Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Beppu:

Weet iemand hoelang het normaliter duurt voordat items in de fanshop weer op voorraad komen, of is dit volledig afhankelijk van het product opzich?

Heb vanmiddag wat nieuwe sportkleding gehaald, alleen Dit hele ondeugende jasje is niet meer in M beschikbaar helaas. Daarmee is het toch wel flaneren geblazen straks op het kampioensfeest.

Ik ben al bijna kwartier aan het zoeken, nergens te krijgen :cry: Dichts in de buurt komt is Colombia of Ajax;e:slotje:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kwaliteit is inderdaad nog even afwachten, maar ben zelf wel echt fan van de design stijl die Castore vaak hanteert. Vind de shirts van Rangers en Newcastle echt heel vet beide. Strak maar redelijk simpel design waardoor ik het vrij classy over vind komen. Ben echt benieuwd naar de shirts volgend seizoen

Positief is het wel dat de commerciële mogelijkheden veel groter worden voor Feyenoord. Als ze het goed spelen kunnen ze in Mexico denk ik echt een grote slag gaan slaan volgend seizoen (en hopelijk nog vele seizoenen haha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komen volgens mij ook vier (?) varianten aan. Drie uitshirts en één thuisshirt ofcourse. Kleurendesigns waren volgens mij ook al bekend, groen wit :< blauw wit en nog eentje waarvan ik de kleurencombi vergeten ben. Heb vorig seizoen, toen Castore voor het eerst werd genoemd als potentiële nieuwe Feyenoord sponsor, meteen shirtje van Wolves gekocht om de kwaliteit te keuren en dat shirtje bevalt me meer dan prima. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Zag alleen even een flits van die handsbal, maar waarom was dat geen penal?

Flipperkast handsbal, ging via meerdere lichaamsdelen tegen de arm. Weet de precieze regels niet, maar volgens mij is dat ook reglementair geen penalty. Net zoals het geen penalty is als je een bal slidend blokt en in die blok gaat de bal via de grond tegen je arm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites