ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Was even vergeten dat juichen tegen je oude club verboden is. Haha gaat toch om de manier waarop joh. Heb die blaaskaak nog nooit zo overdreven zien juichen, maar goed boontje komt om z'n loontje dat zie je wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Zal ongetwijfeld een hoop loskomen bij zo'n jongen na al die dreigementen van de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 4 minuten geleden zei Thierryvane: Zal ongetwijfeld een hoop loskomen bij zo'n jongen na al die dreigementen van de afgelopen jaren. Oh dat zal best maar of het nou echt wijsheid is wat die heeft gedaan. Over twee weken zal het wel weer geweldig worden in de Kuip voor m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha gaat toch om de manier waarop joh. Heb die blaaskaak nog nooit zo overdreven zien juichen, maar goed boontje komt om z'n loontje dat zie je wel weer. Doe toch eens fucking normaal joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Doe toch eens fucking normaal joh. ?? Ik refereer naar de uitslag van de wedstrijd, niet naar iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Die hele pathologische haat tegen Berghuis omdat hij nu toevallig voor Ajax is gaan spelen is zo ongekend sneu. En ja, sommige Ajacieden deden dat met Vermeer, en ja, Berghuis is een enorme zakkenwasser, want dat was hij bij ons al. Maar dat ‘we’ daar nog zo mee bezig zijn toont alleen maar aan hoe ongelooflijk klein er gedacht wordt. - Koploper, 6 punten los - Europees finalist geweest, nu weer een succesvolle campagne - Spelers die zich in rap tempo ontwikkelen tot topspelers in de Eredivisie (Wieffer, Gimenez, Kökcu, Geertruida). - Eerste uitzege in de Arena in 15 jaar En waar gaan we het over hebben? Over dat de analisten van de NOS niet lief genoeg zijn en over het juichen van Steven fucking Berghuis. Echt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 6 minuten geleden zei PJHoutman: Die hele pathologische haat tegen Berghuis omdat hij nu toevallig voor Ajax is gaan spelen is zo ongekend sneu. En ja, sommige Ajacieden deden dat met Vermeer, en ja, Berghuis is een enorme zakkenwasser, want dat was hij bij ons al. Maar dat ‘we’ daar nog zo mee bezig zijn toont alleen maar aan hoe ongelooflijk klein er gedacht wordt. - Koploper, 6 punten los - Europees finalist geweest, nu weer een succesvolle campagne - Spelers die zich in rap tempo ontwikkelen tot topspelers in de Eredivisie (Wieffer, Gimenez, Kökcu, Geertruida). - Eerste uitzege in de Arena in 15 jaar En waar gaan we het over hebben? Over dat de analisten van de NOS niet lief genoeg zijn en over het juichen van Steven fucking Berghuis. Echt hoor. Doe zelf ff fucking normaal joh, waarom zou je dat niet mogen benoemen? Doe even een beetje tranquillo en denk aan je hart. Geniet lekker van de zes punten los zoals je zelf zegt en maak je hier dan ook niet druk om. Dat ik het benoem betekend niet dat ik me er druk om maak, sterker nog ik vind het alleen maar mooi om te zien omdat wij zoals altijd niet met woorden antwoorden maar met daden. Nu weer rust in de toko, ok? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Als ik voor Feyenoord was zou ik ook een tering hekel hebben aan Berhuis. De ene supporter is misschien net wat fanatieker dan de ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Ik ben het wel met @PJHoutman eens hoor. Het is wat mij betreft een ontwikkeling die we nog door moeten maken als club. Ons eigen pad bewandelen en toch wat minder naar hunnie kijken. Zoals gisteren met de bus bijvoorbeeld ook. Ik snap dat het lang geleden is, maar je maakt hen echt groter dan ze zijn. Ja, het is de aartsrivaal en het is eindelijk weer eens gelukt. Het blijven toch maar drie punten en als je de titel niet pakt is het met terugwerkende kracht gênant. Berghuis ook, een enorme drive om te willen winnen. Zeker na alles wat er privé gebeurd is vind ik dat gedrag echt niet storend. Sterker nog, ik blijf hem (over het algemeen) realistisch vinden in zijn interviews. Gisteren ook weer. Prima dus. Gewoon doorgaan en hopen dat die lelijke netten weer eens weg kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Ik sta niet voor mezelf in (en ook niet voor Kyrill), als Xhaka naar de Spurs zou gaan. Dus snap Rene en Louis wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 9 minuten geleden zei Djordison: Ik ben het wel met @PJHoutman eens hoor. Het is wat mij betreft een ontwikkeling die we nog door moeten maken als club. Ons eigen pad bewandelen en toch wat minder naar hunnie kijken. Zoals gisteren met de bus bijvoorbeeld ook. Ik snap dat het lang geleden is, maar je maakt hen echt groter dan ze zijn. Ja, het is de aartsrivaal en het is eindelijk weer eens gelukt. Het blijven toch maar drie punten en als je de titel niet pakt is het met terugwerkende kracht gênant. Berghuis ook, een enorme drive om te willen winnen. Zeker na alles wat er privé gebeurd is vind ik dat gedrag echt niet storend. Sterker nog, ik blijf hem (over het algemeen) realistisch vinden in zijn interviews. Gisteren ook weer. Prima dus. Gewoon doorgaan en hopen dat die lelijke netten weer eens weg kunnen. Klasse post! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Ik heb geen zin om weer discusie van laatst naar boven te halen. Let and let live. Iedereen is anders als Berghuis wil juichen, lekker boeiend. Bijna niemand volgt tegenwoordig meer de carrière van een Totti of Steven Gerrard. Als je ergens meer gaat verdienen, kunnen alle fans wel gaan janken maar 9/10 supporters zo niet meer zouden zelf ook gedaan hebben. Is niet alleen de "fans en de spelers" we kunnen allemaal wel terecht haten op dat Telegraaf maar NOS en dat Studio Voetbal is ook echt geen haar beter en Rondo van Ziggo al helemaal niet. Spelers spelen nou eenmaal ook wel eens voor de rivaal, gaat al decennia zo, who cares. Je hebt ze in eigen huis verslagen na 15 jaar weer. Ja bedreigingen zijn kut heel vervelend praat ik ook totaal niet goed. Maar je moet het wel in perspectief zien, de waarde is laatste 10-20 jaar wel minder geworden elke BN er wordt bedreigd. Op social media (noem ze liever anti social media) is het de waan van de dag. Maar als je zoals Sunny Bergman belt en ermee confronteert zonder hun keyboardjes zijn ze toch zo stoer niet meer ineens, worden ze stil en gaan ze het ontkennen. Maar helaas gaat tegenwoordig ook steeds verder helaas zoals met fakkels naar politici hun huis toe. Mensen hebben gewoon korter en korter lontjes. Hoe je iets doet is wie je bent en zo doe je alles. Doe je gemeen en naar krijg je ook naar terug. Feyenoord is gewoon geweldig goed bezig. Laat Steven lekker vieren ik erger me al jaren juist dood aan spelers die helemaal niet vieren als ze tegen hun oude club scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 4 uur geleden zei Kyrill: Ik heb geen zin om weer discusie van laatst naar boven te halen. Let and let live. Iedereen is anders als Berghuis wil juichen, lekker boeiend. Bijna niemand volgt tegenwoordig meer de carrière van een Totti of Steven Gerrard. Als je ergens meer gaat verdienen, kunnen alle fans wel gaan janken maar 9/10 supporters zo niet meer zouden zelf ook gedaan hebben. Is niet alleen de "fans en de spelers" we kunnen allemaal wel terecht haten op dat Telegraaf maar NOS en dat Studio Voetbal is ook echt geen haar beter en Rondo van Ziggo al helemaal niet. Spelers spelen nou eenmaal ook wel eens voor de rivaal, gaat al decennia zo, who cares. Je hebt ze in eigen huis verslagen na 15 jaar weer. Ja bedreigingen zijn kut heel vervelend praat ik ook totaal niet goed. Maar je moet het wel in perspectief zien, de waarde is laatste 10-20 jaar wel minder geworden elke BN er wordt bedreigd. Op social media (noem ze liever anti social media) is het de waan van de dag. Maar als je zoals Sunny Bergman belt en ermee confronteert zonder hun keyboardjes zijn ze toch zo stoer niet meer ineens, worden ze stil en gaan ze het ontkennen. Maar helaas gaat tegenwoordig ook steeds verder helaas zoals met fakkels naar politici hun huis toe. Mensen hebben gewoon korter en korter lontjes. Hoe je iets doet is wie je bent en zo doe je alles. Doe je gemeen en naar krijg je ook naar terug. Feyenoord is gewoon geweldig goed bezig. Laat Steven lekker vieren ik erger me al jaren juist dood aan spelers die helemaal niet vieren als ze tegen hun oude club scoren. Ik krijg een beetje de indruk dat hier een discussie in oogschouw genomen wordt die hier helemaal niet gevoerd wordt. Als @ReneLeBlancstelt dat hij het wel ironisch vond dat Berghuis qua resultaat het deksel op de neus kreeg na z'n theatrale gejuich, wat is daar dan mis mee? Ik zie het niet als wraak, daarvoor is die miezerige Berghuis echt niet belangrijk genoeg, maar vind het wel ironisch dat iemand die de club genaaid heeft voor 'een stap hogerop' en wat meer centen nu in twee jaar tijd een Europese finale én een eventuele landstitel met Feyenoord mis lijkt te lopen. Dan kun je zoals PJ doet allemaal positieve punten aan gaan halen van de huidige situatie waarin de club verkeert, maar je gaat natuurlijk niemand wijsmaken dat Rene daar geen enkele boodschap aan heeft. Het een sluit het ander simpelweg niet uit. In dat licht begrijp ik ook niet waarom de bedreigingen er in dit gesprek bijgetrokken worden. Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat eenieder hier dat afkeurt, maar dat was de discussie helemaal niet. De aanleiding voor het bagatelliseren van deze bedreigingen - of het 'in perspectief zien', zo je wilt - mis ik eerlijk gezegd ook volledig. 4 uur geleden zei Djordison: Ik ben het wel met @PJHoutman eens hoor. Het is wat mij betreft een ontwikkeling die we nog door moeten maken als club. Ons eigen pad bewandelen en toch wat minder naar hunnie kijken. Zoals gisteren met de bus bijvoorbeeld ook. Ik snap dat het lang geleden is, maar je maakt hen echt groter dan ze zijn. Ja, het is de aartsrivaal en het is eindelijk weer eens gelukt. Het blijven toch maar drie punten en als je de titel niet pakt is het met terugwerkende kracht gênant. Als je denkt dat de bus opwachten het pure resultaat van de Rotterdamse afgunst richting Ajax is en niet het feit dat de op papier grootste horde voor een eventuele landstitel overwonnen is, denk ik eerlijk gezegd niet dat je er wat van begrijpt. Je pakt drie punten in een klassiek 'zes puntenduel', dat mag natuurlijk gepaard gaan met enorme vreugde. Het zou gênant zijn wanneer Feyenoorders zich nu uit zouden spreken dat de landstitel al binnen is. Echter, binnen de club en de supporterskringen waar ik in vertoef, ligt de focus op de 8 finales die nog komen gaan. Van hoogmoed is geen sprake, van enthousiasme na een historische overwinning overduidelijk wel. Daar lijkt me niets mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 10 minuten geleden zei Urbeto: Als je denkt dat de bus opwachten het pure resultaat van de Rotterdamse afgunst richting Ajax is en niet het feit dat de op papier grootste horde voor een eventuele landstitel overwonnen is, denk ik eerlijk gezegd niet dat je er wat van begrijpt. Je pakt drie punten in een klassiek 'zes puntenduel', dat mag natuurlijk gepaard gaan met enorme vreugde. Het zou gênant zijn wanneer Feyenoorders zich nu uit zouden spreken dat de landstitel al binnen is. Echter, binnen de club en de supporterskringen waar ik in vertoef, ligt de focus op de 8 finales die nog komen gaan. Van hoogmoed is geen sprake, van enthousiasme na een historische overwinning overduidelijk wel. Daar lijkt me niets mis mee. Je kan toch niet ontkennen dat het één met het ander te maken heeft. Juist omdat het zo lang geleden op de rivaal is, is het zo uitzinnig. Ik was ook euforisch en zeker ook omdat het zo lang geleden is. Ik vind alleen dat daar zo uitgelaten op reageren afbreuk doet aan de beweging die we ingezet zijn. Ik kreeg er namelijk een beetje DVD-vibes. Deze reactie maakt jezelf kleiner dan je bent en de tegenstander groter dan hij zou moeten zijn. Maar goed, wellicht dat ik van nature wat gereserveerder ben in dit soort dingen. Het kwam bij mij over alsof we de titel al binnen hadden, zeker omdat we van Ajax hebben gewonnen. Daar wil ik gewoon nog even mee wachten, juist doordat er nog acht finales komen. En één keer wedstrijd als Excelsior uit zoals in 2017 en komt enorme druk op te staan. Mag je mij niet begrijpen, maar dat is waarom ik er zo over denk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Urbeto: Dan kun je zoals PJ doet allemaal positieve punten aan gaan halen van de huidige situatie waarin de club verkeert, maar je gaat natuurlijk niemand wijsmaken dat Rene daar geen enkele boodschap aan heeft. Het een sluit het ander simpelweg niet uit. Het gaat mij er vooral om dat we (terecht of onterecht) de reputatie van kleine jaloerse tokkieclub hebben. Door constant maar door te zaniken over Berghuis (maar ook over de NOS, of over de ‘KNJB’) houden we die reputatie in stand, en ik ben daar totaal geen fan van, des te meer omdat er op dit moment zoveel goede dingen te belichten zijn. 20 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Ik kan die zo 2-3 keer achter elkaar kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Ik zit alweer te wachten op de Dickvoormekaar podcast. Dat is normaal gesproken al genieten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 De General heeft zijn contract verlengd tot 2026. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: De General heeft zijn contract verlengd tot 2026. Lekker man. En wie is dat als vragen mag? Ik gok Saint Kokcu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Lekker weekje zo hoor met Luts en de Apotheker. Nu Slot nog ff, Kökcu geloof ik niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: En wie is dat als vragen mag? Ik gok Saint Kokcu? De Kale Kletser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 21 minuten geleden zei Lenstra: De Kale Kletser Dat maakt alleen maar onduidelijker dan duidelijker voor me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Dat maakt alleen maar onduidelijker dan duidelijker voor me Gernot Trauner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten