PJHoutman Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Op 7-4-2023 om 21:45 zei cimbomcu: Wat een onzin. Overal ter wereld krijg je van alles over je heen als spelers bij de tegenstanders gaan lopen juichen. Ik denk verder dat ik niet goed word begrepen, tuurlijk is het probleem groter dan Feyenoord en kunnen jullie terecht andere clubs erbij halen. Ik geef alleen aan dat als het gaat om de klassieker, om Feyenoord-Ajax het een Feyenoord probleem is. De haat tegen Ajax is ongezond en gevaarlijk en het is elke keer wachten op tot er iets vreselijks gebeurt. Ik heb volgens mij voorbeelden genoeg erbij gehaald, gebeurt dat ergens anders? Volgens mij niet. Ik geef alleen aan dat wanneer je het probleem wil aanpakken, je het probleem ook moet erkennen. Freek Jansen gaf bijvoorbeeld ook aan dat de wedstrijd al begint in De Kuip met maximale spanning, en dan komt er zo'n opzwaaiend liedje voor de wedstrijd met vreemde teksten die het ook aanwakkert. Je kan ook normaal doen. Diezelfde Freek Jansen krijgt gekke reacties en dreigende Feyenoord supporters wanneer hij De Kuip binnen treedt omdat hij iets met Ajax zou hebben.. https://www.parool.nl/nieuws/ajaxfans-roepen-op-tot-geweld-tegen-rotterdam~b128cd3d/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F "De haat van Feyenoord richting Ajax is een eenzijdig probleem" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Gelijk nostalgische gevoelens naar die Albert Heijn kampioenstenues. Wat stond het mooi op ons one season wonder Nicolai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 15 minuten geleden zei Beppu: Gelijk nostalgische gevoelens naar die Albert Heijn kampioenstenues. Wat stond het mooi op ons one season wonder Nicolai Dat seizoen stond alles goed bij ons one season wonder Nicolai zeg. Wat een seizoen had hij eigenlijk he en hoe bijzonder is het dat het daarna echt nergens meer gelukt is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Camerapunt deze keer niet hoger gezet door ESPN. Niet ideaal, maar goed. Is niet anders. Hopelijk weer 3 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Zojuist zei 007mark: Camerapunt deze keer niet hoger gezet door ESPN. Niet ideaal, maar goed. Is niet anders. Hopelijk weer 3 puntjes. Hadden ze geen tijd meer voor las ik. Weet niet wat ik irritanter vindt, de palen of het rare camerastandpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Kan mij niet herinneren wanneer we voor de lastste keer een spits hebben gehad met deze voetbalkwaliteiten, ongelofelijk. Denk Van Persie, al was die in zijn 2e periode wel al aan het afbouwen. Dus ik zeg Cruz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 5 minuten geleden zei 007mark: Kan mij niet herinneren wanneer we voor de lastste keer een spits hebben gehad met deze voetbalkwaliteiten, ongelofelijk. Denk Van Persie, al was die in zijn 2e periode wel al aan het afbouwen. Dus ik zeg Cruz. Die heb jij helemaal niet meegemaakt. Wel veel parallellen tussen die twee als spelers, Santi wel iets constanter denk ik. Of vooral minder lui Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Leuk grapje van Kokcu toen Weiffer een hoofdwondje had. Hij zei; aansteker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 24 minuten geleden zei PJHoutman: Die heb jij helemaal niet meegemaakt. Wel veel parallellen tussen die twee als spelers, Santi wel iets constanter denk ik. Of vooral minder lui Klopt, maar heb nog wel enigszins historisch besef. Hopelijk straks Bullaude weer wat speeltijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Beste spits sinds heeel lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Jammer dat het tot één seizoen beperkt gaat blijven. Man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Hij is nu inderdaad wel iets teveel in vorm om nog een seizoen te kunnen behouden ben ik bang. Of hij en zijn familie moeten anders beslissen. Graag wel minimaal 40 miljoen hoor. Deze speler is niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Gimenez. Hou even op hoor. Echt ziekelijk hoe goed die man in de tijdspanne van nog geen één seizoen is geworden. Je zag aan het begin van het seizoen wel dat er veel potentie in zat, maar kwam soms toch wat houterig over. Al is dat niet echt het goede woord, maar bij gebrek aan beter. Is echt als een raket gegaan, zijn ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 4 minuten geleden zei 007mark: Hij is nu inderdaad wel iets teveel in vorm om nog een seizoen te kunnen behouden ben ik bang. Of hij en zijn familie moeten anders beslissen. Graag wel minimaal 40 miljoen hoor. Deze speler is niet normaal. Feyenoord krijgt maar 50% toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Feyenoord krijgt maar 50% toch? "Feyenoord zal in eerste instantie beschikken over vijftig procent van de transferrechten. In een later stadium kunnen de Rotterdammers de overige transferrechten kopen tot maximaal negentig procent." Zo beschrijft FR-Fans het. De precieze details weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 WTF zijn dit voor aanvallen joh? Gimenez heeft toch al soort van gezegd dat hij nog een seizoen wilt blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 (bewerkt) Feyenoord had verplichte koopopties o.b.v. prestaties. Inmiddels al 70% in bezit en kunnen vrijwillig nog eens 20% bijkopen tot 90%. Weer lekker kooltje hoor Goeie actie van Orkun ook. Santi kan gewoon nog topscorer worden joh @Arezo Je weet best hoe gaat in de voetbalwereld. Vallen we Santi niet op aan, maar als Benfica, Manchester United of een andere club uit de PL aankomt, gaat Feyenoord echt wel meewerken. Als mega biedingen zijn. 9 april 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Dennis te Kloese masterclass #winbeleid Mourinho zal wel met angstzweet zitten te kijken hoe wij het grote RKC helemaal aan diggelen tikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2023 Share Geplaatst 9 april 2023 (bewerkt) Weer 1 weggestreept, keurig 9 april 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Op 9-4-2023 om 10:51 zei PJHoutman: https://www.parool.nl/nieuws/ajaxfans-roepen-op-tot-geweld-tegen-rotterdam~b128cd3d/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F "De haat van Feyenoord richting Ajax is een eenzijdig probleem" Individuen vs het collectief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Onverbeterlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Aansteker telde inderdaad dubbel blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Zou een mooie opsteker zijn voor Feyenoord. Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1074569/feyenoord-heeft-transferrechten-gimenez-binnenkort-voor-90-procent-in-handen.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 (bewerkt) Gewoon gevolg van de afgesproken constructie waarbij ze bij bepaalde doelstellingen transferrechten kunnen/moeten kopen. X aantal doelpunten, x aantal wedstrijden etc. 4 miljoen voor de eerste 50%, 4 miljoen voor de overige 40%. Jaartje in de CL doorontwikkelen en dan voor 40 miljoen vertrekken ofzo. 12 april 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten