Urbeto Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 2 uur geleden zei Arezo: HAHAHAHHAHAHAHAHA! Wie is deze Pipo de Clown?! Hij noemt zichzelf de voetbaladvocaat. Maar iemand die zich in minder dan 2 minuten zó ongeloofwaardig maakt, zou ik persoonlijk niet snel inhuren @Kyrilleerste overwinning in de Arena sinds 2005. Prachtige, historische prestatie. Op naar Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 4 uur geleden zei Urbeto: Dit is wel heerlijk he? Hoogmoed komt voor de val Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Goedemorgen kameraden! Zal de tv van @cimbomcu nog intact zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Heel fijn dat AZ verliest blijft de voorsprong 6 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Van harte gefeliciteerd heren, kampioenschap is wel een feit denk ik zo. Vond bij Feyenoord vooral spelmaker Makkelie en de spits Dieperink uitstekend spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 14 minuten geleden zei cimbomcu: Van harte gefeliciteerd heren, kampioenschap is wel een feit denk ik zo. Vond bij Feyenoord vooral spelmaker Makkelie en de spits Dieperink uitstekend spelen. Hehe ik vind hem mooi. @MetalMichael aai die is wel heftig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Oei oei oei. Sta je 6 punten los en dan laat je je verleiden tot zo’n ‘grap’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Laat ik het dan herformuleren naar: Ik hoop dat je het een plekje kan geven @cimbomcu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Jammer, ik heb m niet meegekregen. Maar goed, 6 punten los. Mooi programma nog voor de boeg, lesje Mourinho bal krijgen, 5 april nog een keer Ajax op de kloten geven en dan nog Spakenburg in de finale. Wat een beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Kansloos "grapje". Mag best wat mee gedaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 4 minuten geleden zei Mansveld: Kansloos "grapje". Mag best wat mee gedaan worden. Is al gebeurd, wees niet bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 https://1908.nl/artikelen/gimenez-juicht-voor-f-side-ik-zag-een-grote-mexicaanse-vlag-hangen Was een mooi beeld na de 0-1. Oeps, snel terug over de boarding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 18 minuten geleden zei MetalMichael: https://1908.nl/artikelen/gimenez-juicht-voor-f-side-ik-zag-een-grote-mexicaanse-vlag-hangen Was een mooi beeld na de 0-1. Oeps, snel terug over de boarding. Heb je ook gezien wat Alireza deed bij dit moment? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Heb je ook gezien wat Alireza deed bij dit moment? John Coffey momentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 2 uur geleden zei MetalMichael: Is al gebeurd, wees niet bang. Toch bijzonder dat een ander voor een zelfde onsmakelijk grap even van het forum moest verdwijnen. We houden het maar op voorkeur van de staf, zoals wel vaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Allemachtig, laten we vooral niet te kleinzerig gaan doen zeg. Zoveel was er niet aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 27 minuten geleden zei Mansveld: Toch bijzonder dat een ander voor een zelfde onsmakelijk grap even van het forum moest verdwijnen. We houden het maar op voorkeur van de staf, zoals wel vaker. Tsja, die had waarschijnlijk al wat meer op z'n kerfstok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Wat is die van de Vaart toch een ongelofelijke sipneus zeg. Vind het sowieso opmerkelijk dat mensen met zo'n uitgesproken clubvoorkeur 'objectief' analyses moeten maken. Die man kan het niet eens over zijn hart verkrijgen om een positief woord over Feyenoord uit te brengen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Datzelfde kan je over Van Hooijdonk richting Ajax zeggen. Gewoon lekker laten gaan joh, alsof het ook maar iemand interesseert wat Van der Vaart ergens van vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Er is in Nederland maar een beperkt aantal analisten (op radio en tv) echt de moeite van het beluisteren waard. Waarvan de meeste ook alleen maar in de rust of na afloop, als ze hun mening geven over iets dat ze ook daadwerkelijk hebben gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 En dan dat juichen van Berghuis. Mooier ga je ze niet krijgen met zo'n uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 42 minuten geleden zei MetalMichael: Tsja, die had waarschijnlijk al wat meer op z'n kerfstok. Volgens mij had @PatjePauw weinig tot geen achter zijn naam staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 (bewerkt) EDIT:Trouwens, dit mag de staf lekker uitzoeken. 20 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 28 minuten geleden zei ReneLeBlanc: En dan dat juichen van Berghuis. Mooier ga je ze niet krijgen met zo'n uitslag. Was even vergeten dat juichen tegen je oude club verboden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten