ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Kokcu weigert de band te dragen en dat is een groot drama voor velen. Tadic draagt zijn eigen aanvoerdersband over die regenboog versie en dat wordt dan wel geaccepteerd? Liever schijnheilig iets over een andere band heen dragen dan er openlijk voor uitkomen dat je m niet wilt dragen wegens religieuze overwegingen? Bijzondere wereld is het toch af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kokcu weigert de band te dragen en dat is een groot drama voor velen. Tadic draagt zijn eigen aanvoerdersband over die regenboog versie en dat wordt dan wel geaccepteerd? Liever schijnheilig iets over een andere band heen dragen dan er openlijk voor uitkomen dat je m niet wilt dragen wegens religieuze overwegingen? Bijzondere wereld is het toch af en toe. Waar heb jij het over? Tadic draagt de band gewoon zichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 21 minuten geleden zei delichris: Waar heb jij het over? Tadic draagt de band gewoon zichtbaar. Wel ondersteboven. Zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Zojuist zei Arezo: Wel ondersteboven. Zo te zien. Daar wel. Op een andere foto had hij hem goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 54 minuten geleden zei delichris: Waar heb jij het over? Tadic draagt de band gewoon zichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Bizar. Ik heb veel foto's gezien en daar had hij hem niet om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 1 minuut geleden zei delichris: Bizar. Ik heb veel foto's gezien en daar had hij hem niet om. Schijnt dus dat hij m later heeft afgedaan ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Zojuist zei ReneLeBlanc: Schijnt dus dat hij m later heeft afgedaan ofzo. Aha ok. Dat verklaart wel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 18 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Schijnt dus dat hij m later heeft afgedaan ofzo. Hij begon met beide lijkt het? Klaassen had alleen de band van foto 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Elsjorro1990: Poh cimmie, PJ legt het imo erg netjes en duidelijk uit. Geen speld tussen te krijgen. Als je nou de moeite neemt om dat verhaal door te nemen, dan zou je dit soort, vrij domme opmerkingen, in het vervolg wel achterwege laten. Nee hoor, dat heb ik gelezen. Ik vind het een slecht stuk. Bijvoorbeeld deze zin: '', als een Kökcu gewoon openlijk zegt "Homo's zijn verdoemd in de ogen van mijn God, en die volg ik.' ' Onzin, niet waar en gelogen. Kom maar met bewijs waar dit is gezegd. Als Kokcu als persoon niet achter die actie staat, moet hij gewoon zijn bek houden en het toch uitvoeren omdat hij aanvoerder is? Nee. 17 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 18 minuten geleden zei cimbomcu: Nee hoor, dat heb ik gelezen. Ik vind het een slecht stuk. Bijvoorbeeld deze zin: '', als een Kökcu gewoon openlijk zegt "Homo's zijn verdoemd in de ogen van mijn God, en die volg ik.' ' Onzin, niet waar en gelogen. Kom maar met bewijs waar dit is gezegd. Als Kokcu als persoon niet achter die actie staat, moet hij gewoon zijn bek houden en het toch uitvoeren omdat hij aanvoerder is? Nee. Blijkbaar heb je het toch niet gelezen, want ik zeg juist het tegenovergestelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Op 16-10-2022 om 22:42 zei Socrates: Dus we moeten respecteren dat iemand zich niet kan vinden in een campagne die gaat om alle mensen respecteren. Bijzonder. Wel bijzonder om te zien, hier blijken er toch een paar meer Feyenoord-fan dan progressief te zijn. Hulde aan @PJHoutman wmb. https://speld.nl/2022/10/16/kokcu-hoopt-op-acceptatie-van-gebrek-aan-acceptatie/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Wat een lekkere overwinning van Feyenoord bij AZ uit zeg, goed bezig!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Op 17-10-2022 om 23:47 zei Lenstra: https://speld.nl/2022/10/16/kokcu-hoopt-op-acceptatie-van-gebrek-aan-acceptatie/ https://speld.nl/2022/10/19/kokcu-hekelt-iraanse-demonstranten-doe-niet-zo-moeilijk-en-doe-gewoon-die-hoofddoek-om/ Excelsior-aanvoerder Redouan El Yaakoubi onderschrijft de visie van zijn collega, maar zou graag een ‘omvattender’ boodschap willen uitsturen naar Iraanse vrouwen: “Deze discussie spitst zich nu sterk toe op de vraag of sportende vrouwen een hoofddoek op moeten, maar dat vind ik niet omvattend genoeg. Eigenlijk zouden ze beter helemaal niet sporten.” Veel voetbalsupporters steunen Kökçü en El Yaakoubi. “Ik heb niks tegen vrouwen, maar ik heb wel het gevoel dat hun rechten me worden opgedrongen”, schrijft GerbenPVV op Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Ik kijk naar Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Alvast mijn medeleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Lekker begin dit weer. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 10 minuten geleden zei PJHoutman: Alvast mijn medeleven. Ik had er inderdaad iets meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) Het grote tijdrekken is vanaf minuut 11 al begonnen bij de keeper van Fortuna. Gele kaart in 90+3? Als ze straks die metertjes uitlezen die ze allemaal om hebben, denken ze vast bij een aantal dat ze kapot zijn. 22 oktober 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Pedersen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) We kennen je aversie inmiddels wel. Te makkelijk om hem er vandaag uit te pakken als geen enkele speler ook maar enige intentie toont om te willen voetballen. Sterker nog, zou eerder verwachten dat je je pijlen op de anderen richt, want Pedersen presteert naar je verwachting toch? Gimenez bijvoorbeeld, wat heeft hij de hele eerste helft nou precies gedaan? 22 oktober 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) Gimenez heeft niks gedaan, maar heeft ook amper een bal gekregen. Niet zo heel handig op hem op te stellen tegen een laag blok als je geen voorzetten gaan geven. Grootste kwaliteit van Gimenez zijn zijn loopacties, maar dat kan je nu niet benutten. Heel Twitter staat trouwens vol over Pedersen maar het is ‘mijn aversie’. Aparte conclusie. 22 oktober 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 (bewerkt) Lekker schot van Dilrosun. Kijken of Fortuna nu uit de schulp te kruipen. 22 oktober 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 46 minuten geleden zei PJHoutman: Pedersen De witte Dumfries Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten