Kyrill Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 16 uur geleden zei Beppu: Weet iemand hoelang het normaliter duurt voordat items in de fanshop weer op voorraad komen, of is dit volledig afhankelijk van het product opzich? Heb vanmiddag wat nieuwe sportkleding gehaald, alleen Dit hele ondeugende jasje is niet meer in M beschikbaar helaas. Daarmee is het toch wel flaneren geblazen straks op het kampioensfeest. Ik ben al bijna kwartier aan het zoeken, nergens te krijgen Dichts in de buurt komt is Colombia of Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Dat is niet zo vreemd, want onder Adidas is Feyenoordkleding enkel bij Feyenoord zelf verkrijgbaar. Bespaar jezelf de moeite dus maar. Met Castore wordt dit beter, al is het dan weer de vraag hoe de kwaliteit gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 De kwaliteit is inderdaad nog even afwachten, maar ben zelf wel echt fan van de design stijl die Castore vaak hanteert. Vind de shirts van Rangers en Newcastle echt heel vet beide. Strak maar redelijk simpel design waardoor ik het vrij classy over vind komen. Ben echt benieuwd naar de shirts volgend seizoen Positief is het wel dat de commerciële mogelijkheden veel groter worden voor Feyenoord. Als ze het goed spelen kunnen ze in Mexico denk ik echt een grote slag gaan slaan volgend seizoen (en hopelijk nog vele seizoenen haha) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Er komen volgens mij ook vier (?) varianten aan. Drie uitshirts en één thuisshirt ofcourse. Kleurendesigns waren volgens mij ook al bekend, groen wit blauw wit en nog eentje waarvan ik de kleurencombi vergeten ben. Heb vorig seizoen, toen Castore voor het eerst werd genoemd als potentiële nieuwe Feyenoord sponsor, meteen shirtje van Wolves gekocht om de kwaliteit te keuren en dat shirtje bevalt me meer dan prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Mats op de persconferentie, heerlijk nuchtere gozer is het toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Matchdayyyyy, en 1tje waarvoor ik wel spanning heb zeg. Helaas weer een oefenwedstrijd met de korfbal, maar misschien kan ik 2e helft stukje kijken in de kantine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Feyenoord, Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Heel benieuwd naar zowel Feyenoord als Roma vanavond. Hopelijk Dybala & Tammy vs Hancko en Trauner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Poh jongens, zenuwen beginnen toch wel langzaamaan te komen hoor... Heel benieuwd wat we op de mat kunnen leggen vanavond. Hopelijk vanavond iets minder vleugellam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 10 uur geleden zei bas huijsmans: Feyenoord, Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag? 1-1 gelijkspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 We gaan eraf boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 De twee kneuzen staan weer op de flanken, was al een groot succes in de vorige wedstrijd tegen Roma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: 1-1 gelijkspelen. “Wij gaan gelijkspelen, alleen met hoeveel is de vraag” bekt wel minder lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Wat is dit voor fascistische teringherrie joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Pff Geertruida niet best in de eerste minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Issie nooit. Hartman ook weer het IQ van een paasei met deze overtreding. Ik vind het helemaal niks die gozer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 4 minuten geleden zei Arezo: Issie nooit. Hartman ook weer het IQ van een paasei met deze overtreding. Ik vind het helemaal niks die gozer. Die jongen heeft een soort ongezonde opgefoktheid over zich. Is net een fanatieke supporter maar die dan op het veld speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Precies dat. Verschrikkelijk einde van de carrière van Cristante dit. Hoop dat hij ooit normaal kan lopen en weer kan spelen met zijn kinderen. Oh, het gaat alweer. Jankebalk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Zag alleen even een flits van die handsbal, maar waarom was dat geen penal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Zojuist zei Chiemel: Zag alleen even een flits van die handsbal, maar waarom was dat geen penal? Denk omdat het allemaal van zo dichtbij en onbewust was. Kan ik wel mee leven. Licht ontvlambare bedoening allemaal. Zolang je je kop erbij houdt heb je in eerste instantie profijt van al die onderbrekingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Zojuist zei Chiemel: Zag alleen even een flits van die handsbal, maar waarom was dat geen penal? Flipperkast handsbal, ging via meerdere lichaamsdelen tegen de arm. Weet de precieze regels niet, maar volgens mij is dat ook reglementair geen penalty. Net zoals het geen penalty is als je een bal slidend blokt en in die blok gaat de bal via de grond tegen je arm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Deze wedstrijd is nu al slecht voor m'n hart. En wat een open inrichting is die bank van Roma toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Keepertje van Roma oogt niet heel best. Gewoon wat vaker schieten, denk deze grabbelaar dan wel kan gaan vissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Bijlow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Lullige kutgoal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten