Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Doe dan Wouter Burger of Lutsharel Geertruida inderdaad.

Maargoed 3e positie veilig gesteld. Mag hopen dat laatsye 2 wedstrijden de 'talenten' dan echt de kans krijgen. En dan bedoel ik niet Sinisterra.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei PJHoutman:

Nouja, kan me voorstellen dat ie Vente gewoon laat staan, zovaak mag die jongen niet spelen en deed het aardig.

Meer om de redenen die ik in m'n post aangeef. 

Zojuist zei cimbomcu:

Vente is misschien te licht voor Feyenoord, maar die jongen heeft wel oog voor het spelletje hé.

Sinds zijn debuut is het smullen van zijn looplijnen. Wat dat betreft moet het voor hem een feest zijn geweest om met Van Persie te trainen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-4-2019 om 18:12 zei 007mark:

#geefdejeugddekans

Leuk dat je dit zegt inderdaad. Feyenoord loopt met Kokcu, Burger en Geertruida. In principe horen zij bij de eerste selectie. Ajax speelde met een jonger team tov Feyenoord. Ajax is dus bezig met opleiden, waar Feyenoord alleen voor resultaat gaat. Dat ze winnen en de koppositie pakken is mooi meegenomen, maar qua opleiding vind ik dit weer heel matig gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Leuk dat je dit zegt inderdaad. Feyenoord loopt met Kokcu, Burger en Geertruida. In principe horen zij bij de eerste selectie. Ajax speelde met een jonger team tov Feyenoord. Ajax is dus bezig met opleiden, waar Feyenoord alleen voor resultaat gaat. Dat ze winnen en de koppositie pakken is mooi meegenomen, maar qua opleiding vind ik dit weer heel matig gedaan. 

Mwa, de titel pakken bij de O19 betekent wel een ticket voor de Uefa youth league als ik het goed begrepen heb. Dat zijn toch ook hele moie wedstrijden qua ontwikkeling voor jonge spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Mwa, de titel pakken bij de O19 betekent wel een ticket voor de Uefa youth league als ik het goed begrepen heb. Dat zijn toch ook hele moie wedstrijden qua ontwikkeling voor jonge spelers.

Volgens mij spelen alleen de onder 19 teams van club in de Champions League groepsfase in de Youth League. Kan ook zijn dat jij het goed hebt. Ken de regels niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Jespresso:

Volgens mij spelen alleen de onder 19 teams van club in de Champions League groepsfase in de Youth League. Kan ook zijn dat jij het goed hebt. Ken de regels niet.

Nee ook de kampioen van de 019 competitie. Al speel je dan tot de winter in een ander toernooi als je daar je potjes wint stroom je in in de Youth League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

In het shirt is een grafisch partoon opgenomen, wat het tenue in zijn geheel ook erg geschikt maakt als lifestyle-item.

?

Vind het niets. Als ze dat geel vervangen hadden voor wit had ik het wel okay gevonden. Dat fluorescerende geel maakt het een beetje camping.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lazy:

?

Vind het niets. Als ze dat geel vervangen hadden voor wit had ik het wel okay gevonden. Dat fluorescerende geel maakt het een beetje camping.. 

Zelfs dan niet. Wat een vreselijk shirt, helaas zijn ze niet de enige met adidas en zullen er meer clubs mee spelen, in een ander kleurtje dat wel. Want alleen de topclubs hebben nog ergens inspraak in het ontwerp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites