Thierryvane Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Wat vielen Dilrosun en Idrissi slecht in zeg. Tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Iemand die weet wat er met Walemark aan de hand is? Las op twitter iets over een medische aandoening oid. Speelde namelijk een zeer goede voorbereiding op de tweede seizoenshelft, was toen opeens niet fit en nu mogen zelfs Dilrosun en Idrissi boven hem invallen, en we hebben allemaal gezien hoe dat ging. Verder laat Wieffer het wel zien. Had in de allereerste oefenwedstrijd van dit seizoen, tegen Kopenhagen oid, al door dat hij mits hij zou wennen aan het niveau echt een leuke aanwinst kon worden. Voetbalde toen al heel makkelijk maar maakte toen nog amateuristische foutjes omdat die nog moest wennen aan het niveau. Natuurlijk was dit Zwolle maar je zag dat het middenveld wel meer in balans was. In de tweede helft zag je ook dat Szymanski meer diepgang had waardoor het middenveld nog beter liep. Ben nog steeds niet gecharmeerd van Danilo, zou zo graag Gimenez op die plek willen zien maar helaas. Paixao was toch de dribbelkoning van de Braziliaanse competitie? Ik had wel een akka 3000 verwacht ofzo, maar tis allemaal nog wat lafjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Vind vooral ook dat Paixao wat minder mag gaan liggen. Erg storende trekjes heeft ie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Iemand die weet wat er met Walemark aan de hand is? Las op twitter iets over een medische aandoening oid. Daar had FTM het ook over in die space, dat het mogelijk zoiets was. Hij was volgens hem niet gepasseerd of geblesseerd oid. 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Verder laat Wieffer het wel zien. Zeker, speelde goed. En dat zag je in oefenwedstrijden al wel steeds beter worden. Vandaar mijn opmerking van de week toen er hij denigrerend Matsje Wieffertje werd genoemd door een niet nader te noemen user. Volgens mij is het wel een echt projectje van Slot en zijn ze aan specifieke zaken hard aan het werk. Volgens mij is Wieffer daarin ook erg professioneel. Hij kon laatst in een interview heel specifiek benoemen waar zijn grote verbeterpunt in zit en dat ze dat nu echt aan het ontwikkelen zijn. Ging om het scannen van de ruimte qua positioneren bij balverlies. 13 januari 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 3 minuten geleden zei MetalMichael: Daar had FTM het ook over in die space, dat het mogelijk zoiets was. Hij was volgens hem niet gepasseerd of geblesseerd oid. Zeker, speelde goed. En dat zag je in oefenwedstrijden al wel steeds beter worden. Vandaar mijn opmerking van de week toen er hij denigrerend Matsje Wieffertje werd genoemd door een niet nader te noemen user. Volgens mij is het wel een echt projectje van Slot en zijn ze aan specifieke zaken hard aan het werk. Volgens mij is Wieffer daarin ook erg professioneel. Hij kon laatst in een interview heel specifiek benoemen waar zijn grote verbeterpunt in zit en dat ze dat nu echt aan het ontwikkelen zijn. Ging om het scannen van de ruimte qua positioneren bij balverlies. Heb ik m toevallig zo genoemd? Ik word wel beetje gek dat hij steeds kleine blessures op loopt. Ik noemde m volgens mij bambi, maar dunno. Ben wel enorm van hem gecharmeerd, ook omdat hij met zijn lengte echt een wapen is zoals we gisteren ook zagen. Wat ik dan wel schrijnend vind om te zien, we hadden echt een paar uitstekende corners achter elkaar, scoren er twee keer uit, gaan ze weer zo'n debiele variant doen. Echt om gek van te worden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Ik denk dat Kökcu er gewoon van schrok dat zijn corners een keer aankwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Nee, was onze Twente vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Piatkowski afwezig bij RB Salzburg vanwege onderhandelingen met een buitenlandse club. Zou onze eerste aanwinst deze winter nu dan toch bijna rond zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Of Leicester Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Jup, maar werd vannacht nog medegedeeld dat wanneer Feyenoord wilt we hem dit weekend nog konden vastleggen. Ik blijf positief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Geen idee of dit een betrouwbare bron is, maar zie dit net voorbij komen. Zou wel een toffe transfer zijn. Is Schouten alleen niet haast hetzelfde type speler als Wieffertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Schouten is echt een wereldvoetballer, dus die zal bij ons wel totaal niet uit de verf komen Zou 't wel een hele toffe transfer vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Lijkt me echt top als dat lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 50 minuten geleden zei Beppu: Geen idee of dit een betrouwbare bron is, maar zie dit net voorbij komen. Zou wel een toffe transfer zijn. Is Schouten alleen niet haast hetzelfde type speler als Wieffertje? 100% betrouwbaar. Maar goed, hij geeft ook al aan dat 't lastig gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Die jongen is zwaar onderschat. Hoorde mijn inziens gewoon bij de NL selectie te zitten afgelopen zomer. Vraag me af of hij haalbaar is voor Feyenoord. Zou wel een geweldige aanwinst zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Koop sowieso niet. Huur lijkt me sterk, maar hij zat wel op de bank afgelopen twee wedstrijden (dus de complete "hervatting"). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Bijzonder matig om te handelen met een Russische club onder de huidige omstandigheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Jongen heeft wel een aflopend contract, kan me goed voorstellen dat hij die niet wilt verlengen. Ken hem alleen van FM een aantal jaartjes terug, was het wel een leuk spelertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 uur geleden zei Orrie: Jongen heeft wel een aflopend contract, kan me goed voorstellen dat hij die niet wilt verlengen. Ken hem alleen van FM een aantal jaartjes terug, was het wel een leuk spelertje. Aflopend aan het eind van het seizoen. Je moet gewoon een miljoen naar Rusland overmaken als je hem nu wil hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Boeiend. Szymanski kost ook 9 miljoen en als we die cash hebben dan wil ik graag dat ze dat neertellen. Deze gozer ken ik overigens niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Ja, ik vind dat we als voetbalclub daar ook niet naar moeten kijken. Die club / speler kunnen er ook niks aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Alle recepten weer aanwezig voor puntverlies dadelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Zo. Wel hélemaal vrijgelaten, maar prachtig binnengetrapt. Zou 't dan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Heb het al vaker geroepen, maar zo heel slecht is die Wieffer toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten