Dansmeister Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Zal Feyenoord Bosz als hoofdkandidaat zien als opvolging Slot? Dat het snel duidelijk moet worden, voordat Sven over een paar weken Heitinga eruit bonjourt en hij naar Dammie gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 FIFA geeft Feyenoord goede hoop op langer verblijf Szymanski - Voetbal International (vi.nl) Altijd al groot fan geweest van de organisatie Fifa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Tomasson en dan met RvP als assistent. Ik zag gisteren op Twitter al een draadje voorbij komen van een Blackburn Rovers watcher met opvolgers van Tomasson omdat ze daar verwachten dat hij een aanbod krijgt van Feyenoord bij een vertrek van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 De naam Peter Bosz krijg ik rillingen van, hopelijk krijgt die snel een voorstel in Amsterdam. Dat is echt een van mijn minst favoriete trainers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 (bewerkt) Zou D. Schreuder een optie zijn? 22 mei 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 53 minuten geleden zei Kelvin: Zou D. Schreuder een optie zijn? Je schrijft A. Schreuder verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ik dacht dat we niet zouden provoceren in elkaars topic Qua beeldvorming staat ie natuurlijk Di(c)k achter die Alfred. Doe mij maar die Australiër die Celtic totaalvoetbal laat spelen. Transfervrij. Dus dan vang je 25 miljoen voor Slot (maak er maar 65 van krijgen ze Kokcu erbij) en jank je dat mannetje binnen. Ik ga nooit zijn naam kunnen uitspreken, maar dat maakt niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 11 uur geleden zei cimbomcu: En @007mark Zou raar zijn als Vdv had gezegd ''nee echt slechte en overschatte trainer'' toch? 10 uur geleden zei 007mark: Te Kloese zei anders zondag nog in Goeiemorgen Eredivisie dat Slot zelf niet naar Leeds United wilde. Vind 'naaien' ook een beetje gek om te zeggen. Uiteindelijk werkt Arne ook gewoon voor zijn eigen carriere, toch? Zelfde met Ten Hag die naar Man United ging, De Boer naar Internazionale etc. Zo kunnen we nog wel wat trainers benoemen. Oh welnee, maar ik neem Rafael gewoon niet zo serieus en zou Spurs eigenlijk ook niet moeten doen Rafael geeft het net in Rondo zelf toe 'Ik hoop dat Arne weg gaat, me als reden (1) dat Ajax weer kans maakt....' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 1 uur geleden zei Arezo: Doe mij maar die Australiër die Celtic totaalvoetbal laat spelen. Als dit zou gebeuren heeft Feyenoord wel echt structurele reuzenstappen gezet, en gaan ze die nog verder zetten wat betreft hun spel. Wat meer ballen i.p.v. veel op inzet en werklust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Vooroordeel blijft helaas hardnekkig, ook na de afgelopen twee seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 16 uur geleden zei ReneLeBlanc: Tomasson en dan met RvP als assistent. Van waar zo positief over Tomasson? Serieuze vraag zonder ondertoon Zie Blackburn nooit spelen natuurlijk maar heeft daar niet overdreven goed gepresteerd als ik naar de ranglijst kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 14 uur geleden zei Lazy: Ik zag gisteren op Twitter al een draadje voorbij komen van een Blackburn Rovers watcher met opvolgers van Tomasson omdat ze daar verwachten dat hij een aanbod krijgt van Feyenoord bij een vertrek van Slot. Ja ik zag m ook voorbij komen en zou het best een mooie optie vinden, maar zou het ook niet erg vinden als Ten Kloese met iemand uit de hoge hoed komt. 31 minuten geleden zei MarcFR: Van waar zo positief over Tomasson? Serieuze vraag zonder ondertoon Zie Blackburn nooit spelen natuurlijk maar heeft daar niet overdreven goed gepresteerd als ik naar de ranglijst kijk. Presteerde bij Molde (als ik het goed heb) natuurlijk wel naar behoren en bij Blackburn volgens mij wel gewoon een knappe prestatie neergezet omdat naast Brereton Diaz er niet zoveel soeps in die selectie zit (correct me if im wrong). Toonde bij Molde volgens mij ook veel overeenkomsten met hoe wij nu spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja ik zag m ook voorbij komen en zou het best een mooie optie vinden, maar zou het ook niet erg vinden als Ten Kloese met iemand uit de hoge hoed komt. Presteerde bij Molde (als ik het goed heb) natuurlijk wel naar behoren en bij Blackburn volgens mij wel gewoon een knappe prestatie neergezet omdat naast Brereton Diaz er niet zoveel soeps in die selectie zit (correct me if im wrong). Toonde bij Molde volgens mij ook veel overeenkomsten met hoe wij nu spelen. Malmo Maar om door te gaan op Blackburn. Qua prestaties is het niet schokkend, maar is 7e geëindigd op 1 punt uit de play-offs. Hoogste finish van Blackburn in de Championship sinds de degradatie uit de PL in 2013. Dus in dat perspectief plus dat hij er pas 1 seizoen zit, helemaal niet slecht gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 4 minuten geleden zei Lazy: Malmo Maar om door te gaan op Blackburn. Qua prestaties is het niet schokkend, maar is 7e geëindigd op 1 punt uit de play-offs. Hoogste finish van Blackburn in de Championship sinds de degradatie uit de PL in 2013. Dus in dat perspectief plus dat hij er pas 1 seizoen zit, helemaal niet slecht gedaan. Ik twijfelde al tussen die twee maar was te lui om te googlen, maar wat leren we hier weer.... Maar inderdaad, klinken niet perse als mega prestaties totdat je er wat meer op in zoomt. Sowieso is Blackburn geen makkelijke club omdat het er financieel ook niet altijd even rooskleurig voor heeft gestaan (hey bij welke club klinkt dat bekend ). Persoonlijk denk ik wel dat Slot weggaat maar dan wel echt tegen de mega hoofdprijs. Linksom of rechtsom moet Tottenham gaan lappen of het nou Nagelsmann of Slot wordt. Zeker als de assistenten mee moeten gaan met Slot en uiteindelijk Orrie kan Feyenoord in zijn handjes knijpen. Hopelijk blijft de scouting wel gewoon op z'n post want ik denk dat daar ook de sleutel tot dit succes zit in combinatie met Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Heb redelijk wat wedstrijdjes van Blackburn gezien dit seizoen. Voetballend zag het er altijd wel aardig uit, maar ze creëerden eigenlijk het hele seizoen heel weinig kansen. Dit zie je ook wel terug in hun doelsaldo van -2 op de 7e plek. Of dit nou precies aan de kwaliteit van de aanvallers/creatieve spelers ligt of aan de trainer blijft natuurlijk altijd de vraag. Vaak kwam hun manier van spelen een beetje naïef op me over. Vaak de betere partij maar toch aan het einde weer de deksel op de neus. Zie het zelf niet zo erg zitten in Tomasson om hem volgend jaar bij Feyenoord te zien. Wie het dan wel moet worden is ook weer de grote vraag, want ten opzichte van Slot ga je natuurlijk altijd een flinke stap terug doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Op 22-5-2023 om 10:31 zei Arezo: Misschien naïef maar ik neem het met een korreltje zout. Waarom zou je als Slot zijnde naar Spurs gaan? Begrijp me niet verkeerd, het is een grote club en ze hebben betere spelers dan Feyenoord. Wel is het zo dat Spurs nooit wat wint. En je de komende jaren tegen een City met Haaland speelt. Ook Liverpool, Man Utd zijn grotere clubs. Arsenal heeft nu een goed seizoen en wie weet wat Pochettino met die 50 contractspelers bij Chelsea doet. ben je dus de 5e of 6e club in Engeland terwijl ook Brighton en Newcastle nu meer de wind mee hebben. Ik snap dat je als trainer ambities hebt en in de PL wil werken maar Slot is pas 44 jaar en het is pas zijn 4e seizoen als hoofdtrainer bij een BVO. Ik vind zelfs dat hij misschien wel wat langer bij Feyenoord moet blijven. Seizoen of 5, moet je dan eens kijken welke clubs er voor je komen. Ik denk dat hij qua talent echt wel beter verdiend dan Spurs. Ik zie in hem meer de opvolger van Pep o.i.d. Om financiële redenen, zoals zovelen voor hem. Nu verdient Slot op dit moment ook geen minimumloon ofzo, maar je bent in 1 klap financieel onafhankelijk. Iets later wordt het hier al aangegeven: Wat nou als Ajax/PSV weer een blik met aankopen open trekken en je volgend jaar wel 3e wordt? Als mijn moeder een piemel had gehad, dan was het mijn vader. Ik begrijp het. Maar hij heeft net zo goed een afbreukrisico bij Feyenoord als bij de Spurs. Alleen krijgt die daar bij de Spurs nog net even wat meer voor overgemaakt dan bij Feyenoord. En laten we wel zijn: Als het bij de Spurs mislukt, dan kun je gewoon nog wel in de europese subtop terecht. Zoals bij voetballers ook vaak het geval is. Er is altijd interesse in je vanwege je naam en de club waar je werkzaam bent. Ik vind het altijd zo lastig oordelen: We hebben er allemaal een mening over en we vinden het allemaal op de een of andere manier misschien niet de meest verstandige zet, maar als we in dezelfde positie zaten deden we het toch ook? Kijk naar Brobbey. Iedereen en zijn moeder zag dat het niet een hele verstandige zet was, van wisselspeler van Ajax, naar een basisplek bij RB Leipzig? Iedereen behalve hij wist dat dat hem niet ging worden. Maar 5 miljoen per jaar, 5 jaar contract. Wie zegt daar nee tegen? Ik niet in elk geval: Als er nu een werkgever komt die mij 5x het salaris bied voor hetzelfde werk, dan spijt het me wel voor mijn werkgever, maar sluit ik de boel hier direct af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 20 minuten geleden zei Elsjorro1990: Om financiële redenen, zoals zovelen voor hem. Nu verdient Slot op dit moment ook geen minimumloon ofzo, maar je bent in 1 klap financieel onafhankelijk. Iets later wordt het hier al aangegeven: Wat nou als Ajax/PSV weer een blik met aankopen open trekken en je volgend jaar wel 3e wordt? Als mijn moeder een piemel had gehad, dan was het mijn vader. Ik begrijp het. Maar hij heeft net zo goed een afbreukrisico bij Feyenoord als bij de Spurs. Alleen krijgt die daar bij de Spurs nog net even wat meer voor overgemaakt dan bij Feyenoord. En laten we wel zijn: Als het bij de Spurs mislukt, dan kun je gewoon nog wel in de europese subtop terecht. Zoals bij voetballers ook vaak het geval is. Er is altijd interesse in je vanwege je naam en de club waar je werkzaam bent. Ik vind het altijd zo lastig oordelen: We hebben er allemaal een mening over en we vinden het allemaal op de een of andere manier misschien niet de meest verstandige zet, maar als we in dezelfde positie zaten deden we het toch ook? Kijk naar Brobbey. Iedereen en zijn moeder zag dat het niet een hele verstandige zet was, van wisselspeler van Ajax, naar een basisplek bij RB Leipzig? Iedereen behalve hij wist dat dat hem niet ging worden. Maar 5 miljoen per jaar, 5 jaar contract. Wie zegt daar nee tegen? Ik niet in elk geval: Als er nu een werkgever komt die mij 5x het salaris bied voor hetzelfde werk, dan spijt het me wel voor mijn werkgever, maar sluit ik de boel hier direct af. Sterker nog, als Slot mislukt bij Spurs zit die een jaar later denk ik in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 14 uur geleden zei Rogier.: Als dit zou gebeuren heeft Feyenoord wel echt structurele reuzenstappen gezet Ook nog even een reactie op dit stukje van je comment: Zou echt een stunt van jewelste zijn om die trainer van Celtic binnen te halen. Toen hij werd genoemd bij Ajax heb ik een beetje over hem gelezen. Dat sprak me wel aan moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Wordt door mijn bron die een bron heeft binnen de Kuip nu 8 namen naar buiten gebracht: Sipke Hulshoff Pascal Jansen Maurice Steijn - Robin van Persie (combinatie) Greg Berhalter Kasper Hjulmand Bo Svensson Dick Schreuder John Dahl Tomasson Van dit rijtje vind ik alleen Maurice Steijn kut omdat hij het liefst met 12 verdedigers speelt volgens mij. Staan een paar interessante opties zitten. Die Hjulmand werd ook wel bij Ajax genoemd toch? Wie zouden jullie kiezen uit dit rijtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Goed overgenomen van 1908. Berhalter wel een interessante en logische naam eigenlijk, waar niemand nog aan heeft gedacht. Denkende aan netwerk en verleden van Te Kloese in Amerika. Ken hem verder qua speelstijl etc. niet moet ik eerlijk bekennen. Sipke weet ik niet of die geschikt is als hoofdtrainer. Dan zie ik liever Jonk komen, omdat die al samen hebben gewerkt. En Pascal Jansen zou ik vooral heel mooi vinden omdat veel vrienden van mij voor AZ zijn, en die dan weer helemaal gek worden dat er weer iemand richting Feyenoord gaat hehe. Steijn ook mijn minst favoriete optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Berhalter wordt in Amerika behoorlijk afgebrand volgens mij, al kan dat ook door #Reynagate komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Op 6-2-2020 om 13:59 zei 007mark: Hierop terugkomend: Was Crysencio Summerville vergeten, en had de cluboptie in het contract van Sinisterra niet vernoemd. Overigens denk ik dat Summerville niet goed genoeg zal zijn. Verder nu in het nieuws dat er veel interesse is voor Orkun Kökcü. Denk dat ook Steven Berghuis, Nicolai Jorgensen en in het ergste geval ook Marcos Senesi weg gaan in de zomer. Levert je alles bij elkaar wel 50 miljoen op ongeveer, als er een klein beetje redelijk onderhandeld wordt. Liam Kelly zal ook wel weggaan. Mijn conclusie is dat er dus minimaal 7 spelers moeten worden aangetrokken komende zomer, mits alles natuurlijk zo loopt zoals ik in deze situatie is beschreven. Heb het één en ander op een rijtje gezet qua aankopen die eventueel wel haalbaar zijn. Keepers Sinan Bolat is op dit moment de eerste keeper van Royal Antwerp. Heeft een aflopend contract, en de gesprekken waren vorige maand gestart om deze te verlengen. Echter heeft Antwerp in dezelfde transferperiode 2 keepers gehaald, waardoor ze lijken in te spelen op een vertrek van de Turk. Lijkt mij een geweldig ervaren keeper om erbij te hebben. Een tweede optie zou eventueel Warner Hahn, die ook een aflopend contact heeft. Die gaf alleen wel in de media aan dat hij openstaat voor een vertek naar het buitenland. Meest voor de hand liggende is misschien zelfs wel de komst van Timon Wellenreuther, die ook een aflopend contract heeft en een aanbieding van Willem ll in beraad heeft. Verdedigers Hier moet dus wel het e.e.a. gebeuren, zeker als Senesi weg gaat. Heb het al eens eerder benoemd, maar ik zie graag Mickey van de Ven komen. Is ook een LCV, maar zelfs als Senesi blijft, zou ik hem aantrekken. Pas 18 jaar, maar heeft zich dit jaar ontwikkelt tot vaste kracht in het sterk spelende FC Volendam. Vrij sterk in de duels, maar bovenal voetballend heel erg goed. Misschien gaat het wat snel, maar zie in hem wel een soort Mathijs de Ligt. Zal ook niet meer moeten kosten dan een miljoen of anderhalf. Als RCV zou je kunnen proberen om Victor Nelsson (21) over te nemen van Kopenhagen. Eventueel dat Arnesen dit kan bespreken met zijn Deense vrienden. Is pas 21 jaar, en heeft nog amper een minuut gemist in de hoofdmacht daar. Een detail is zijn contact tot 2024, maar meestal zijn spelers uit de Deense competitie niet zo duur. Iemand die wellicht iets goedkoper is, is Ewoud Pletinckx (19) van Zulte Waregem. Helaas ligt hij er nu uit met een hamstringblessure, maar speelt dit seizoen dus bijna alles voor zijn club. Zulte is ook in de strijd om de kampioensplay-offs te halen, wat voor hun een prima prestatie is. Contract tot 2023, dus zal wel een transfersom neergelegd moeten worden. Voor rechtsback kun je je afvragen of Geertruida goed genoeg is, maar vind hem persoonlijk best prima spelen eigenlijk. Grote kans dat Feyenoord anders toch weer uitkomt bij Darryl Janmaat, van wie zijn contract afloop bij Watford. Wel weer een blessure, dus is ook afwachten natuurlijk. Middenvelder Het gerucht hing een tijdje in de lucht dat Mikkel Damsgaard van Nordsjaelland een gegadigde was om naar De Kuip te komen, ook vanwege Frank Arnesen die al voor hem op de tribune had gezeten. Echter heeft die net een contract getekend om in de zomer naar Samdoria te gaan. Een goed alternatief is eventueel Charles de Ketelaere (18) van Club Brugge. Afgelopen zomer tekende hij een contract tot 2022, en is rustig gebracht dit seizoen. Laatste wedstrijden in de basis en laat daar een goede indruk achter. Zal helaas wel wat geld moeten kosten. Zou een goede technische versterking zijn, als aanvallende optie op het middenveld. Ook Mohammed Kudus (19) heb ik al genoemd zien worden, toevallig ook van Nordsjaelland. Kan zowel als centrale middenvelder als spits spelen, en heeft nog maar één jaar contract komende zomer. Verder zou ik als Feyenoord zijnde a.s. zondag even blijven hangen in Alkmaar. Kenzo Goudmijn (18) heeft daar namelijk een aflopend contract en het lijkt erop dat die nog niet verlengd is. Heb hem een aantal keren zien spelen bij Jong AZ en laat leuke dingen zien. Is daar ook alle wedstrijden in de basis begonnen. Is ook meer een wat verdedigende optie, ten opzichte van bijvoorbeeld Toornstra en Burger (die ik het liefst in de 16 van de tegenstander zie komen). Er moet dan alleen wel een plan zijn voor die jongen, want denk dat hij liever in de KKD speelt dan op de bank zit bij Feyenoord en speelt in die nieuwe U21 competitie. Een andere optie voor deze positie zou Pedro Chirivella (22) zijn, al is dat niet helemaal mijn voorkeur. Heeft ook een aflopend contract. Overigens heeft ook Marco van Ginkel een aflopend contract, als is het maar sterk de vraag of je dat moet willen met zijn blessureverleden. Zal zelf misschien ook wel de voorkeur hebben om dan weer naar PSV te gaan. Wellicht kun je dan beter afwachten hoe Markus Henriksen het komende halfjaar het doet. Speelde bijna 8 maanden geen wedstrijd meer, maar wordt het komende halfjaar door Hul City verhuurd aan Bristol City. Wellicht een ervaren man die Feyenoord kan gebruiken. Vond ik persoonlijk bij AZ altijd erg sterk spelen, en heeft ook al meer dan 50 caps voor Noorwegen gespeeld. Aanvallers Rechtsbuiten zou ik direct een belletje doen naar Tahith Chong (20). Heeft een aflopend contract en Solksjaer ziet het niet in hem zitten. Italiaanse topclubs als Juventus en Internazionale zitten achter hem aan. Daarmee zal het lastig te concurreren zijn, maar er is ook bekend dat deze clubs hem eerst een jaar willen verhuren. Zou Feyenoord een mooie kandidaat voor zijn, al levert het je geen waarde op het veld op. Haha, was aan het zoeken naar deze post, nadat ik las dat Victor Nelsson inmiddels bij Galatasaray speelt. En gaat daar waarschijnlijk ook voor een flink bedrag weg. Maar blijkbaar heb ik dus ook in februari 2020 al een keer de komst van Wellenreuther naar Feyenoord benoemd Verder niet erg onder de indruk van deze post in hindsight. Al was Mohammed Kudus ook voor Feyenoord een prima speler geweest. Destijds alleen onbetaalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 10 uur geleden zei Arezo: Wordt door mijn bron die een bron heeft binnen de Kuip nu 8 namen naar buiten gebracht: Sipke Hulshoff Pascal Jansen Maurice Steijn - Robin van Persie (combinatie) Greg Berhalter Kasper Hjulmand Bo Svensson Dick Schreuder John Dahl Tomasson Van dit rijtje vind ik alleen Maurice Steijn kut omdat hij het liefst met 12 verdedigers speelt volgens mij. Staan een paar interessante opties zitten. Die Hjulmand werd ook wel bij Ajax genoemd toch? Wie zouden jullie kiezen uit dit rijtje? Vind dit een behoorlijk matige lijst. Het is wel een goede zaak dat er over de grens wordt gekeken, maar ik vind het vooral merkwaardig dat er niet naar Kjetil Knutsen van Bodo/Glimt wordt gekeken. Hij speelt in grote lijnen vergelijkbaar voetbal onder Slot én heeft niet de reputatie een clubhopper te zijn, waardoor je weer iemand binnen zou halen waarmee voorlopig verder gebouwd kan worden. Uit bovenstaande lijst vind ik momenteel alleen Hjulmand een écht goede optie, maar zijn komst lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten