Mordurette Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Tweede helft was inderdaad een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 (bewerkt) Nou, bij 0-3 voor kunnen, naast de vooraf aangekondigde wissel St Juste <-> Nieuwkoop, toch ook wel een paar jonge gasten een kwartier / 20 min meedoen Gio? Correctie: 0-4. 24 april 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 (bewerkt) Doe dan Wouter Burger of Lutsharel Geertruida inderdaad. Maargoed 3e positie veilig gesteld. Mag hopen dat laatsye 2 wedstrijden de 'talenten' dan echt de kans krijgen. En dan bedoel ik niet Sinisterra. 24 april 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 april 2019 Share Geplaatst 24 april 2019 Nouja, Sinisterra wil ik m dan nog wel geven, maar had wel verwacht dat hij Bannis nog wel even voor Vente had gebracht. Dit had toch al een tijdje geen 90 minuten meer gespeeld en met die krammen in z'n voorhoofd... Maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Nouja, kan me voorstellen dat ie Vente gewoon laat staan, zovaak mag die jongen niet spelen en deed het aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Vente is misschien te licht voor Feyenoord, maar die jongen heeft wel oog voor het spelletje hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 37 minuten geleden zei PJHoutman: Nouja, kan me voorstellen dat ie Vente gewoon laat staan, zovaak mag die jongen niet spelen en deed het aardig. Meer om de redenen die ik in m'n post aangeef. Zojuist zei cimbomcu: Vente is misschien te licht voor Feyenoord, maar die jongen heeft wel oog voor het spelletje hé. Sinds zijn debuut is het smullen van zijn looplijnen. Wat dat betreft moet het voor hem een feest zijn geweest om met Van Persie te trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Ja en ook omdat die gewoon prima kan voetballen, weet wanneer die een balletje moet laten lopen, wanneer die hem 1 keer moet aanraken of juist aannemen en dan doorspelen als de tegenstander verwacht dat die in 1 keer gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2019 Share Geplaatst 25 april 2019 Verwacht dat Van Persie gewoon zal beginnen in zijn afscheidswedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 O19 wint de mini-klassieker met 5-3. #helemaalnietsinamsterdam #coolsingel #geefdejeugddekans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 Op 29-4-2019 om 18:12 zei 007mark: #geefdejeugddekans Leuk dat je dit zegt inderdaad. Feyenoord loopt met Kokcu, Burger en Geertruida. In principe horen zij bij de eerste selectie. Ajax speelde met een jonger team tov Feyenoord. Ajax is dus bezig met opleiden, waar Feyenoord alleen voor resultaat gaat. Dat ze winnen en de koppositie pakken is mooi meegenomen, maar qua opleiding vind ik dit weer heel matig gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 1 uur geleden zei Jespresso: Leuk dat je dit zegt inderdaad. Feyenoord loopt met Kokcu, Burger en Geertruida. In principe horen zij bij de eerste selectie. Ajax speelde met een jonger team tov Feyenoord. Ajax is dus bezig met opleiden, waar Feyenoord alleen voor resultaat gaat. Dat ze winnen en de koppositie pakken is mooi meegenomen, maar qua opleiding vind ik dit weer heel matig gedaan. Mwa, de titel pakken bij de O19 betekent wel een ticket voor de Uefa youth league als ik het goed begrepen heb. Dat zijn toch ook hele moie wedstrijden qua ontwikkeling voor jonge spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 7 minuten geleden zei MetalMichael: Mwa, de titel pakken bij de O19 betekent wel een ticket voor de Uefa youth league als ik het goed begrepen heb. Dat zijn toch ook hele moie wedstrijden qua ontwikkeling voor jonge spelers. Volgens mij spelen alleen de onder 19 teams van club in de Champions League groepsfase in de Youth League. Kan ook zijn dat jij het goed hebt. Ken de regels niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 34 minuten geleden zei Jespresso: Volgens mij spelen alleen de onder 19 teams van club in de Champions League groepsfase in de Youth League. Kan ook zijn dat jij het goed hebt. Ken de regels niet. Nee ook de kampioen van de 019 competitie. Al speel je dan tot de winter in een ander toernooi als je daar je potjes wint stroom je in in de Youth League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Van Persie speelt zondag zijn laatste wedstrijd; woensdag doet hij niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Zal er wel 2 of 3 inleggen tegen ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Ben er bij. Hopelijk een mooi afscheid voor RVP, verdient hij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Afscheid van deze man Mooiste interview van Robin in 15 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Afsheid kreeg wel een trieste lading na een 0-2 nederlaag tegen ADO. Bizar hoe slecht het weer was eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Vind wel tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Dat geel. Hou nou verdomme eens op met dat geel. We zijn geen rooms-katholieke vereniging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Ik ook. Lijkt wel wat op het uitshirt van ajax van 2014-2015. Vond ik een mooi shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Citaat In het shirt is een grafisch partoon opgenomen, wat het tenue in zijn geheel ook erg geschikt maakt als lifestyle-item. ? Vind het niets. Als ze dat geel vervangen hadden voor wit had ik het wel okay gevonden. Dat fluorescerende geel maakt het een beetje camping.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 10 minuten geleden zei Lazy: ? Vind het niets. Als ze dat geel vervangen hadden voor wit had ik het wel okay gevonden. Dat fluorescerende geel maakt het een beetje camping.. Zelfs dan niet. Wat een vreselijk shirt, helaas zijn ze niet de enige met adidas en zullen er meer clubs mee spelen, in een ander kleurtje dat wel. Want alleen de topclubs hebben nog ergens inspraak in het ontwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Kan me echt niet drukmaken om uitshirts.. Standaard designtjes van adidas die elke B club krijgt idd. Je hoeft echt geen customized shirt te verwachten met Rotterdam items erop of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten