Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Thierryvane:

Denk eerder andersom. Spurs geen optie voor Nagelsmann.

Dat is ook nog een optie natuurlijk. Die krijgt ondertussen natuurlijk ook nog lekker door betaald dus zou inderdaad ook niet weten waarom je dan naar Tottenham zal gaan.

Die zal stiekem ook wel wachten totdat Pep, Klopp of Ancelotti ofzo weg gaat bij hun club. Zie verder niet heel snel, op ontslagen na natuurlijk, managers heel snel veranderen bij topclubs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm lekker voor de continuiteit dit, maar kost ook een hoop geld. Lagere transfersom volgend jaar (clausule is 5M?), en een opgewaardeerd contract wat je nog eens anderhalf miljoen voor een jaar extra kost? Bij elkaar dus wel flink.

Maar ben er enorm blij mee. En hoop ook dat buiten Kökcü en Geertruida niemand vertrekt (behalve huurspeler Idrissi). Dan kan het weer mooi worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei 007mark:

Enorm lekker voor de continuiteit dit, maar kost ook een hoop geld. Lagere transfersom volgend jaar (clausule is 5M?), en een opgewaardeerd contract wat je nog eens anderhalf miljoen voor een jaar extra kost? Bij elkaar dus wel flink.

Maar ben er enorm blij mee. En hoop ook dat buiten Kökcü en Geertruida niemand vertrekt (behalve huurspeler Idrissi). Dan kan het weer mooi worden.

Kost het je echt een hoop geld? Je kan namelijk doorboorduren op een speelwijze waar we de afgelopen twee jaar enorm hard onder gegroeid zijn. Kokcu vertrekt straks voor 50 (bij wijze van spreken) in plaats van voor 10 miljoen. Als die volgend jaar voor 5 miljoen gaat en hij heeft ons weer kampioen gemaakt mag die van mij voor 5 miljoen gaan hoor. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei 007mark:

Ligt er maar net aan. Met twee plaatsen voor de CL is het natuurlijk onwijs belangrijk dat je je komend seizoen kwalificeert daarvoor. Met deze zet lijk je je daar toch wel van te verzekeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ROEMM:

Ligt er maar net aan. Met twee plaatsen voor de CL is het natuurlijk onwijs belangrijk dat je je komend seizoen kwalificeert daarvoor. Met deze zet lijk je je daar toch wel van te verzekeren.

Ik vind deze uitspraak erg gewaagd. Slot is een uitstekende trainer hè, daar heb ik het niet over, maar uiteindelijk ben je zeer afhankelijk van je selectie. Als je een slechtere transferzomer dan de concurrentie hebt kan je net zo goed 'gewoon' derde of vierde eindigen, zelfs als Slot zijn werk naar behoren doet. Dit is nu precies de prestatiedruk waardoor ik me had kunnen voorstellen dat Slot gewoon zou vertrekken, want er is een goede kans dat je nu niet vertrekt met een kampioenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar de twee andere topclubs in brand staan, gaat Feyenoord gewoon lekker door waar het mee bezig is.

Knap dat ze Slot binnenboord houden en vanuit Slot gedacht zal er bij het nieuwe contract een vaste afkoopsom komen, waardoor hij op een later moment gemakkelijker die stap kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Als je een slechtere transferzomer dan de concurrentie hebt kan je net zo goed 'gewoon' derde of vierde eindigen

Als je elke wedstrijd wint volgend jaar wordt je kampioen en win je de CL. Ik zie eigenlijk niet echt redenen waarom dit zou gebeuren?

Ten eerste is de basis waarmee Feyenoord deze transferperiode in gaat denk ik echt veeeeeel beter dan bij PSV en Ajax met een duidelijk beleid op dit moment, een uitstekende trainer, een selectie die waarschijnlijk grotendeels intact blijft en met CL voetbal/miljoenen.

Daarnaast geven de afgelopen twee transferzomers ook echt absoluut geen aanleiding dat Feyenoord een slechtere transferzomer gaat hebben dan Ajax en PSV waar op dit moment nog chaos heerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Als je elke wedstrijd wint volgend jaar wordt je kampioen en win je de CL. Ik zie eigenlijk niet echt redenen waarom dit zou gebeuren?

Ten eerste is de basis waarmee Feyenoord deze transferperiode in gaat denk ik echt veeeeeel beter dan bij PSV en Ajax met een duidelijk beleid op dit moment, een uitstekende trainer, een selectie die waarschijnlijk grotendeels intact blijft en met CL voetbal/miljoenen.

Daarnaast geven de afgelopen twee transferzomers ook echt absoluut geen aanleiding dat Feyenoord een slechtere transferzomer gaat hebben dan Ajax en PSV waar op dit moment nog chaos heerst.

Het grote verschil is dat je als Feyenoord nu als topfavoriet (zoals het er nu naar uit ziet dan) aan het volgende seizoen gaat beginnen. Dat is toch anders dan als outsider. Al denk ik wel dat Slot goed is in dat soort verwachtingen managen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Erwin.:

Het grote verschil is dat je als Feyenoord nu als topfavoriet (zoals het er nu naar uit ziet dan) aan het volgende seizoen gaat beginnen. Dat is toch anders dan als outsider. Al denk ik wel dat Slot goed is in dat soort verwachtingen managen.

Dat is een verschil inderdaad, maar sinds begin februari waren ze ook al de topfavoriet voor de titel en ook dat heeft die echt heel goed gemanaged en bleven ze gewoon echt precies hetzelfde presteren.

Verder maakt het qua een goede transferzomer niet heel veel uit denk ik of je topfavoriet voor de titel bent of outsider. Het geeft je naar spelers denk ik alleen maar een betere uitgangspositie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ook als meest stabiele club? Waar alle poppetjes al staan en bekend zijn? Ik denk (meer hoop) zelfs dat dit er voor kan zorgen dan Kokcu jaartje CL met Feyenoord wil spelen. We moeten ook wel een beetje af van het idee dat Ajax veel beter is dan ons. Gat is 12 punten. En Ajax en PSV moeten nog aan de slag met Trainers en directeuren aanstellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ok, dan hebben we andere transferzomers gezien de afgelopen twee jaar, dat kan natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ok, dan hebben we andere transferzomers gezien de afgelopen twee jaar, dat kan natuurlijk.

Groot verschil tov de afgelopen twee transferzomers is dat Feyenoord nu niet hoeft te verkopen voordat ze kunnen handelen (zie Zerrouki). De basis ligt er ook al en ik verwacht ook niet dat er net zoals vorig seizoen weer 8 basisspelers vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei bas huijsmans:

Jij vond de afgelopen twee transferzomers van Feyenoord niet goed dan?

Redelijk, maar zeker geen reden om aan te nemen dat we zomaar even gaan slagen op de markt. 

Absolute klappers gemaakt met Hancko, Gimenez, Wieffer, Trauner, Aursnes. Paixaõ vind ik persoonlijk niet zo veel, maar is in ieder geval goed in vorm, dus afwachten nog.

Maar ook een heleboel spelers die totaal geen indruk hebben gemaakt. Dilrosun, Lopez, Timber, Pedersen, Wålemark. Je kan daar ook Jahanbaksh nog bijzetten, al vind ik die zelf best okay. Kasanwirjo zie ik persoonlijk niet veel toekomst in.  Bullaude wacht ik nog af, het gebrek aan speelminuten zelfs in wedstrijden die al 'gewonnen' zijn vult me nou niet bepaald met vertrouwen. 

Huur: Szymanski bij vlagen erg goed, ook periodes gehad dat je hem het liefst het veld af zou willen schoppen. Dessers effectief. Til mwah, Nelson mwah, Rasmussen mwah, Idrissi mwah. Wellenreuther okay, maar ook een paar wedstrijden echt ruk. 

Dan heb je nog wat gratis spelers zoals Danilo, Taabouni en Sandler waar je je geen buil aan kunt vallen maar verder ook niet zo heel veel toevoegen.  

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ja als je zo ongelooflijk streng bent voor sommige spelers dan snap ik wel dat je het redelijk vind en niet goed. Szymanski, Dessers, Til en in mindere mate Nelson en Idrissi zijn volgens mij echt behoorlijke versterkingen geweest. Daarnaast hebben Timber, Danilo en Pedersen ook echt nog veel geleverd en hebben ook zeker meer geleverd dan 'totaal geen indruk maken' of 'niet veel toevoegen'.

Als het bovenste rijtje de maatstaf is dan zal ik me als ik jou was gaan voorbereiden op een zeer matige transferperiode....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk wel dat het lekker geframed is allemaal. Spurs vond het vast te duur (we kennen Levy); Slot heeft vast gezegd een stennis te willen schoppen op voorwaarde van hoger salaris en dat hij het zelf op deze manier mocht aankondigen. Maar goed, puur speculeren dit natuurlijk :D

Mooi dat hij blijft in ieder geval, goed voor de competitie ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bas huijsmans:

Zo ja als je zo ongelooflijk streng bent voor sommige spelers dan snap ik wel dat je het redelijk vind en niet goed. Szymanski, Dessers, Til en in mindere mate Nelson en Idrissi zijn volgens mij echt behoorlijke versterkingen geweest. Daarnaast hebben Timber, Danilo en Pedersen ook echt nog veel geleverd en hebben ook zeker meer geleverd dan 'totaal geen indruk maken' of 'niet veel toevoegen'.

Als het bovenste rijtje de maatstaf is dan zal ik me als ik jou was gaan voorbereiden op een zeer matige transferperiode....

Til kan er echt helemaal geen fluit van. Soort speler waarvan we in NL wel helemaal geil zijn, types Til, Klaasen, vd Beek, De Wit. Kan ik echt niet maar kijken, zeker niet op 10. Van die dravers in plaats van sierlijke Szymanski's. Bah. Dessers en Idrissi ook wel heeeel erg beperkt hoor, al hebben ze zeker hun waarde gehad. Alleen zijn niet de spelers die je verder gaan brengen als club zijnde.

4 uur geleden zei Vitesse88:

Mooi dat Slot blijft en Spurs op z’n pik getrapt is. Dat laatste zien we graag. Benieuwd wat hij volgend jaar kan bereiken. Welke posities gaan er versterkt worden? Rechtsback en rechtsbuiten?

Lees mijn uitbreide post van paar dagen terug. Staat precies in hoe ik denk over versterkingen :D

Voor nu heb ik gelezen dat ze Wellenreuther als 2e keeper willen aantrekken (ipv huren) en Idrissi niet gaan kopen. Ook nog een seizoen Szymanski is dichtbij (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei 007mark:

Til kan er echt helemaal geen fluit van.

Qua voetbal niet nee, maar hij is in de eerste seizoenshelft vorig jaar zo belangrijk geweest om het spel van Slot van de grond te krijgen. Denk echt dat het zonder hem allemaal een stuk moeilijker was gegaan (en dan niet eens alleen om zijn hattrick tegen Drita. Kwam anders ook nog wel een stukje extra druk op en hadden we niet zo'n geweldige Europese campagne gehad). Zelfde waarom Danilo dit seizoen in de eerste seizoenshelft zo belangrijk was.

7 uur geleden zei 007mark:

Dessers en Idrissi ook wel heeeel erg beperkt hoor, al hebben ze zeker hun waarde gehad

Op de lange termijn gaan ze je inderdaad niet veel verder brengen, maar het geeft mij juist vertrouwen dat ze de optie op Dessers niet gelicht hebben en verder zijn gaan kijken. Eerder had Feyenoord zo'n optie blind gelicht en waren heerlijk stil blijven staan, waar ze nu juist door geselecteerd hebben en stappen aan het maken zijn. Daarnaast waren de middelen nog steeds vrij beperkt en heb je 'noodoplossingen' er tussen zitten. Hoop ook dat ze Idrissi niet halen, maar vond hem de laatste weken wel in vorm komen met doelpunten en ook met beter spel wel. Hoop voor hem dat die een goede stap gaat maken dat die ergens de hele voorbereiding mee kan draaien en basisspeler wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites