neva Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 WTF is dit? Hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Kan niet anders dan dat de keepers zo meteen uiteindelijk een penalty moeten nemen en dan nog vraag ik me af of het daarna beslist is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Pas in slotfase reguliere tijd ingeschakeld, maar jezus man. Anders gooi je die pot even in het slot als je 4-3 voor komt.... Inb4 Idrissi met een panenka die hij mist trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Never in doubt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Zo, die pingels zaten er goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Pffffff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Lekker ontspannen avondje voetbal dit. Heb verdorie 6x mn boxer volgescheten van de stress. WTF met hun keeper dan? Dat is normaal gesproken niveau rechter rijtje Keuken Kampioen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 39 minuten geleden zei Arezo: WTF met hun keeper dan? Dat is normaal gesproken niveau rechter rijtje Keuken Kampioen toch? Klopt, maar die zat nu op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Bijna 02:00 en ik kom net thuis. Wat een circusavond zeg. Schandalig lege Kuip vanavond - al riep Feyenoord dat zelf over zich af gezien de prijzen - maar de sfeer was nog best degelijk. Het voetbal was afzichtelijk, al maakt de miraculeuze ontsnapping uiteindelijk alles goed. Bizarre statistieken ook voor Feyenoord: 50 schoten, 27 op doel. Dat er maar 4 invielen (exclusief penalty's natuurlijk) is eigenlijk een klein wonder. Op naar zondag, maar dat zal lastig worden door de verspilde krachten van vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Kwam die Hartman weer goed weg hè. Had een rood kaartje kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 49 minuten geleden zei Thierryvane: Kwam die Hartman weer goed weg hè. Had een rood kaartje kunnen zijn. Kunnen of moeten? Ik ga zelf voor optie 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 13 minuten geleden zei Vis: Kunnen of moeten? Ik ga zelf voor optie 2. 100% rood natuurlijk. Idiote actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Tering, wat een aanslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Moet er altijd uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Niks aan het handje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Elsjorro had hem een poffert op zijn neus gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 18 minuten geleden zei delichris: Niks aan het handje. In Engeland wordt er gefloten voor een schwalbe!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 2 minuten geleden zei Beppu: In Engeland wordt er gefloten voor een schwalbe!!! Nee joh gewoon door voetballen. Check maar eens naar overtredingen van Vinnie Jones. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Als ik nu Twente - Ajax kijk, denk ik niet dat we heel veel missen aan Zerrouki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 32 minuten geleden zei Lenstra: Als ik nu Twente - Ajax kijk, denk ik niet dat we heel veel missen aan Zerrouki. Joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Die rode kaart van Sandler is óók geseponeerd. Daar begrijp ik dan weer helemaal niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Op 8-2-2023 om 21:58 zei Rogier.: Het is wel leeg in het stadion trouwens, valt echt op. Is daar een reden voor, behalve dat het woensdagavond 21:00 uur is? Prijzen varieerde tussen de 33 en 66. Ter vergelijking, bij PSV was het tussen de 12,50 en 17,50. Misschien maar goed dat het een keer zo leeg was, en dat het bestuur of wie die prijzen verzint zich even achter de oren krabt. Tijdstip blijft ook een lastig onderwerp, eerder kan natuurlijk niet maar er waren nu mensen die 't einde moesten missen ivm het openbaar vervoer. ESPN wilt natuurlijk 8u niet ivm dubbel programma, en die 18:45 pot kan je ook onmogelijk vroeger doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Ben bang voor een gelijkspelletje vandaag. Zeker na die verlenging van afgelopen woensdag kan het zomaar dat we punten laten liggen. Sowieso ook geen gemakkelijke uitwedstrijd. Wel Santi weer basis Mooi dat hij nu gewoon de nr. 1 spits is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Jij hebt nooit heel veel vertrouwen voor een wedstrijd he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 18 minuten geleden zei MetalMichael: Jij hebt nooit heel veel vertrouwen voor een wedstrijd he. Kan kloppen Ben in het verleden zo gewend geraakt aan alllerlei schlemieligheden van Feyenoord, dat het moeilijk is om te onderkennen dat het nu een stuk gaat. Over het algemeen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten