmoedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Amahl Pellegrino is toch die gast die alleen maar wereldgoals maakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 (bewerkt) 21 minuten geleden zei 007mark: @Urbeto Persoonlijk vind ik Nuamah het meest interessant, prima stats ook. Denk dat Pellegrino in ieder geval echt niet in het plaatje past van het beleid wat is ingezet. Vitao en Peric zijn interessante opties denk ik. Kende ik zelf nog niet. Jij verwacht dat Geertruida blijft dus? Pellegrino past inderdaad niet in de hoofdlijnen van het beleid, maar is nog wel een interessante optie wanneer we met een gat zitten richting het eind van de window. Hij heeft een bewezen rendement én Europese ervaring. Voor een seizoen kan dat echt wel uitkomst bieden. Ik twijfel over Geertruida. Aan de ene kant is hij niet als uitgesproken over een transfer als Kokcu maar aan de andere kant is hij wel echt klaar voor de stap en is het financieel aantrekkelijk om hem nu te verkopen. Een club als Dortmund of Inter zou goed voor hem zijn, maar die zie ik nog niet 123 de hoofdprijs betalen. Wanneer dit uitblijft denk ik ook dat Geertje zonder al te veel rumoer nog een jaartje blijft. @ThierryvaneZe zeggen het.. 1 juni 2023 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Over 15 minuten de documentaire Feyenoord wij houden van die club op ESPN 1. Zag in de trailer al dat de Tovenaar van Tatabanya zijn opwachting maakt. Dat zullen wel de nodige traantjes gaan opleveren bij onder getekende. Voor mij is hij een god. De reden dat mij Feyenoord liefde opbloeide, eigenlijk zou je hem mijn eerste liefde mogen noemen. Kijken dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Op 17-5-2023 om 21:49 zei 007mark: Linksbuiten gaan jullie een naam tegenkomen die waarschijnlijk niet snel verwacht wordt. Dat is namelijk ex FC Twente-speler Keito Nakamura (LASK Linz). Heeft daarna nog gespeeld in Japan en België, maar in zijn tweede seizoen bij LASK Linz is hij vaste basisspeler en doet dat heel verdienstelijk. Speelt alles en is dit seizoen betrokken geweest bij 24 doelpunten. Wat mij betreft indrukwekkende cijfers voor een buitenspeler en daar kwam bij Feyenoord dit seizoen, mede door veel rouleren, niemand aan. Contract tot de zomer van 2025. https://1908.nl/artikelen/keito-nakamura-kan-feyenoord-bekoren Jaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Ouwe voorspeller! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Ooit in Hongarije zag ik op de snelweg de plaatsnaam Tatabanya ineens staan. Helaas waren we op doorreis en past het niet in de tijd, maar alleen het bord met de naam erop zorgde al voor veel enthousiasme in de auto. @Arezo Zeker omdat mijn vrouw niet direct de link had gelegd. Kon ik met mijn gespeelde verontwaardiging over Kiprich beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 2 uur geleden zei Arezo: Ouwe voorspeller! Lijkt me meer dat ze hier gewoon spioneren en het overnemen hoor, Mark is gewoon kosteloos in dienst van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Op 2-6-2023 om 20:49 zei Arezo: Over 15 minuten de documentaire Feyenoord wij houden van die club op ESPN 1. Zag in de trailer al dat de Tovenaar van Tatabanya zijn opwachting maakt. Dat zullen wel de nodige traantjes gaan opleveren bij onder getekende. Voor mij is hij een god. De reden dat mij Feyenoord liefde opbloeide, eigenlijk zou je hem mijn eerste liefde mogen noemen. Kijken dus! 3 uur geleden zei Djordison: Ooit in Hongarije zag ik op de snelweg de plaatsnaam Tatabanya ineens staan. Helaas waren we op doorreis en past het niet in de tijd, maar alleen het bord met de naam erop zorgde al voor veel enthousiasme in de auto. @Arezo Zeker omdat mijn vrouw niet direct de link had gelegd. Kon ik met mijn gespeelde verontwaardiging over Kiprich beginnen. Liep aantal jaren geleden op Sziget Festival in Boedapest met mijn Feyenoordshirt aan (we verloren die avond uit mijn hoofd met 4-0 van Trencin haha). Werd ik ineens aangesproken door een of andere Hongaar die het shirt herkende en meende de zoon van Kiprich te zijn. Had ook een tattoo van zijn pa op zijn kuit. Paar pils mee gezopen, maar tot de dag van vandaag geen idee of het echt zo was. Wel enorm enthouasiasme bij hem toen hij het Feyenoordshirt van mij zag (logisch natuurlijk). 6 uur geleden zei Arezo: Ouwe voorspeller! 3 uur geleden zei La Pulga: Lijkt me meer dat ze hier gewoon spioneren en het overnemen hoor, Mark is gewoon kosteloos in dienst van Feyenoord. Rechterhand van Don Dennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 26 minuten geleden zei 007mark: Rechterhand van Don Dennis. Als je elke transferperiode 40 namen post heb je t vanzelf een keer goed natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Een stukkende klok staat inderdaad ook 2 keer per dag goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Chris Woerts wordt er groot mee inmiddels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Vermoedelijk wordt het Europese uitshirt van komend seizoen ongeveer zoiets. Let wel: dit is een fandesign maar het is wel gebaseerd op een gelekte foto én door 1908 verstrekte informatie. Ben nog niet kapot van het limegroen, maar vind het concept heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Als dit het wordt met als verandering dat de broek ook zwart is, dan is het wel een heerlijk tenue hoor. Ook het logo moet gewoon altijd de normale kleur hebben en niet aangepast worden op het tenue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Dat logo mag van mij ook wel in normale kleur. Zeker omdat de meegekleurde logo's altijd van die plakdingen zijn. Die gaan er toch te snel af met wassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Gatverdamme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 (bewerkt) Ik ben normaal niet zo'n fan van een dergelijke kleur groen, maar dit shirtje vind ik er prima uitzien 6 juni 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 (bewerkt) Er zijn ook nog twee andere varianten gemaakt, op basis van geluiden. Die vind ik vele malen mooier. Een witte met groen accenten en een donkerblauwe met wit. Vooral die laatste doet mij denken aan dat donkerblauwe tenue met witte broek van Adidas. Die was echt prachtig. Deze dus: 6 juni 2023 bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Szymanski blijft nog een jaar. Of de koopoptie ook weer in de deal zit is niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Feyenoord is prima bezig tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-koploper-in-boetes-van-uefa Weer een prijs! COOLSINGELLLL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Hoe zien de Feyenoorders hier de aanstaande transfer van Kökcu naar Benfica? Vind het ergens vreemd, aangezien je als Feyenoord ook juist moet willen concurreren met clubs als Benfica. Tegelijkertijd zie ik het nu ook niet echt als een échte stap vooruit, ondanks salaris. Bij allebei CL (hetzij structureel / eenmalig), competitie vergelijkbaar. Alleen het team van Benfica is wel wat beter, maar het is nou niet zo dat je je daarmee ineens veel beter ontwikkelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Als je bij Benfica het goed doet, zit een transfer naar de echte top er wel meer in dan vanuit Feyenoord. Kijk naar Enzo Fernandez die is amper 1 seizoen al doorverkocht naar Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Sowieso staat Benfica bij topclubs beter aangeschreven dan Feyenoord. Denk ook niet dat wij echt met hen kunnen concurreren omdat wij qua salaris echt nog wel wat achterblijven. Wellicht dat we wel naar dat niveau kunnen toe groeien maar dat zal nog wel eventjes duren. Qua spelersmateriaal is Benfica ook wel wat beter en met wat meer geluk hadden ze gewoon doorgestoten tot halve/finale Champions League dit jaar. Vormt natuurlijk ook een mooi koppeltje met Aursnes en die doorverkoop clausule zal ook wel eens heel voordelig kunnen uitpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten