Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Vond het naarmate de wedstrijd vorderde allemaal wel erg nonchalant worden, maar eerste helft veel goeie dingen gezien. Dilrosun op 10 is prima, Lopez deed het goed en Danilo belangrijk in het drukzetten. Paixao en Gimenez gaan we ook echt veel plezier aan beleven he. 

Belangrijke week komt er nu aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de slachting in Londen doorgaat donderdag dan zullen we wel met maximaal vertrouwen naar het duel met Feyenoord gaan. #sarcasmoff

Als Feyenoord deze lijn doortrekt dan ben ik bang dat jullie een relatief makkelijk middag zullen hebben in Eindhoven. 

Daarbij heeft PSV eigenlijk altijd moeite met Feyenoord de laatste jaren. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Jammer' dat de wedstrijd van donderdag van PSV niet op bijvoorbeeld neutrale grond gespeeld kan worden. Ik respecteer de normen en waarden van Groot Brittannië met betrekking tot hun periode van nationale rouw maar in het huidige topvoetbal kan een Europese wedstrijd niet gecanceld worden. Werkt ook een vorm van competitievervalsing in de hand en nu zou Feyenoord daar het slachtoffer van worden. Ik vond Feyenoord gisteren echt goed. vooral het eerste halfuur. Deze lijn moet wel doorgezet worden naar 90 minuten. Dan rol je PSV inderdaad gewoon op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Is al officieel dat die wedstrijden eruit liggen dan?

Nee, zeker niet. Ik heb bron van the sun gelezen staat alles Europees wel doorgaat. Maar dat is Engelse variant van de Telegraaf, helaas nog geen ''serieuze bronnen'' weten te vinden. En op Livescore staat voor nu niks als gecancelled iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Europese wedstrijden gaan gewoon door hoor, er is namelijk ook geen mogelijkheid om die shit in te halen door dat achterlijke winter WK. 

Verder gewoon een gemakkelijk avondje gehad tegen Sparta, wat ik eigenlijk niet verwacht had. We speelden met 2 middenvelders eigenlijk op papier dacht ik maar Dilrosun deed gelukkig ook veel verdedigend werk. Lopez heeft wel een geil voorzetje hoor, verdedigend nog weinig over te zeggen. Onze nieuwe publiekslievelingen zijn iig al in de maak met Paixao en Gimenez. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Arezo:

'Jammer' dat de wedstrijd van donderdag van PSV niet op bijvoorbeeld neutrale grond gespeeld kan worden. Ik respecteer de normen en waarden van Groot Brittannië met betrekking tot hun periode van nationale rouw maar in het huidige topvoetbal kan een Europese wedstrijd niet gecanceld worden. Werkt ook een vorm van competitievervalsing in de hand en nu zou Feyenoord daar het slachtoffer van worden. Ik vond Feyenoord gisteren echt goed. vooral het eerste halfuur. Deze lijn moet wel doorgezet worden naar 90 minuten. Dan rol je PSV inderdaad gewoon op. 

Het is ook vreemd dat er andere wedstrijden in Londen wel door kunnen gaan maar deze wedstrijd niet op basis van politie / beveiliging. Statistisch gezien een enorm nadeel voor Feyenoord. 

Wel enorm genoten zeg zondag. Krijg heel veel zin in het seizoen. Jammer dat het sfeertje tweede helft iets minder werd, maar dat kwam door de wedstrijd zullen we maar zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei RicardoKaka8:

Het is ook vreemd dat er andere wedstrijden in Londen wel door kunnen gaan maar deze wedstrijd niet op basis van politie / beveiliging. Statistisch gezien een enorm nadeel voor Feyenoord. 

Wel enorm genoten zeg zondag. Krijg heel veel zin in het seizoen. Jammer dat het sfeertje tweede helft iets minder werd, maar dat kwam door de wedstrijd zullen we maar zeggen. 

Omdat Arsenal enige Engelse team is dat thuis speelt donderdag United en Westham spelen uit ipv thuis.

En is nou net de dag dat begrafenis is/uitvaart... Dus zo gek is het niet ;)

En het is ook de grootste ''operatie'' ooit in de Britse geschiedenis. Chelsea speelt ook thuis maar dat is dinsdag of woensdag, niet op de dag van de uitvaart enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-9-2022 om 16:43 zei Kyrill:

Omdat Arsenal enige Engelse team is dat thuis speelt donderdag United en Westham spelen uit ipv thuis.

En is nou net de dag dat begrafenis is/uitvaart... Dus zo gek is het niet

En het is ook de grootste ''operatie'' ooit in de Britse geschiedenis. Chelsea speelt ook thuis maar dat is dinsdag of woensdag, niet op de dag van de uitvaart enzo.

Aaah, dan was het onwetendheid van mij. :classic_biggrin: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie ontwikkelingen zijn dat. Veel spelers ook binnengehaald die ook international zijn bij hun land. Ook mooi voor Walemark dat die zich bij Zweden mag melden.

Ben wel benieuwd vanavond. Ga niet trainen dus kan mooi de hele wedstrijd bekijken. Hoop dat het een makkelijk avondje wordt en we dus wat spelers kunnen sparen voor zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt heel goed gespeeld Feyenoord. Stuk voor stuk allemaal mooie goals ook. Idrissi lijkt er door te komen. Kokcu gewoon de slechtste vandaag. Wat een coach die Slot. Krijgt het toch weer voor elkaar lijkt het. Hancko gaat in mijn all time favoriete spelers elftal van Feyenoord komen. Die is echt veel te goed voor Feyenoord. Bij Gimenez krijg ik Guidetti vibes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idrissi was inderdaad beter, maar zo moeilijk was dat niet gezien zijn niveau in de vorige wedstrijden;)

Hij kwam deze wedstrijd weer geen man voorbij, wat ik toch een beperking vind voor een buitenspeler. Dan hoeft niet elke dribbel succesvol te zijn, dat is niet realistisch. Ik weet niet hoe vaak hij het in de wedstrijd geprobeerd heeft, maar het lijkt gewoon nergens op. Van een gehuurde speler wil ik toch meer zien, zeker als het eigen spelers op de bank houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk resultaat zeg. Misschien ook wel wat geflatteerd, maar wel heer en meester op het veld. Idrissi die ineens nuttige hakjes gaat geven en een heel sterke Hancko weer vanavond. Mijn voorgevoel over Alireza klopte overigens ook, bijna zelfs een hattrick, ware het niet dat die werd afgekeurd :D Die kopbal van Gimenez verraad overigens ook een hoop klasse hoor, kiezelhard zeg. Als pure spits is hij echt veel verder dan Danilo. Maargoed, die is weer nuttiger in het meevoetballen en drukzetten. Denk wel fijn om 2 verschillende type spiten te hebben op deze manier.

Op naar zondag, belangrijke pot weer. Ook al zegt Michaelinho hierboven dat ze niet moe zijn, denk ik toch dat een wedstrijd op donderdag altijd zijn invloed zal hebben. Zeker in een topwedstrijd tegen PSV die op het programma staat. Ben benieuwd hoe ze dat weer oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites