Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Beppu:

Hands bestaat blijkbaar niet meer tegen Feyenoord:cab:

Dit was geen strafbaar hands. Bal wordt vlak voor hem van richting veranderd, kan hij weinig aan doen. 

Ik word wel een beetje moe van Slot, maar ook van constant in beeld brengen van Slot na een beslissing die tegen Feyenoord gaat. Zo trekt het beeld wel heel erg scheef, want er zijn natuurlijk veel meer trainers die dit doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Dit was geen strafbaar hands. Bal wordt vlak voor hem van richting veranderd, kan hij weinig aan doen. 

Ik word wel een beetje moe van Slot, maar ook van constant in beeld brengen van Slot na een beslissing die tegen Feyenoord gaat. Zo trekt het beeld wel heel erg scheef, want er zijn natuurlijk veel meer trainers die dit doen. 

Maakt niet uit Uefa Maffia!!!

Wel apart, want Idrissi had hem voor het inkoppen als van Ewijk hem niet raakt. Idrissi had hem 100% zeker gemist, maar dat terzijde.

Heerlijk begin verder zeg. Echt lekker dat Santi nu gewoon de eerste spits is. Zit zo veel meer in dan Danilo. Gaan we nog veel plezier aan beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze maakten het onnodig zeg 2e helft, ook vrijwel niets meer aan kansen gecreëerd. Tegengoal zag je ook wel aankomen, maar wel typisch dat dan zo'n geweldige streep is :D Invallers vond ik echt bedroevend vandaag, met name Alireza en Taabouni. Die hebben echt niets goed gedaan vandaag. Danilo nog wel een schotkans, die best erin had gemogen.

Klote dat Kökcü de wedstrijd van zaterdag mist, want dat is de motor van dit team. Hopelijk dan Bullaude en geen Taabouni op zijn plek. Al verwacht ik zelf Dilrosun die naar het middenveld schuift met Wieffer en Timber erbij. En dan Idrissi en Alireza op de flanken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-2-2023 om 15:09 zei Beppu:

Maakt niet uit Uefa Maffia!!!

Wel apart, want Idrissi had hem voor het inkoppen als van Ewijk hem niet raakt. Idrissi had hem 100% zeker gemist, maar dat terzijde.

Heerlijk begin verder zeg. Echt lekker dat Santi nu gewoon de eerste spits is. Zit zo veel meer in dan Danilo. Gaan we nog veel plezier aan beleven.

Dit is echt een typische Feyenoord reactie :classic_dry:

Wel de foute beslissing die de scheids tegen Feyenoord nam zien maar niet inzien hoeveel geluk je hebt. Bijvoorbeeld met de 1-0 van Sc Heerenveen welke onterecht is afgekeurd. De bal kwam via een Feyenoorder in de richting van Nunnely. De man raakte de bal niet, en Bochneschewitz stond geen buitenspel. 

De gele kaart van Kocku is ook zoiets. Normaal geef je voordeel om daarna de gele kaart te trekken. Nu floot de scheids meteen af. Terwijl Heerenveen weg was met 3 spelers tegen twee van Feyenoord. Later gaf de scheids wel voordeel, toen Feyenoord kon counteren..

Je lijkt wel een beetje op Slot, wat heb ik me gisteren zitten ergeren aan die man..

En dan nog de minuten blessuretijd. Toen Feyenoord 1-2 achter stond tegen NEC (voor de beker) werden er zeven minuten bijgeteld. Nu maar vier, terwijl net daarvoor een speler van Feyenoord geblesseerd op de grond lag voor minimaal twee minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Berjan1986:

Dit is echt een typische Feyenoord reactie :classic_dry:

Wel de foute beslissing die de scheids tegen Feyenoord nam zien maar niet inzien hoeveel geluk je hebt. Bijvoorbeeld met de 1-0 van Sc Heerenveen welke onterecht is afgekeurd. De bal kwam via een Feyenoorder in de richting van Nunnely. De man raakte de bal niet, en Bochneschewitz stond geen buitenspel. 

Als ik jou was zou ik de spelregels eens tot me nemen, dan sta je minder voor lul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei PJHoutman:

Als ik jou was zou ik de spelregels eens tot me nemen, dan sta je minder voor lul.

Heb je Man U tegen Liverpool niet gezien? Een speler van Man u kreeg de bal toegespeeld terwijl hij buitenspel liep. Maar hij bleef van de bal en een speler die geen buitenspel liep nam de bal en schoot en scoorde. Daar was het veel erger dan nu bij Nunnely. En toch telde de goal.

Dus ik denk dat jij de spelregels beter moet leren, voordat je mij lastig valt..

Maar goed, van Feyenoordfans verwacht ik geen objectiviteit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel ernstig dat je niet door had dat mijn reactie alles behalve serieus was @Berjan1986

Overigens, PJHoutman is veel dingen, maar volgens mij is hij één van de realistischere Feyenoord supporters hier en dus zeker niet subjectief. Zegt ook meer over jou objectiviteit dat je even alle vermeende arbitrale ''fouten'' in het voordeel van Feyenoord erbij pakt.

Mooie avatar trouwens:h 

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Heel ernstig dat je niet door had dat mijn reactie alles behalve serieus was @Berjan1986

Overigens, PJHoutman is veel dingen, maar volgens mij is hij één van de realistischere Feyenoord supporters hier en dus zeker niet subjectief. Zegt ook meer over jou objectiviteit dat je even alle vermeende arbitrale ''fouten'' in het voordeel van Feyenoord erbij pakt.

Mooie avatar trouwens:h 

ik heb autisme dus ik kan niet plaatsen wanneer iemand wle of niet serieus is..

Iedereen is subjectief, zelfs ik. Het ging mij erom dat je deed alsof de scheids tegen Feyenoord was. En ik zat me gisteren enorm te storen aan de scheids, die tegen Heerenveen was (dit lees ik overigens op veel sites, alleen feyenoordfans vonden de scheids goed fluiten). Vandaar dat ik reageer op jou, normaal doe ik dat niet.

Jij hebt ook een mooie avatar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Berjan1986:

Heb je Man U tegen Liverpool niet gezien? Een speler van Man u kreeg de bal toegespeeld terwijl hij buitenspel liep. Maar hij bleef van de bal en een speler die geen buitenspel liep nam de bal en schoot en scoorde. Daar was het veel erger dan nu bij Nunnely. En toch telde de goal.

Dus ik denk dat jij de spelregels beter moet leren, voordat je mij lastig valt..

Maar goed, van Feyenoordfans verwacht ik geen objectiviteit..

Je zegt hier alleen niets over de spelregels, je zegt iets over een beslissing in een andere wedstrijd. Die beslissing was net zo goed onjuist. Wat leidend is bij strafbaar buitenspel, is of een speler een poging doet om de bal te spelen. Dat was bij zowel Rashford als nu bij Nunnely het geval. We gaan aanvallers natuurlijk geen extra voordeel geven als ze proberen maar falen om de bal te spelen. 

Bij deze nog maar eens de daadwerkelijke buitenspelregels. 

https://www.theifab.com/laws/latest/offside/#offside-position

Vooral van toepassing op deze situatie:

- clearly attempting to play a ball which is close when this action impacts on an opponent

gaining an advantage by playing the ball or interfering with an opponent when it has:

- been deliberately saved by any opponent

A ‘save’ is when a player stops, or attempts to stop, a ball which is going into or very close to the goal with any part of the body except the hands/arms (unless the goalkeeper within the penalty area)

Dus nee, de beroering van Hancko creëert geen nieuwe situatie. Nunnely doet wel actief een poging om de bal te spelen en daardoor is het feit dat de daadwerkelijke doelpuntenmaker daarna niet buitenspel staat, niet meer van belang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Berjan1986:

ik heb autisme dus ik kan niet plaatsen wanneer iemand wle of niet serieus is..

Iedereen is subjectief, zelfs ik. Het ging mij erom dat je deed alsof de scheids tegen Feyenoord was. En ik zat me gisteren enorm te storen aan de scheids, die tegen Heerenveen was (dit lees ik overigens op veel sites, alleen feyenoordfans vonden de scheids goed fluiten). Vandaar dat ik reageer op jou, normaal doe ik dat niet.

Jij hebt ook een mooie avatar 

Dan was mijn eerste zin erg ongepast. Excuus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei PJHoutman:

Dus nee, de beroering van Hancko creëert geen nieuwe situatie. Nunnely doet wel actief een poging om de bal te spelen en daardoor is het feit dat de daadwerkelijke doelpuntenmaker daarna niet buitenspel staat, niet meer van belang. 

28 minuten geleden zei PJHoutman:

- clearly attempting to play a ball which is close when this action impacts on an opponent

Wanneer heeft de poging van Nunnely om de bal te spelen impact gehad op de actie van de opponent? Bij Man U stopte de hele Liverpool verdediging (ik geloof dat het tegen Liverpool was, maar weet het niet meer zeker). Bij Feyenoord gebeurde er niks. 

Komt nog bij dat het zo minimaal buitenspel was en dat normaal gesproken men dan zegt "geen klare fout, dus de beslissing op het veld blijft staan". Dan had het dus gewoon 1-0 moeten zijn.. Maar bij topclubs marchanderen de scheids en grens rechters wel vaker dat het een lieve lust is.

19 minuten geleden zei Beppu:

Dan was mijn eerste zin erg ongepast. Excuus. 

Excuses niet nodig, maar wel aanvaard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is imo meer een contrast. Hij komt normaliter in interviews over een rustige, verstandige vent die ook nog wel de hand in eigen boezem kan steken en kan relativeren. Als je hem dan bij elke beslissing ziet klagen, vind ik dat zeer irritant. Dat soort trekjes zijn imo meer passend bij figuren als die mafkees van Fortuna of types als Van Bommel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-2-2023 om 19:24 zei MetalMichael:

De regels toepassen is tegenwoordig marchanderen. Oké dan.

De ene keer regels toepassen en dan weer niet is marchanderen.. Lees het woordenboek eens.

Ik heb nog eens gekeken op welke basis Nunnely buitenspel gegeven is en dat is zo subjectief. De VAR mag dan gewoon niet ingrijpen, klaar! Walgelijke mensen die achter de VAR staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Berjan1986:

De ene keer regels toepassen en dan weer niet is marchanderen.. Lees het woordenboek eens.

Ik heb nog eens gekeken op welke basis Nunnely buitenspel gegeven is en dat is zo subjectief. De VAR mag dan gewoon niet ingrijpen, klaar! Walgelijke mensen die achter de VAR staan. 

De VAR mag bij buitenspel altijd ingrijpen. Zoals ik zei, je kent echt de regels niet. Dat geeft niet, maar beperk je dan tot praten over de wedstrijd en laat de arbitrage voor wat het is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

De VAR mag bij buitenspel altijd ingrijpen. Zoals ik zei, je kent echt de regels niet. Dat geeft niet, maar beperk je dan tot praten over de wedstrijd en laat de arbitrage voor wat het is. 

sterker nog, als je het puur theoretisch bekijkt, grijpt een VAR nooit in. Maar geeft de hoofdscheidsrechter enkel advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites