Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Niks is erger dan het verliezen van een kind, toch verbroederd het verliezen van een dierbare. Voor mij was het een van de laatste eerste keren. De eerste keer kampioen zonder mijn vader. Een dag met een keiharde glimlach, maar ook met een traan. Kijk nu de huldiging terug en wat een mooi feest is dit zeg en wat een mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net thuis uit Rotterdam na gisteren en vandaag wel redelijk naar de gedver zeg maar.
Wat een feest en wat een mensen zeg. Stond vandaag gewoon op het Hofplein te kijken op een scherm omdat de andere 5/6 zones al helemaal vol waren. Zelfs op het Hofplein stond ik nog een metertje of 100 van het scherm af. Niet normaal hoe druk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren is toch wel één van de meest bewogen dagen van mijn (overigens nog prille) leven. Zes jaar geleden was het vanuit Ahoy en later de binnenstad al enorm genieten, maar om dit hele feest nu in de Kuip mee te maken was wel echt héél bijzonder. Toch duurde de blijdschap niet bijster lang, daar ik halverwege de avond - juist toen de terugreis net werd ingezet - het telefoontje kreeg dat m'n opa na een dagenlange strijd het tijdelijke voor het eeuwige ingeruild heeft. Ik wist dat deze kans bestond en had ook vaststaan dat ik z.s.m. huiswaarts zou keren mocht zijn situatie vluchtig bergafwaarts gaan, maar uiteindelijk ging het toch sneller dan verwacht. Het bracht een emotionele achtbaan der uitersten met zich mee die ik niet eerder zo mee heb gemaakt (of nog vaker hoop mee te maken). 

Het was een prachtige dag voor de club en daarmee ook een schitterende ervaring, maar voorlopig blijft - ondanks de blijdschap die zeker bestaat - vooral een hele wrange smaak hangen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Gecondoleerd en sterkte @Urbeto Enorm klote op zo'n mooie dag.

1 uur geleden zei PJHoutman:

Gecondoleerd @Urbeto

1 uur geleden zei Kyrill:

Gecondoleerd en sterkte @Urbeto

1 uur geleden zei Bogatyr:

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie @Urbeto

1 uur geleden zei Arezo:

Sterkte de komende tijd voor jou en je familie.  #YNWA

56 minuten geleden zei FlyD:

Sterkte @Urbeto

23 minuten geleden zei Djordison:

Pfoeh, heel dubbel zeg. Onwijs veel sterkte en gecondoleerd @Urbeto

Dank heren! Wordt gewaardeerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Ow wat naar @Urbeto sterkte de komende tijd

1 uur geleden zei Vitesse88:

Sterkte @Urbeto🙏🏻

59 minuten geleden zei Richarð.:

Sterkte en gecondoleerd @Urbeto

38 minuten geleden zei Djurovski:

Sterkte @Urbeto Zeer dubbel gevoel moet dit geven

Bedankt mannen. Het geeft zeker een heel dubbel gevoel. Toch heeft hij een prachtige leeftijd bereikt en daar dementie je dierbaren al van je weg voert voordat de dood intreedt, is het ergens ook wel goed zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites