aron24 Gepost April 13 Share Gepost April 13 Knap schot hoor van Wieffer, die tot dan toe niet zijn meest gelukkige wedstrijd. Met die stuit onhoudbaar voor de keeper natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost April 13 Share Gepost April 13 Lekker ook dat Jahanbakhsh ''in de weg'' staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost April 13 Share Gepost April 13 Dan valt hij ineens goed. Zo waar een prima actie van Idrissi en Jahanbakhsh zit er gelukkig niet aan. Heerlijk hoor dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 13 Share Gepost April 13 Idrissi man of the match. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost April 13 Share Gepost April 13 Haha, net genoeg zeg. Wat een klasse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost April 13 Share Gepost April 13 Verdomme jongens wat is die Kokcu heerlijk aan het stieren vandaag. Wat een speler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 13 Share Gepost April 13 Poh, als scouts dit als examen zagen voor Kokcu, dan is die cum laude geslaagd. Danilo zou worden teruggezet naar de brugklas. Wat een slechte invalbeurt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 13 Share Gepost April 13 8 minuten geleden zei MetalMichael: Poh, als scouts dit als examen zagen voor Kokcu, dan is die cum laude geslaagd. Danilo zou worden teruggezet naar de brugklas. Wat een slechte invalbeurt. Ik hoorde iets van interesse topclubs idd. Is dat niet wat hoog gegrepen voor hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 13 Share Gepost April 13 4 minuten geleden zei The Saint: Ik hoorde iets van interesse topclubs idd. Is dat niet wat hoog gegrepen voor hem. Ik vind dat echt heel moeilijk in te schatten. Hij zal daar moeite hebben om in het elftal te komen, maar voor de clubs aan de onderkant van de top of de bovenkant van de subtop zie ik hem wel van waarde zijn. Fijne voor Feyenoord is dat hij hoog op lijstjes in de PL staat, dat zorgt voor een mooie transfersom uiteindelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 13 Share Gepost April 13 31 minuten geleden zei MetalMichael: Poh, als scouts dit als examen zagen voor Kokcu, dan is die cum laude geslaagd. Danilo zou worden teruggezet naar de brugklas. Wat een slechte invalbeurt. Masterclass. Was overal, heel ziek. Vond Danilo trouwens meer dan prima invallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 13 Share Gepost April 13 21 minuten geleden zei MetalMichael: Ik vind dat echt heel moeilijk in te schatten. Hij zal daar moeite hebben om in het elftal te komen, maar voor de clubs aan de onderkant van de top of de bovenkant van de subtop zie ik hem wel van waarde zijn. Fijne voor Feyenoord is dat hij hoog op lijstjes in de PL staat, dat zorgt voor een mooie transfersom uiteindelijk. Denk ook wel dat Kökcu flink zal moeten wennen aan het tempo in de PL. Heeft onder Slot echt stappen gemaakt, maar een atleet is het niet en zal het waarschijnlijk ook nooit echt worden. Misschien dat ze ondertussen op een ander niveau mikken, maar een stap a lá Wijnaldum naar Newcastle zou m.i. niet verkeerd zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 13 Share Gepost April 13 17 minuten geleden zei PJHoutman: Denk ook wel dat Kökcu flink zal moeten wennen aan het tempo in de PL. Heeft onder Slot echt stappen gemaakt, maar een atleet is het niet en zal het waarschijnlijk ook nooit echt worden. Misschien dat ze ondertussen op een ander niveau mikken, maar een stap a lá Wijnaldum naar Newcastle zou m.i. niet verkeerd zijn. Eens, dan is dit tempo de norm. Vond het indrukwekkend dat hij het ook (weer) tot ver in de blessuretijd vol kon houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 13 Share Gepost April 13 Gaat gewoon de Europese subtop halen. De smaragd van Schalkwijk Kwam hem weleens tegen hierzo. Komt dan toch wel dichtbij. Echt knap hoe hij zich ontwikkeld heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 14 Share Gepost April 14 Dirigent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 14 Share Gepost April 14 Das @Pieter toch? Ik zag net de samenvatting van Man Utd en hij doet me echt wel denken aan Bruno Fernandes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 14 Share Gepost April 14 Expected goals Feyenoord 0,59 - Roma 2,04 Vond ik wel opmerkelijk en onverwacht. Desalniettemin hoop dat jullie het gaan redden volgende week! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 14 Share Gepost April 14 Door een penalty schiet die altijd wel wat omhoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 14 Share Gepost April 14 Mijn God zeg. Wat heb ik Kokcu zien schitteren zeg, en dat tijdens de Ramadan. Niet normaal. Ja, we zijn soms door het oog van de naald gekropen, en ja we waren echt vleugellam maar overall echt een verdiende overwinning. Het voetbal wint het van het afbreukvoetbal. Lekker voor Mou want sjonge jonge als je zulke voetballers tot je beschikking hebt kan je toch wel meer laten zien dan dat Roma heeft gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost April 14 Share Gepost April 14 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Mijn God zeg. Wat heb ik Kokcu zien schitteren zeg, en dat tijdens de Ramadan. Niet normaal. Ja, we zijn soms door het oog van de naald gekropen, en ja we waren echt vleugellam maar overall echt een verdiende overwinning. Het voetbal wint het van het afbreukvoetbal. Lekker voor Mou want sjonge jonge als je zulke voetballers tot je beschikking hebt kan je toch wel meer laten zien dan dat Roma heeft gedaan. Je hebt volgende week nog een pot, hè. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 14 Share Gepost April 14 1 uur geleden zei Arezo: Door een penalty schiet die altijd wel wat omhoog. Die penalty en die bal van de lijn zijn denk ik haast 1,5 xG. Penalty is uit mijn hoofd 0,78. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 14 Share Gepost April 14 2 uur geleden zei Thierryvane: Je hebt volgende week nog een pot, hè. Ja natuurlijk, had het alleen puur over deze wedstrijd. Ik zie het ook wel echt 50-50 in maar zie zeker kansen. Ik zou persoonlijk wel met Paixao gaan starten op de positie van Jan. Volgens mij is Jan geen moslim maar het lijkt wel alsof die meedoet aan de Ramadan want wat deze vent laat zien is echt onder elke grens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost April 14 Share Gepost April 14 (edited) Misschien moet je gewoon wat meer genieten van het feit dat je kampioen wordt en wellicht in de halve finale van de Europa League staat in plaats van in elke post een of twee basisspelers af te branden. Edited April 14 by Bolderbast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost April 14 Share Gepost April 14 28 minuten geleden zei Bolderbast: Misschien moet je gewoon wat meer genieten van het feit dat je kampioen wordt en wellicht in de halve finale van de Europa League staat in plaats van in elke post een of twee basisspelers af te branden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 14 Share Gepost April 14 'Borussia Dortmund is overtuigd en wil in gesprek met Kökcü' https://www.fr12.nl/nieuws/borussia-dortmund-is-overtuigd-en-wil-in-gesprek-met-kokcu Zou ik een mooie club voor hem vinden. Bundesliga past denk ik ook wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 14 Share Gepost April 14 58 minuten geleden zei 007mark: 'Borussia Dortmund is overtuigd en wil in gesprek met Kökcü' https://www.fr12.nl/nieuws/borussia-dortmund-is-overtuigd-en-wil-in-gesprek-met-kokcu Zou ik een mooie club voor hem vinden. Bundesliga past denk ik ook wel Eens. Zag het bericht net ook en dacht direct: De perfecte vervolgstap. Bellingham gaat daar toch vertrekken dus je weet dat er een plaatsje vrij komt. Je gaat ieder jaar CL spelen en Dortmund 'gunt' spelers ook een stap hogerop zodra ze er rijp voor zijn. Mooi basisbedrag met een doorverkooppercentage en je kan later hopelijk nog eens aan Kokcu verdienen als Feyenoord zijnde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts