PJHoutman Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Al jaren fan van Danilo. Heb me dit seizoen een roepende in de woestijn gevoeld, maar hij toont vandaag weer zijn klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Danilo ---> Gimenez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Het doel van vandaag was jammer genoeg niet de topscoorderstitel voor Gimenez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Geruchten wel hardnekkiger dat Slot weg gaat. Zaakwaarnemer heeft ja gezegd, en Spurs heeft maandje geleden ook Van der Vaart (oud speler daar) gebeld voor advies. Zou het jammer vinden, maar ook logisch na 2 topjaren dat er interesse is. Spurs wel een kutclub met slecht beleid, veel schulden en wss geen Europees voetbal. Maar ideale moment misschien ook om in te stappen nu ze daar mindere jaren hebben gehad. Wel typisch overigens van Van der Vaart die groen licht geeft. Die is als de dood dat Arne nog een jaar blijft Ben verder benieuwd in hoeverre Te Kloese nog pogingen onderneemt om het tegen te houden. Hij zal ook vast een schaduwlijstje aan trainers hebben die soortgelijk voetbal spelen als Arne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Wat is dat toch met Nederlandse managers en het kiezen van de verkeerde buitenlandse clubs… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Klopten mijn speculaties toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Vreemd om als zaakwaarnemer je 'ja-woord' te geven terwijl er nog een gesprek moet plaats vinden.. Neem aan dat je eerst wilt weten wat de plannen zijn van de club, hoeveel geld is er te besteden voor aankopen etc.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Misschien naïef maar ik neem het met een korreltje zout. Waarom zou je als Slot zijnde naar Spurs gaan? Begrijp me niet verkeerd, het is een grote club en ze hebben betere spelers dan Feyenoord. Wel is het zo dat Spurs nooit wat wint. En je de komende jaren tegen een City met Haaland speelt. Ook Liverpool, Man Utd zijn grotere clubs. Arsenal heeft nu een goed seizoen en wie weet wat Pochettino met die 50 contractspelers bij Chelsea doet. ben je dus de 5e of 6e club in Engeland terwijl ook Brighton en Newcastle nu meer de wind mee hebben. Ik snap dat je als trainer ambities hebt en in de PL wil werken maar Slot is pas 44 jaar en het is pas zijn 4e seizoen als hoofdtrainer bij een BVO. Ik vind zelfs dat hij misschien wel wat langer bij Feyenoord moet blijven. Seizoen of 5, moet je dan eens kijken welke clubs er voor je komen. Ik denk dat hij qua talent echt wel beter verdiend dan Spurs. Ik zie in hem meer de opvolger van Pep o.i.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ik vind je idd naief. Slot die naait je bij staat dat heeft die al eerder bewezen zoals jullie weten. Sterker nog, als Feyenoord had meegewerkt was die in de winter al naar Leeds vertrokken, een degradant in de PL ipv een mooie kampioenschap als deze. En @007mark Zou raar zijn als Vdv had gezegd ''nee echt slechte en overschatte trainer'' toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 (bewerkt) Wat een gelul lees je toch hier en daar. PL is positie verbetering, zowel voor spelers als voor trainers. DtK heeft gisteren gezegd dat Slot zelf ook niet naar Leeds wilde. Of dat nou zo is of niet, Slot is niet gaan muiten, dus waarom er over naaien wordt gesproken is me echt een groot raadsel. Dit is ook precies wat Slot aangaf, waarom hij niks zegt op vragen over Tottenham: Het wordt toch allemaal op zijn negatiefst uitgelegd. Zelfs zonder dat hij antwoord geeft. Ben benieuwd wat er uit het gesprek van woensdag komt. Vooralsnog lees ik vooral veel gegok en geïnterpreteer en veel (onterechte) emotie en verdachtmakingen onder supporters. 22 mei 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 41 minuten geleden zei Arezo: Misschien naïef maar ik neem het met een korreltje zout. Waarom zou je als Slot zijnde naar Spurs gaan? Begrijp me niet verkeerd, het is een grote club en ze hebben betere spelers dan Feyenoord. Wel is het zo dat Spurs nooit wat wint. En je de komende jaren tegen een City met Haaland speelt. Ook Liverpool, Man Utd zijn grotere clubs. Arsenal heeft nu een goed seizoen en wie weet wat Pochettino met die 50 contractspelers bij Chelsea doet. ben je dus de 5e of 6e club in Engeland terwijl ook Brighton en Newcastle nu meer de wind mee hebben. Ik snap dat je als trainer ambities hebt en in de PL wil werken maar Slot is pas 44 jaar en het is pas zijn 4e seizoen als hoofdtrainer bij een BVO. Ik vind zelfs dat hij misschien wel wat langer bij Feyenoord moet blijven. Seizoen of 5, moet je dan eens kijken welke clubs er voor je komen. Ik denk dat hij qua talent echt wel beter verdiend dan Spurs. Ik zie in hem meer de opvolger van Pep o.i.d. Premier League is wel het walhalla van het voetbal, dus dat ziet Arne verder wel goed. Denk alleen niet dat een club als Man City ineens een trainer van Feyenoord gaat halen. Die willen altijd een gevestigde naam hebben. Slaag je bij Spurs, dan is die optie er misschien wel. Anyway, ik zou het hem niet eens kwalijk nemen hoor als hij weg gaat. Uitstekend gedaan bij ons, en dan verdien je zo'n stap ook. Vind alleen Spurs persoonlijk geen goede keuze, maargoed. 37 minuten geleden zei cimbomcu: Ik vind je idd naief. Slot die naait je bij staat dat heeft die al eerder bewezen zoals jullie weten. Sterker nog, als Feyenoord had meegewerkt was die in de winter al naar Leeds vertrokken, een degradant in de PL ipv een mooie kampioenschap als deze. En @007mark Zou raar zijn als Vdv had gezegd ''nee echt slechte en overschatte trainer'' toch? Te Kloese zei anders zondag nog in Goeiemorgen Eredivisie dat Slot zelf niet naar Leeds United wilde. Vind 'naaien' ook een beetje gek om te zeggen. Uiteindelijk werkt Arne ook gewoon voor zijn eigen carriere, toch? Zelfde met Ten Hag die naar Man United ging, De Boer naar Internazionale etc. Zo kunnen we nog wel wat trainers benoemen. Oh welnee, maar ik neem Rafael gewoon niet zo serieus en zou Spurs eigenlijk ook niet moeten doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 (bewerkt) Ik kan enorm om Van der Vaart lachen, maar hij kan beter niet meer aanschuiven bij een voetbal-talkshow. Als er iemand netjes omgaat met alle geruchten dan is het Slot wel (vind ik). 22 mei 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Tottenham Hotspur are preparing a formal approach to Feyenoord for Arne Slot to be their new permanent head coach. Aldus The Athletic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 40 minuten geleden zei 007mark: Slaag je bij Spurs, dan is die optie er misschien wel. En als je een prijs zou pakken met Spurs dan ben je daar al geslaagd. Qua tussenstap is het inderdaad wel echt een goede. Met een beetje 'geluk' speel je niet Europees in het eerste seizoen en kan hij de volledige focus gewoon op de Premier League en de bekers leggen en heb je meer rust dan je concurrenten. Zou het wel echt zo zonde vinden. Blijf nog een jaar bij Feyenoord, doe ervaring op in de CL en win nog meer prijzen. Kom je ook veel beter binnen bij zo'n club. Staat nu ook een goede basis bij Feyenoord met een team dat waarschijnlijk redelijk hetzelfde gaat blijven en je echt kan gaan doorselecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Dit bedoelde ik: https://m.voetbalzone.nl/nieuws/vi-feyenoord-dacht-dat-arne-slot-loyaler-zou-zijn-en-stelt-nu-een-ultimatum/419356 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 (bewerkt) 15/20 miljoen voor Slot (Gouka), Slot die Kokcu graag wil hebben en dus snel wil/moet handelen en miljoenen extra betaalt (zie ManU). 22 mei 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Slot zou ook gek zijn als hij niet vertrekt. Volgend seizoen wordt je normaliter gewoon weer derde. Nu lig je goed in de markt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Hoe werkt zo een ultimatum eigenlijk? Als die voor woensdag het nog niet weet gaat Feyenoord hem dan ontslaan? Hij heeft toch een doorlopend contract en als die er voor woensdag nog niet uit is met de Spurs dan gebeurd dat volgende week wel ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Slot zou ook gek zijn als hij niet vertrekt. Volgend seizoen wordt je normaliter gewoon weer derde. Nu lig je goed in de markt. Eens, maar wel om andere redenen die vooral financieel zijn en de kans om in de absolute top te werken. Ritje Tottenham met een 4-jarig contract oid en je bent in elk geval financieel klaar. Aan de andere kant, de basis die er bij Feyenoord ligt is echt uitermate sterk. En tot nu toe zijn is er nog niet heel veel beweging rondom die basis, waardoor het er niet op lijkt dat er een complete leegloop dreigt. Enkel kokcu waar veel over gesproken wordt, en die levert een bak met geld op. Ik zie het best rooskleurig in voor Feyenoord eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ik denk A) dat de leegloop groter gaat zijn (Gimenez, Geertruida, misschien Hancko) en B) dat de selectie er helemaal niet zo goed voor staat. Een of twee blessures en je hebt echt niks over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 22 minuten geleden zei La Pulga: Hoe werkt zo een ultimatum eigenlijk? Als die voor woensdag het nog niet weet gaat Feyenoord hem dan ontslaan? Aan zijn contract houden, afkoopsom (nog) hoger vaststellen, zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 15 minuten geleden zei PJHoutman: Ik denk A) dat de leegloop groter gaat zijn (Gimenez, Geertruida, misschien Hancko) en B) dat de selectie er helemaal niet zo goed voor staat. Een of twee blessures en je hebt echt niks over. Geertruida kan ik inkomen, voor Gimenez en Hancko kun je toch gewoon heel erg stellig zijn? Die gaan niet weg, tenzij er exorbitante bedragen op tafel komen. Geertruida en Kokcu samen goed voor een miljoen of 60/70? Dit, samen met de CL miljoenen, lijkt me toch een uitgelezen mogelijkheid om wat vet op de selectie te krijgen qua breedte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 5 minuten geleden zei MetalMichael: Aan zijn contract houden, afkoopsom (nog) hoger vaststellen, zoiets. Ah afkoopsom is inderdaad wel een logische. Daardoor kreeg Ajax afgelopen zomer ook zoveel meer voor Antony. Vind het persoonlijk wel wat vroeg, het seizoen is nog niet voorbij. Al denk ik dat het bestuur snel wilt weten wie er in de voorbereiding de leiding over de spelersgroep heeft. Wie zien jullie meest logische opvolger? Ik denk dat je best snel bij een Bosz uit gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 14 minuten geleden zei La Pulga: Ah afkoopsom is inderdaad wel een logische. Daardoor kreeg Ajax afgelopen zomer ook zoveel meer voor Antony. Vind het persoonlijk wel wat vroeg, het seizoen is nog niet voorbij. Al denk ik dat het bestuur snel wilt weten wie er in de voorbereiding de leiding over de spelersgroep heeft. Wie zien jullie meest logische opvolger? Ik denk dat je best snel bij een Bosz uit gaat komen. Tomasson en dan met RvP als assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 5 uur geleden zei Arezo: Misschien naïef maar ik neem het met een korreltje zout. Waarom zou je als Slot zijnde naar Spurs gaan? Begrijp me niet verkeerd, het is een grote club en ze hebben betere spelers dan Feyenoord. Wel is het zo dat Spurs nooit wat wint. En je de komende jaren tegen een City met Haaland speelt. Ook Liverpool, Man Utd zijn grotere clubs. Arsenal heeft nu een goed seizoen en wie weet wat Pochettino met die 50 contractspelers bij Chelsea doet. ben je dus de 5e of 6e club in Engeland terwijl ook Brighton en Newcastle nu meer de wind mee hebben. Ik snap dat je als trainer ambities hebt en in de PL wil werken maar Slot is pas 44 jaar en het is pas zijn 4e seizoen als hoofdtrainer bij een BVO. Ik vind zelfs dat hij misschien wel wat langer bij Feyenoord moet blijven. Seizoen of 5, moet je dan eens kijken welke clubs er voor je komen. Ik denk dat hij qua talent echt wel beter verdiend dan Spurs. Ik zie in hem meer de opvolger van Pep o.i.d. Dat is wel echt een enorme gamble hé. Zelfs als hij zo goed als Pep kan worden, nu cashen bij een goede club is zoveel logischer. Stel hij blijft nog twee jaar bij Feyenoord, en door leegloop, wat pech, en goede jaren van Ajax/PSV wordt ie 2x derde en geen groot Europese run. Dan kan die daarna misschien nog naar Bournemouth of zo, maar dan komen de Tottenham's van deze wereld niet meer. En, als hij er het zo goed is, moet hij het ook op een hoger niveau laten zien nu. Dan is Spurs toch een enorm goede stap? Vechten voor plek 4 in Premier League is toch heerlijk. Mocht hij daar ook uitblinken kan hij veel sneller naar de echte wereldtop. Ondertussen financieel enorm vooruit. En mocht jij daar falen, wat ook heel makkelijk is, krijgt hij zeker nog wel een kans bij een iets kleinere club (Ajax graag 😄) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten